Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CLEVELAND, 1 sierpnia 2012 r. /PRNewswire/ - Firma Aleris ogłosiła dziś nabycie odlewni Voerde Aluminum GmbH. Odlewnia Voerde zwiększy wydajność firmy o 115 tys. ton rocznie. Dodatkowo, działanie to zapewni Aleris zwiększoną elastyczność produkcyjną oraz możliwości wykańczania i recyklingu.
"To są strategiczne atuty firmy Aleris. Odlewnia zapewnia Aleris elastyczność w kontynuowaniu rozwoju i dostarczaniu naszym klientom firmowych stopów o wysokiej wartości dodanej, a ponadto umacnia nasze działania w zakresie zrównoważonego rozwoju i recyklingu - powiedział Roeland Baan, wiceprezes i dyrektor wykonawczy Aleris, Global Rolled & Extruded Products. - Zapewnia ona również nieprzerwaną dostawę produktów celem realizacji zwiększającego się zapotrzebowania klientów".
Odlewnia Voerde, znajdująca się w północno-zachodniej części Niemiec, od wielu lat zaopatruje Aleris w walcowane wlewki i kęsy.
Informacje o firmie Aleris
Aleris koncentruje się na realizacji działań, wykorzystujących potencjał aluminium dla zaspokajania potrzeb klientów na całym świecie. To firma będąca światowym liderem w produkcji materiałów walcowanych i wytłaczanych, w recyklingu aluminium oraz produkcji stopów specjalnych. Produktów Aleris używają producenci w prawie każdym przemyśle. Spółka, której siedziba znajduje się w Cleveland, w stanie Ohio, zarządza ponad 41 zakładami produkcyjnymi w Ameryce Północnej, Europie i Azji, w których zatrudnia ok. 6 900 pracowników. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.aleris.com.
Wypowiedzi prognozujące
Niektóre wypowiedzi zawarte w niniejszej informacji prasowej to "wypowiedzi prognozujące" według federalnej ustawy o papierach wartościowych. Oświadczenia dotyczące naszych poglądów i oczekiwań oraz oświadczenia zawierające słowa "może", "mogłoby", "byłoby", "powinno", "będzie", "uważa", "oczekuje", "przewiduje", "planuje", "szacuje", "zamierza", "przewiduje", "oczekuje", "dąży do" i tym podobne wyrażenia dotyczące przyszłych wydarzeń to wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. oświadczenia dotyczące przyszłych kosztów i cen towarów, wielkości produkcji, trendów branżowych, popytu na nasze produkty i usługi, przewidywanych oszczędności oraz zysków z nowych produktów lub obiektów i spodziewanych wyników z działalności. Wypowiedzi prognozujące uwzględniają znane i nieznane czynniki ryzyka i niepewności, które mogłyby sprawić, że rzeczywiste wyniki będą odbiegać od uwzględnionych lub założonych w wypowiedziach prognozujących. Czynniki istotne wywierające wpływ na fakt, że właściwe wyniki odbiegają od ujętych lub sugerowanych w wypowiedziach prognozujących to także, ale nie wyłącznie: (1) nasza umiejętność pomyślnego zrealizowania naszej strategii biznesowej; (2) cykliczny charakter działalności w branży aluminiowej, nasze segmenty użytkowników końcowych oraz branże naszych klientów; (3) nasza umiejętność spełnienia istotnych wymagań dotyczących inwestycji kapitałowych; (4) zmienność ogólnych warunków gospodarczych w skali globalnej i regionalnej; (5) nasza umiejętność wykorzystania usług świadczonych przez niektórych członków naszego personelu kierowniczego; (6) nasza umiejętność skutecznego wejścia na rynek metali, gazu ziemnego i innych produktów pochodnych lub zawierania z klientami porozumień umożliwiających efektywne zarządzanie naszym ryzykiem związanym z wahaniami cen towarów i zmianami cen metali; (7) nasze wewnętrzne kontrole nad sprawozdawczością finansową oraz zasady i procedury ujawniania informacji, które mimo wszystko nie są w stanie zapobiec popełnieniu wszystkich możliwych błędów; (8) wzrost kosztów surowców i energii; (9) zmniejszenie liczby zamówień składanych przez naszych największych klientów; (10) nasza umiejętność utrzymania klientów, z których znacząca większość nie zawarła z nami długoterminowych umów; (11) nasza umiejętność generowania przepływów środków pieniężnych wystarczających na pokrycie naszego zapotrzebowania w zakresie wydatków kapitałowych oraz spełnienie naszych zobowiązań związanych z obsługą zadłużenia; (12) działalność związana z konkurencyjnością cen, konkurencja pomiędzy aluminium a tworzywami alternatywnymi oraz ogólny wpływ konkurencji w obsługiwanych przez nas segmentach branży; (13) ryzyko inwestowania i prowadzenia działalności w skali globalnej, w tym czynniki polityczne, społeczne, ekonomiczne, walutowe i regulacyjne; (14) bieżące zobowiązania środowiskowe i koszty dotrzymania zgodności ze zobowiązaniami wynikającymi z ustaw dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy; (15) stosunki z pracownikami (np. przerwanie pracy, strajki lub przestoje) i koszty pracy; (16) nasze poziomy zadłużenia i zobowiązań z tytułu obsługi zadłużenia; (17) prawdopodobieństwo zaciągnięcia przez nas w przyszłości kolejnych zobowiązań dłużnych; (18) ograniczenia w prowadzonej przez nas działalności operacyjnej wynikające z ograniczeń umownych lub zadłużenia; oraz (19) inne czynniki omówione w naszych dokumentach złożonych w Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, łącznie z zawartymi w nich sekcjami zatytułowanymi "Czynniki ryzyka". Inwestorów, potencjalnych inwestorów i pozostałych czytelników zachęca się do dokładnego przeanalizowania tych czynników w procesie weryfikowania wypowiedzi prognozujących i przestrzega się przed przywiązywaniem do nich zbyt dużej wagi. Nie zobowiązujemy się do publicznego uaktualniania czy też weryfikowania wypowiedzi prognozujących w świetle pojawienia się nowych informacji, przyszłych wydarzeń lub innych okoliczności, chyba że wymagają tego przepisy ustawowe.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120201/CL45778LOGO)
Źródło: Aleris
KONTAKT:
Kristen Bihary
tel. +1-216-910-3664
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.08.2012, 00:51 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |