Newsletter

Polityka i społeczeństwo

Zlecone: Program dla młodych talentów IBC Rising Stars - inwestycja w przyszłość branży

01.06.2012, 11:56aktualizacja: 01.06.2012, 11:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LONDYN, 31 maja 2012 r. /PRNewswire/ - IBC, jako najważniejsze wydarzenie w branży mediów elektronicznych i rozrywki, stara się wspierać i promować nowe talenty. Młodzi specjaliści stawiający pierwsze kroki w branży zapraszani są do wzięcia udziału w programie dla młodych talentów Rising Stars (Wschodzące Gwiazdy), odbywającego się 9 i 10 września (niedziela i poniedziałek) podczas IBC2012 w centrum kongresowym RAI w Amsterdamie.

IBC nakierowane jest na treść - od powstania i tworzenia, aż do tego, co jest niezbędne do zarządzania oraz kwestii i technologii potrzebnych do końcowej prezentacji. Każdego roku ponad 50 000 gości z ponad 160 krajów odwiedza targi IBC, gdzie na czternastu odrębnych halach wystawowych swoje produkty oferuje ponad 1 300 dostawców z całego świata. Najważniejsze osobistości ze świata mediów pojawiają się na IBC przyciągnięte niepowtarzalną ofertą IBC, składającą się z połączenia znanej na całym świecie imprezy o charakterze targowo-wystawienniczym oraz cieszącej się szacunkiem branży konferencji.

Dostrzegając znaczenie inwestowania w przyszłość branży, program dla młodych talentów Rising Stars oferuje cały wachlarz możliwości dla młodych specjalistów, pozwalając im poznać najnowsze innowacje prosto z rąk czołowych graczy w dziedzinie kreatywności i technologii, a także umożliwiając im spotkanie z rówieśnikami i dobrą zabawę w Amsterdamie.

Sam udział w programie jest darmowy, a jego wszechstronność pozwala zaspokoić wszystkie gusta, jednocześnie umożliwiając jego uczestnikom poszerzenie swojej wiedzy, dając niepowtarzalną okazję przyjrzenia się najnowszym trendom, nawiązania nowych kontaktów i dowiedzenia się, w jaki sposób zaimponować potencjalnemu pracodawcy. Odwiedzający muszą jedynie zarezerwować transport do Amsterdamu i zatroszczyć się o nocleg.

Poza możliwością nawiązania kontaktów zawodowych z innymi specjalistami w zakresie kreatywności, biznesu i technologii z całej Europy, program dla młodych talentów Rising Stars oferuje bezpłatny wstęp na wszystkie czternaście hal wystawowych i udział w konferencjach Industry Insight, a także dostęp do stref z unikalnymi funkcjami, takich jak: IBC Big Screen, IBC Connected World, IBC Production Village, Workflow Solutions Village, Future Zone oraz the IBC Awards.

Zdając sobie sprawę z ogromu informacji do przyswojenia, IBC przygotowało także czas wolny dla odwiedzających, który pozwoli im się odprężyć. Oferta obejmuje darmowy bilet na imprezę Rising Stars Party w jednym z najbardziej popularnych klubów w Amsterdamie, wraz z dostępem do strefy VIP oraz darmowymi drinkami. Wszystko to ma pozwolić uczestnikom zrelaksować się i poznać bliżej swoich rówieśników, mając do dyspozycji odprężające i przyjemne otoczenie.

Aby wpisać IBC w wachlarz swoich doświadczeń, młodzi specjaliści z branży muszą jedynie sprawdzić program i zgłosić chęć udziału, wypełniając internetowy formularz na stronie IBC. Nawet jeśli zarejestrowali oni już swój udział jako Gość Targów, IBC zaktualizuje przepustkę, umożliwiając udział w Programie Rising Stars. Aby uzyskać więcej informacji lub zarejestrować się, należy odwiedzić stronę: http://www.ibc.org/risingstars.

Informacje o IBC

IBC jest najważniejszym corocznym wydarzeniem przeznaczonym dla specjalistów zajmujących się tworzeniem, zarządzaniem i prezentowaniem treści rozrywkowych i informacyjnych na całym świecie.

Harmonogram IBC2012

Konferencja: 6 - 11 września 2012 r.

Targi: 7 - 11 września 2012 r.

Źródło: IBC

KONTAKT:

Kelly Hyde

kierownik ds. marketingu

tel. +44-(0)-207-832-4104

e-mail: khyde@ibc.org

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.06.2012, 11:56
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ