Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: P&G dostarczy mamom olimpijczyków niepowtarzalnych przeżyć

30.07.2012, 14:32aktualizacja: 30.07.2012, 14:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W ramach kampanii pod hasłem "Dziękuję Ci, Mamo" (Thank You Mom) firma P&G przygotowała dla mam olimpijczyków bilety na ceremonię otwarcia igrzysk, aby dać im szansę ujrzenia swoich dzieci podczas przemarszu reprezentacji narodowych.

LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Procter & Gamble (NYSE:PG), światowy partner igrzysk olimpijskich, skierowała szczególne podziękowania do mam sportowców uczestniczących w Igrzyskach Olimpijskich 2012 w Londynie.

Ponad 60 matek olimpijczyków zostało zaproszonych, jako goście P&G, na ceremonię rozpoczęcia igrzysk, aby mogły z dumą obejrzeć swoje córki i synów biorących udział w przemarszu reprezentacji. Bilety podarowano mamom, jako prezenty niespodzianki 25 lipca, podczas otwarcia P&G Family Home (Dom dla Rodzin Olimpijczyków), w ramach kampanii "Dziękuję Ci, Mamo".

"Cieszymy się tym, że możemy przeżywać to niezapomniane wydarzenie wraz z tymi wspaniałymi matkami - powiedział Marc Pritchard, przedstawiciel P&G ds. globalnego budowania marki. - One zrobiły tak wiele, aby pomóc swoim dzieciom w odniesieniu sukcesu i dlatego powinny świętować to wydarzenie właśnie tutaj".

Christiane Despatie, matka jednego z zawodników, Alexandre'a Despatie, powiedziała: "Uważam, że to coś wspaniałego. Przecież tyle mam i rodzin nie mogło się tutaj pojawić z powodu planów rodzinnych lub ze względów finansowych - jednak P&G o nich pamiętało... i dlatego tu jesteśmy, dumnie pełniąc swoje role matek... Dziękuję Ci, P&G!".

Kampania P&G "Dziękuję Ci, Mamo", zorganizowana w ramach światowego partnerstwa P&G z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (IOC, International Olympic Committee), poświęcona jest mamom sportowców i stanowi wyraz podziękowania i hołdu za wszystko to, co robią. Jest to największa kampania w historii P&G, firmy istniejącej już od 175 lat, i potrwa do końca igrzysk olimpijskich.

Przed udaniem się na uroczystość otwarcia, firma P&G zaprosiła wiele mam olimpijczyków do Salonu P&G w Studio Wella. Zapewni on zawodnikom i ich rodzinom moc atrakcji przez cały czas trwania igrzysk olimpijskich. W ramach kampanii starannie dobrano zespół ekspertów ds. urody i fryzjerów, którzy bezpłatnie wykonywać będą zabiegi pielęgnacyjne i kosmetyczne, takie jak: profesjonalnie fryzury i farbowanie włosów (Wella Professionals), stylizacje wieczorowe (Pantene(R)), zabiegi pielęgnacyjne dla mężczyzn (Head Shoulders(R), Gillette(R) i Braun(R)), konsultacje dermatologiczne (Olay(R)) oraz sesję makijażu i pokaz zdobienia paznokci patriotycznymi motywami (Max Factor(R)).

Kampania "Dziękuję Ci, Mamo" prowadzona jest w wielu środkach przekazu i jako część ogólnoświatowego programu sprzedaży detalicznej, który rozpoczął się w kwietniu i potrwa do końca sierpnia. Produkty oznakowane logo P&G i igrzysk olimpijskich będzie można znaleźć w milionach sklepów na całym świecie. W ramach kampanii, P&G zobowiązało się przekazać 5 mln USD na wsparcie lokalnych, sportowych programów dla młodzieży w wielu krajach. Środki te będą pochodzić ze sprzedaży produktów oraz darowizn zebranych od wiodących marek firmy, w tym Pampers(R), Tide(R), Gillette i Pantene.

Pełna lista uczestników oraz informacje na temat kampanii "Dziękuję Ci, Mamo", w tym zdjęcia i materiały filmowe, dostępne są na stronie: http://www.PGThankYouMomMediaCenter.com.

Informacje o P&G

Oferując godne zaufania, markowe produkty, firma P&G poprawia i wpływa na jakość życia blisko 4,4 mld ludzi na całym świecie. Do wiodących marek firmy należą: Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R), Ambi Pur(R), SK-II(R) i Vicks(R). P&G prowadzi działalność w ok. 80 krajach. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://pg.com.

KONTAKT:

Główne Biuro Prasowe P&G

tel. +44 020 3657 7734

e-mail: PG2012.im@pg.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.07.2012, 14:32
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii