Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CLEVELAND, 29 maja 2012 r. /PRNewswire/ - Firma Aleris ogłosiła dzisiaj podpisanie czteroletniego kontraktu na dostarczanie stopionego aluminium firmie Daimler AG, do produkcji głowic cylindrów do wszystkich modeli samochodów produkowanych przez Daimler. Aleris to wiodąca na rynku firma handlowa zajmująca się recyklingiem i dostarczaniem stopów specjalnych w Stanach Zjednoczonych i Europie.
Firma Aleris ostatnio zamontowała piąty piec w zakładzie w Deizisau (Niemcy) w celu zwiększenia wydajności do 20%, aby sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu ze strony firmy Daimler.
"Współpracujemy z firmą Daimler od wielu lat, a nasze partnerstwo jest ciągle korzystne dla obydwu stron - powiedział Steven J. Demetriou, prezes i dyrektor wykonawczy Aleris. - Jesteśmy dumni z tego, że możemy zapewniać wysokiej jakości przełomowy produkt dla najwyższej jakości marek samochodów firmy Daimler".
Aleris zbudował zakład w Deizisau w 2006 r. w odpowiedzi na zapotrzebowanie ze strony firmy Daimler na specjalne stopy aluminium. Zakład w Deizisau, który znajduje się jedyne 15 kilometrów od obiektu produkcyjnego Daimler w Mettingen (Niemcy), umożliwia wydajny transport stopionego metalu tak, aby dotarł on na miejsce docelowe w odpowiednim czasie.
Oprócz korzyści związanych z posiadaniem obiektu do specjalnych celów, Aleris Recycling poszukuje źródeł zaopatrzenia w złom aluminium w celu sprostania indywidualnym potrzebom klientów, oferując im maksymalną elastyczność w produkcji.
Informacje o Aleris
Aleris koncentruje się na realizacji potencjału związanego z aluminium dla korzyści klientów na całym świecie. To firma będąca światowym liderem w produkcji materiałów walcowanych i wytłaczanych, w recyklingu aluminium oraz produkcji stopów specjalnych. Produktów Aleris używają producenci w prawie każdym przemyśle. Spółka, której siedziba znajduje się w Cleveland, w stanie Ohio, zarządza ponad 41 zakładami produkcyjnymi w Ameryce Północnej, Europie i Azji, w których zatrudnia około 6 900 pracowników. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.aleris.com.
Wypowiedzi prognozujące
Niektóre oświadczenia zawarte w niniejszej informacji prasowej to tzw. "wypowiedzi prognozujące" w rozumieniu przepisów federalnego prawa papierów wartościowych. Wypowiedzi dotyczące naszych przekonań i oczekiwań oraz te zawierające takie słowa, jak: "może", "powinno", "byłoby", "będzie", "oczekuje się", "jest planowane", "szacuje się", "cel", "projekt", "spodziewać się", "zamierzać", a także podobne wyrażenia odnoszące się do przyszłych wydarzeń i okoliczności, stanowią wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują wypowiedzi dotyczące: przyszłych kosztów i cen towarów, wielkości produkcji, trendów branżowych, zapotrzebowania na nasze produkty i usługi, przewidywanych oszczędności, przewidywanych korzyści płynących z nowych produktów lub placówek oraz przewidywanych wyników działań. Wypowiedzi prognozujące uwzględniają znane i nieznane czynniki ryzyka, niepewności oraz inne czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste zdarzenia, wyniki, działania lub osiągnięcia firmy będą w sposób zasadniczy różnić się od przyszłych wydarzeń, wyników, działań lub osiągnięć opisanych lub sugerowanych w wypowiedziach prognozujących. Ważnymi czynnikami, mogącymi wpłynąć na różnice między właściwymi wynikami a tymi przedstawionymi w wypowiedziach prognozujących, mogą być m.in.: (1) nasze możliwości dotyczące skutecznego wdrażania naszej strategii biznesowej; (2) cykliczny charakter przemysłu aluminium, naszych sektorów produkcji rynkowej i działalności naszych klientów; (3) nasze możliwości dotyczące spełniania wymogów dotyczących inwestycji kapitałowych; (4) zmienność ogólnych warunków gospodarczych w zakresie globalnym lub regionalnym; (5) nasze możliwości dotyczące zawierania towarowych transakcji pochodnych w dziedzinie aluminium, gazu ziemnego i innych lub ustaleń z klientami w celu skutecznego zarządzania naszą ekspozycją na zmiany cen towarów i metali; (6) podwyżki kosztów surowców i energii; (7) utrata lub wstrzymanie liczby zamówień od naszych głównych klientów; (8) nasze możliwości dotyczące generowania przepływów pieniężnych wystarczających na sfinansowanie wymagań dotyczących nakładów inwestycyjnych i zobowiązań obsługi zadłużenia; (9) działania cenowe konkurencji, konkurencja aluminium z alternatywnymi materiałami i ogólny wpływ konkurencji w sektorach naszego przemysłu; (10) ryzyko związane z inwestowaniem i prowadzeniem działalności na skalę globalną, włącznie z czynnikami politycznymi, społecznymi, gospodarczymi, walutowymi i dotyczącymi kontroli; (11) zobowiązania i koszty dotyczące zgodności z rozporządzeniami dotyczącymi środowiska, pracy, zdrowia i bezpieczeństwa; (12) pozostałe czynniki omówione w dokumentach przedłożonych przez nas Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (SEC), włącznie z zawartymi w nich działami zatytułowanymi "Czynniki ryzyka". Inwestorzy, potencjalni inwestorzy i pozostali czytelnicy powinni wziąć te czynniki pod uwagę podczas oceniania wypowiedzi prognozujących i nie powinni na nich całkowicie polegać. Spółka zrzeka się obowiązku publicznego aktualizowania lub korygowania jakichkolwiek wypowiedzi prognozujących, bez względu na pojawiające się nowe informacje, przyszłe wydarzenia i inne, za wyjątkiem takich sytuacji, w których będzie to wymagane prawnie.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120201/CL45778LOGO)
Źródło: Aleris
KONTAKT:
Kristen Bihary
tel. +1-216-910-3664
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.05.2012, 19:46 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |