Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Burda International zarządza zagranicznymi aktywnościami koncernu medialnego Hubert Burda Media. Wraz z partnerskimi wydawnictwami Burda International jest wydawcą 229 czasopism za granicą i ma na swoim koncie poważne inwestycje w rozbudowę projektów digital. Główny nacisk kładzie na wzrastające rynki Europy Wschodniej i Azji. Fabrizio D'Angelo, prezes Burda International: "SHOWROOM to ciekawy koncept o fascynującym rozwoju. Widzimy ogromny potencjał dla tego typu platformy w segmencie fashion. Burda International ma tu duże doświadczenie jako wydawca takich marek, jak:: 'ELLE', 'INSTYLE', 'Prestige' i 'burda style'. Dzięki temu mamy duży zasięg grup docelowych zainteresowanych modą. To stanowi doskonały fundament dla strategicznego partnerstwa pomiędzy SHOWROOM i Burda International".
Michal Juda i Jasiek Stasz, założyciele SHOWROOM-u: "Wierzymy, że polska moda ma ogromny potencjał. Nasi projektanci mają wiele do zaoferowania, a my chcemy sprawić, by ich głos był słyszalny poza granicami kraju. Poprzez inwestycję Burda International i ogromne doświadczenie naszego partnera chcemy otworzyć polskim projektantom nowe perspektywy, szczególnie za granicą".
Krzysztof Kowalczyk, partner zarządzający funduszu HardGamma Ventures: "Inwestycja Burdy - wymarzonego partnera dla każdego przedsięwzięcia z branży mody - w SHOWROOM pokazuje, jak efektywnie nasz fundusz jest w stanie rozwijać spółki ze swojego portfolio, wprowadzając je na rynki międzynarodowe i doprowadzając do istotnego wzrostu ich wartości".
http://www.shwrm.com
http://www.hardgamma.com
http://www.burdamedia.pl
KONTAKT:
e-mail: mira.poreba@espressopr.pl
Źródło informacji: hardGAMMA Ventures
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.10.2012, 14:55 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |