Newsletter

Zlecone: Coty Inc. oraz LG Household & Health Care ogłaszają powstanie Coty Korea

25.07.2012, 14:29aktualizacja: 25.07.2012, 14:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Współpraca Coty i LG H&H przyniesie korzyści tym firmom oraz zwiększy ich ambicje, by poszerzać udział w koreańskim rynku kosmetycznym.

NOWY JORK, 25 lipca 2012 r. /PRNewswire/ - Coty Inc., potencjalny lider branży kosmetycznej, oraz LG Household & Health Care ("LG H&H") mają przyjemność ogłosić powstanie Coty Korea, wspólnego przedsięwzięcia, którego celem będzie poszerzanie obecności obu firm na koreańskim rynku kosmetycznym.

Dzięki temu partnerstwu, Coty będzie mogło dalej zwiększać swój zasięg w Azji i rozwijać globalną działalność z zakresu produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych. LG H&H z kolei umożliwi dalsze umacnianie pozycji lidera na koreańskim rynku konsumenckim, osiągniętej dzięki stałemu rozwojowi organicznemu, nabywaniu kolejnych podmiotów oraz nowym przedsięwzięciom. Coty Korea będzie kierowane przez dyrektora generalnego Coty.

"Korea stanowi kluczowy rynek wschodzący dla przemysłu kosmetycznego, a nasze organizacje intensywnie ze sobą współpracowały, aby odnieść tam sukces - powiedział Michele Scannavini, prezes Coty Prestige. - Oprócz rosnącej obecności Coty w Azji, dzięki temu partnerstwu zbliżymy się do realizacji naszego ambitnego celu, jakim jest rozwój naszej globalnej działalności w branży kosmetycznej. Hasło, którym się kierujemy: 'Szybciej, dalej, swobodniej' oraz dynamiczne przywództwo LG H&H na rynku umożliwią nam realizację innowacyjnej wizji, którą opracowaliśmy dla firmy".

"Bardzo się cieszymy z tego, że możemy zostać partnerem strategicznym Coty Inc. oraz pomagać Coty w rozbudowie jej portfolio produktów kosmetycznych na tym stale rozwijającym się rynku. Dzięki temu partnerstwu, LG H&H będzie mogła kontynuować zwiększanie swojej obecności na rynku w Korei - powiedział Suk Cha, dyrektor generalny LG H&H. - Liczymy na długotrwałe i owocne relacje z Coty, które również jest bardzo ważnym podmiotem na światowym rynku kosmetycznym. Kultura pracy i cele Coty są zgodne z naszymi, możemy więc rozmawiać o innych wspólnych projektach o zasięgu międzynarodowym".

Tej jesieni Coty Korea rozpocznie działalność, wprowadzając na koreański rynek legendarną markę kosmetyków philosophy. Najlepiej znana z linii inspirujących produktów kosmetycznych, marka philosophy odegra kluczową rolę w rozszerzaniu w całej Azji portfolio produktów Coty, zwłaszcza kosmetyków do pielęgnacji skóry. Na rynku azjatyckim produkty tego typu cieszą się dużą popularnością, szczególnie w Korei, Chinach i Japonii, gdzie kobiety, którym zależy na nieskazitelnej cerze, bardziej cenią walory pielęgnacyjne niż wielobarwne kosmetyki.( i )

Oprócz wprowadzenia na rynek philosophy, Coty Korea będzie szukać możliwości dalszego rozwoju oraz rozszerzenia swojego zasięgu na rynku.

Więcej informacji o philosophy i wszystkich markach Coty można znaleźć na stronie: http://www.coty.com/.

Informacje o Coty Inc.

Francois Coty, którego uznaje się za twórcę współczesnego przemysłu perfumeryjnego, utworzył firmę Coty w 1904 roku w Paryżu.

Obecnie Coty Inc. to uznany na świecie lider w branży kosmetycznej, którego roczna sprzedaż netto sięga blisko 4,5 mld USD. Kierując się duchem przedsiębiorczości, pasją, innowacją i kreatywnością, Coty Inc. zbudowała bezkonkurencyjną ofertę uznanych marek i dostarcza swoje innowacyjne produkty do klientów na 130 rynkach na całym świecie.

Oferta marek Coty Prestige jest dystrybuowana do prestiżowych i ekskluzywnych sklepów. Obejmuje ona następujące marki: Balenciaga, Bottega Veneta, Calvin Klein, Cerruti, Chloe, Chopard, Davidoff, Jennifer Lopez, Jil Sander, JOOP!, Karl Lagerfeld, Kenneth Cole, Gwen Stefani, Lancaster, Marc Jacobs, Nikos, philosophy, Roberto Cavalli, Sarah Jessica Parker, Truth or Dare by Madonna, Vera Wang, Vivienne Westwood i Wolfgang Joop.

Oferta marek kosmetyków Coty Beauty jest szerzej rozpowszechniana i obejmuje takie marki, jak: adidas, ASTOR, Beyonce Knowles, Celine Dion, David and Victoria Beckham, Elite Models, Esprit, Exclamation, Faith Hill, GUESS?, Halle Berry, Heidi Klum, Jovan, Kate Moss, Kylie Minogue, Lady Gaga, Manhattan, Manhattan Clearface, Miss Sporty, Nautica, N.Y.C. New York Color, Nicole by OPI, OPI, Pierre Cardin(1), Playboy, Rimmel, Sally Hansen, Stetson, Tim McGraw, TJoy i Tonino Lamborghini.

Coty i Puig S.L. nawiązały współpracę strategiczną w celu dystrybucji linii perfum: Antonio Banderas, Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Prada, Shakira i Valentino w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Dodatkowe informacje na temat Coty Inc. znajdują się na stronie: http://www.coty.com

(1) Niedostępne w Ameryce Północnej

Informacje o LG

LG to firma o globalnym zasięgu z roczną sprzedażą netto na poziomie 124 mld USD. Zatrudnia ponad 210 000 osób na całym świecie, a ponad 70% jej dochodów z całkowitej sprzedaży rocznej pochodzi z działalności zagranicznej.

Dodatkowe informacje na temat LG znajdują się na stronie: http://www.lgcorp.com.

Informacje o LG H&H

LG Household & Health Care, Ltd., zostało założone w 1947 r. i jest spółką zależną LG. Jest to największa firma w branży produktów użytku codziennego w Korei.

Dodatkowe informacje na temat LG H&H znajdują się na stronie: http://www.lgcare.com/english/.

( i ) http://www.marieclaire.com/hair-beauty/trends/skincare-tips-korea

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

Cindy Tanenbaum

tel. +1-917-538-1259

e-mail: cindy.tanenbaum@eurorscg.com

-

Ahsun Rhee

tel. +82 26 024 6579

e-mail: ahsun@lgcare.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.07.2012, 14:29
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ