Newsletter

Coty Beauty wypuszcza na rynek zapach Closer firmowany przez Halle Berry

05.09.2012, 11:02aktualizacja: 05.09.2012, 11:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowy, pociągający zapach dla niej

NOWY JORK, 5 września 2012 r. /PRNewswire/ - Coty Beauty ogłasza we wrześniu 2012 r. światową premierę nowych perfum Closer od Halle Berry. "Zależało mi na stworzeniu wyjątkowego zapachu dla kobiet, który przypadłby do gustu również mężczyznom - mówi aktorka. - Woń jest ściśle związana z pożądaniem i przyciąganiem, bardzo więc podoba mi się idea zbliżenia między kobietą a mężczyzną stymulowanego atrakcyjnym aromatem. Perfumy Closer przeniosą partnerów na nowy poziom intymności, a wszystko to dzięki sile zapachu".

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120905/NY65059)

Closer to wyjątkowe połączenie kobiecych i męskich nut zapachowych, tworzące intrygującą woń, która równie mocno kusi zarówno mężczyzn, jak i kobiety. Uznany kreator perfum, Jacques Cavallier, idealnie połączył ze sobą przeciwstawne aspekty zapachowe, spowijając tradycyjnie męską nutę akord fougere, zmysłową, damską mieszanką fiołków i mimozy, ulubionych kwiatów Halle Berry. Bogate, ciepłe i leśne wnętrze otoczone jest delikatnymi tonami, współbrzmiąc z radosnym, świeżym, ozonowym akcentem. Jak mówi Halle Berry, dało to efekt w postaci "nowoczesnego, seksownego, wszechstronnego i ponadczasowego zapachu. Kobieta powinna się w niego 'ubierać', gdy tylko zapragnie poczuć się seksownie".

Podobnie jak same perfumy, również ich opakowanie przemawia do obu płci. Jego opływowy i nowoczesny kształt to istny klasyk. Zarówno flakonik, jak i pudełko ozdobione są misternymi liniami stanowiącymi zarys męskiej i kobiecej sylwetki. Owa prowokacyjna krzywizna zdobi również elegancki flakonik w kształcie graniastosłupa, tworząc kuszącą grę przeciwieństw.

W kampanii reklamowej ze zdjęciami Alexeia Haya i w reżyserii Francisa Lawrence'a, Halle Berry, podobnie jak jej perfumy, bawi się rolami płci. Halle prezentuje się w męskiej koszuli typu Oxford, podkreślonej swoimi inicjałami i krawatem, stojąc pewnie w objęciach nagich, umięśnionych męskich ramion. To jej zapach przyciąga ich razem, tworząc niezaprzeczalne wzajemne pożądanie. Owa odważna i seksowna kampania podkreśla naturalną chemię pomiędzy mężczyzną i kobietą, wyzwoloną i spotęgowaną siłą zapachu.

Zapach Closer od Halle Berry dostępny będzie w sprzedaży na całym świecie od września 2012 roku.

Aby obejrzeć niepublikowaną dotąd reklamę telewizyjną zapachu Closer z Halle Berry w roli głównej, należy odwiedzić stronę: http://www.youtube.com/HalleBerryFragrances.

Więcej informacji o zapachach od Halle Berry znaleźć można pod adresem:

http://www.halleberryfragrances.com i http://www.facebook.com/halleberryfragrances.

KONTAKT:

Meredith Cammaker

Tractenberg & Co.

tel. 212-929-7979

e-mail: meredtih@tractenberg.com

-

Jackie Sands

Tractenberg & Co.

tel. 212-929-7979

e-mail: jsands@tractenberg.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.09.2012, 11:02
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ