Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MONACHIUM, 16 lipca 2012 r. /PRNewswire/ - 110 milionów euro wyniosła łączna kwota pożyczek, które posłużą zrefinansowaniu wioski outletowej Ingolstadt Village, udzielonych przez konsorcjum banków Westdeutsche Immobilien Bank AG (WestImmo) oraz firmę ubezpieczeniową Pramerica na rzecz Value Retail. W odniesieniu do pożyczki uprzywilejowanej, WestImmo pełni funkcję podmiotu przygotowującego i agenta w konsorcjum, do którego przystąpiły również HSH Nordbank AG oraz Hypo Noe Gruppe. Pożyczkę podporządkowaną zapewniła Pramerica. Transakcja zakończyła się w czerwcu 2012 roku, a przychody z pożyczek zostały wykorzystane do spłaty zadłużenia i sfinansowania kosztów transakcyjnych.
Ingolstadt Village jest jedną z dwóch - obok Wertheim Village pod Frankfurtem - luksusowych wiosek outletowych w Niemczech, na których terenie swoje sklepy prowadzą wiodące niemieckie i międzynarodowe marki odzieżowe i lifestyle’owe. Oba centra zarządzane są przez firmę Value Retail w ramach sieci dziewięciu wiosek "Chic Outlet Shopping(R)" w Europie.
Ingolstadt Village, od otwarcia w 2005 roku, może się poszczycić corocznym, dwucyfrowym wzrostem sprzedaży. W dalszym ciągu jest ona miejscem wyjątkowym i przyciągającym wyrafinowaną klientelę, a jej pozycja jako ważnego, międzynarodowego centrum zakupowego jest coraz silniejsza. W roku 2011 całkowita wartość sprzedaży, po uwzględnieniu zwrotu podatku, dla klientów spoza Unii Europejskiej wzrosła o 22% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Największe rynki spoza UE, z których pochodziły osoby odwiedzające Ingolstadt Village, stanowiły Chiny, Rosja oraz Bliski Wschód.
Value Retail korzystało z porad CMS Cameron McKenna oraz Orrick Holters & Elsing. Westdeutsche ImmobilienBank, HSH Nordbank i Hypo Noe wybrały doradztwo Stephenson Harwood i Linklaters. Firmie Pramerica porad prawnych udzielała kancelaria Berwin Leighton Paisner.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że relacje z naszymi bankami pomogły kontynuować pełne wsparcie udzielane Value Retail. Refinansowanie Ingolstadt Village, nieruchomości, która w ostatnich siedmiu latach mogła poszczycić się samymi sukcesami, jest w pełni zasłużonym dowodem zaufania wobec pozycji Ingolstadt Village jako ważnego centrum turystyki zakupowej, które nadal szybko się rozwija" - powiedział Scott Malkin, prezes Value Retail.
"Refinansowanie Ingolstadt Village to kolejny dowód wieloletnich znakomitych relacji w zakresie pożyczek między WestImmo a Value Retail. Jako podmiot przygotowujący i agent, wraz z naszymi partnerami HSH Nordbank i Hypo Noe z radością zamykamy tę transakcję, przeprowadzoną na pełnym wyzwań rynku bankowości, gratulując Value Retail wielkiego sukcesu Ingolstadt Village" - powiedział Claus-Jurgen Cohausz, prezes Westdeutsche ImmobilienBank.
"Cieszymy się, że możemy kontynuować nasze relacje z Value Retail w zakresie wsparcia refinansowania Ingolstadt Village poprzez udzielenie pożyczki podporządkowanej za pośrednictwem platformy Kapitału Nieruchomości Pramerica. Solidne wyniki wioski w trudnych warunkach gospodarczych świadczą o sile i fachowości zarządzania, a także wyrafinowanej ofercie Value Retail w zakresie prezentowanych marek i towarów" - powiedział Andrew Radkiewicz, dyrektor generalny Pramerica Europe.
Informacje o Ingolstadt Village
Ingolstadt Village, jedna z dziewięciu wiosek "Chic Outlet Shopping(R)", ulokowana mniej niż godzinę jazdy od Monachium, posiada ekskluzywną ofertę luksusowych sklepów znanych marek. Ponad 110 butików Ingolstadt Village, oferujących odzież i luksusowe artykuły do domu, zawiera kolekcje wyjątkowych marek niemieckich i międzynarodowych z poprzednich sezonów, które sprzedawane są za cenę nawet o 60% niższą niż pierwotnie rekomendowana - przez sześć dni w tygodniu, przez cały rok.
Bally, Furla, Michael Kors and True Religion Jeans to tylko kilka z oferowanych w wiosce międzynarodowych marek. Ofertę uzupełniają butiki niemieckich projektantów, takich jak Bogner, St. Emile, Aigner i MCM. Starannie dobrany zestaw usług dostępnych w Ingolstadt Village obejmuje codzienny kurs autokarowy Shopping Express(TM) z Monachium, biuro informacji turystycznej oraz zakupy z osobistym stylistą. Duży wybór restauracji i kawiarni sprawia, że wioska jest doskonałym miejscem nie tylko dla osób zainteresowanych wyjątkowymi zakupami, ale także dla tych, którzy chcą miło spędzić dzień.
Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.IngolstadtVillage.com.
Informacje o Value Retail
Value Retail, firma deweloperska zarządzająca dziewięcioma wioskami "Chic Outlet Shopping(R)” w Europie, jest jedynym przedsiębiorstwem specjalizującym się wyłącznie w budowaniu luksusowych wiosek outletowych i ich kierowaniu. Value Retail zapewnia swoim gościom wspaniałe i bezkonkurencyjne w skali światowej centra zakupów outletowych.
Odwiedzenie jednej z wiosek Value Retail to wręcz obowiązek każdego turysty z Europy i świata, szukającego dogodnego miejsca do zrobienia zakupów. W ramach swojej obecnej oferty detalicznej, firma obsługuje wiodące światowe marki na dziewięciu kluczowych rynkach turystycznych Europy.
Każda z wiosek daje markom wyjątkowe możliwości rozwoju, wejścia na nowe rynki i przedstawienia swojej oferty nowym klientom. Value Retail zapewnia coraz lepsze wyniki, dążąc do budowania i utrzymywania długoterminowych relacji partnerskich z obsługiwanymi markami.
Nowym przedsięwzięciem Value Retail, które ma na celu przeniesienie oferty swoich wyjątkowych wiosek "Chic Outlet Shopping(R)” na rynek chiński, będzie utworzenie pierwszej chińskiej wioski outletowej, Suzhou Village(TM), która stanie w zabytkowym mieście Suzhou, 80 km na zachód od Szanghaju. Podobnie jak inne wioski sieci, Suzhou Village(TM) będzie rozpoznawalna ze względu na swoją ofertę międzynarodowych marek odzieżowych i lifestyle’owych oraz doskonały standard usług.
Więcej informacji o Value Retail znajduje się na stronie: http://www.ValueRetail.com.
Źródło: Value Retail
KONTAKT:
Charles Mackintosh
Value Retail
tel. +44(0)1869323757
e-mail: cdkmackintosh@valueretail.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.07.2012, 17:13 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |