Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Procter & Gamble (NYSE:PG), światowy partner igrzysk olimpijskich, skierowała szczególne podziękowania do mam sportowców uczestniczących w Igrzyskach Olimpijskich 2012 w Londynie.
Ponad 60 matek olimpijczyków zostało zaproszonych, jako goście P&G, na ceremonię rozpoczęcia igrzysk, aby mogły z dumą obejrzeć swoje córki i synów biorących udział w przemarszu reprezentacji. Bilety podarowano mamom, jako prezenty niespodzianki 25 lipca, podczas otwarcia P&G Family Home (Dom dla Rodzin Olimpijczyków), w ramach kampanii "Dziękuję Ci, Mamo".
"Cieszymy się tym, że możemy przeżywać to niezapomniane wydarzenie wraz z tymi wspaniałymi matkami - powiedział Marc Pritchard, przedstawiciel P&G ds. globalnego budowania marki. - One zrobiły tak wiele, aby pomóc swoim dzieciom w odniesieniu sukcesu i dlatego powinny świętować to wydarzenie właśnie tutaj".
Christiane Despatie, matka jednego z zawodników, Alexandre'a Despatie, powiedziała: "Uważam, że to coś wspaniałego. Przecież tyle mam i rodzin nie mogło się tutaj pojawić z powodu planów rodzinnych lub ze względów finansowych - jednak P&G o nich pamiętało... i dlatego tu jesteśmy, dumnie pełniąc swoje role matek... Dziękuję Ci, P&G!".
Kampania P&G "Dziękuję Ci, Mamo", zorganizowana w ramach światowego partnerstwa P&G z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (IOC, International Olympic Committee), poświęcona jest mamom sportowców i stanowi wyraz podziękowania i hołdu za wszystko to, co robią. Jest to największa kampania w historii P&G, firmy istniejącej już od 175 lat, i potrwa do końca igrzysk olimpijskich.
Przed udaniem się na uroczystość otwarcia, firma P&G zaprosiła wiele mam olimpijczyków do Salonu P&G w Studio Wella. Zapewni on zawodnikom i ich rodzinom moc atrakcji przez cały czas trwania igrzysk olimpijskich. W ramach kampanii starannie dobrano zespół ekspertów ds. urody i fryzjerów, którzy bezpłatnie wykonywać będą zabiegi pielęgnacyjne i kosmetyczne, takie jak: profesjonalnie fryzury i farbowanie włosów (Wella Professionals), stylizacje wieczorowe (Pantene(R)), zabiegi pielęgnacyjne dla mężczyzn (Head Shoulders(R), Gillette(R) i Braun(R)), konsultacje dermatologiczne (Olay(R)) oraz sesję makijażu i pokaz zdobienia paznokci patriotycznymi motywami (Max Factor(R)).
Kampania "Dziękuję Ci, Mamo" prowadzona jest w wielu środkach przekazu i jako część ogólnoświatowego programu sprzedaży detalicznej, który rozpoczął się w kwietniu i potrwa do końca sierpnia. Produkty oznakowane logo P&G i igrzysk olimpijskich będzie można znaleźć w milionach sklepów na całym świecie. W ramach kampanii, P&G zobowiązało się przekazać 5 mln USD na wsparcie lokalnych, sportowych programów dla młodzieży w wielu krajach. Środki te będą pochodzić ze sprzedaży produktów oraz darowizn zebranych od wiodących marek firmy, w tym Pampers(R), Tide(R), Gillette i Pantene.
Pełna lista uczestników oraz informacje na temat kampanii "Dziękuję Ci, Mamo", w tym zdjęcia i materiały filmowe, dostępne są na stronie: http://www.PGThankYouMomMediaCenter.com.
Informacje o P&G
Oferując godne zaufania, markowe produkty, firma P&G poprawia i wpływa na jakość życia blisko 4,4 mld ludzi na całym świecie. Do wiodących marek firmy należą: Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R), Ambi Pur(R), SK-II(R) i Vicks(R). P&G prowadzi działalność w ok. 80 krajach. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://pg.com.
KONTAKT:
Główne Biuro Prasowe P&G
tel. +44 020 3657 7734
e-mail: PG2012.im@pg.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.07.2012, 14:32 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |