Newsletter

Nauka i technologie

mk-group ("Care-Energy", "Care-Load") wyróżniony nagrodą Clean Tech Media Award 2012 za swoją koncepcję mobilności

10.09.2012, 14:20aktualizacja: 10.09.2012, 14:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- "Planujemy dalszy rozwój naszej innowacyjnej koncepcji w zakresie uniwersalnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych".

- Zdjęcie bezpłatnie można pobrać ze strony agencji fotograficznej European Pressphoto Agency (EPA): http://www.presseportal.de/pm/80959/2321790/.

HAMBURG, Niemcy, 9 września 2012 r. /PRNewswire/ - "Każdy kierowca pojazdu elektrycznego powinien mieć dostęp do ogólnokrajowej sieci ujednoliconych stacji ładowania tego typu pojazdów i móc zapłacić za ładowanie poprzez swoje indywidualne krajowe konto energetyczne" - oświadczył Martin Kristek, dyrektor generalny Care-Energy i Care-Load (znaki handlowe mk-group Holding GmbH, Hamburg), odbierając podczas gali Clean Tech Media Award 2012 nagrodę dla swojej firmy w kategorii mobilności za rozwiązania służące ochronie środowiska i zasobów naturalnych. - Nagroda dla naszego logicznego i innowacyjnego podejścia dodatkowo motywuje nas do dalszej rozbudowy sieci punktów ładowania w najbliższych miesiącach oraz wdrażania naszego innowacyjnego rozwiązania. Mobilność elektryczna powinna być nie tylko tańsza, ale też dużo wygodniejsza w praktyce. Nasza koncepcja stacji ładowania pojazdów elektrycznych w znacznym stopniu przyczyni się do zwiększenia udziału tego typu pojazdów w ruchu drogowym. Cel ten można osiągnąć wyłącznie pod warunkiem, że w stacje te nie trzeba będzie inwestować znacznych środków, a swobodny dostęp do nich będzie miał zarówno każdy dostawca energii, jak i klient indywidualny".

Kristek podziękował pracownikom Care-Energy za ich wkład w udaną realizację projektu. "W realizacji projektów infrastrukturalnych potrzebny jest szczególny entuzjazm i wytrwałość. Wdrażając ten projekt, pokazaliśmy, że w średnich przedsiębiorstwach może drzemać duży potencjał, jeżeli ich kadra jest zmotywowana i wierzy w powodzenie przedsięwzięcia. Wizja rozwiązań energetycznych firmy Care-Energy wykroczyła poza rozwiązania dla domu i w przyszłości zacznie się również spełniać na naszych ulicach".

Informacje o Clean Tech Media Award (http://www.cleantech-award.de)

Clean Tech Media Award to nagroda przyznawana w dowód uznania za entuzjastyczne podejście do ekologicznych technologii oraz wzorowe i przyjazne nastawienie do środowiska. Przyznawana jest raz do roku w sześciu różnych kategoriach i uchodzi za "Oskara" wśród nagród związanych z ochroną środowiska. Już sama nominacja do tej nagrody poprawia branżowy i polityczny wizerunek firmy.

Informacje o Care Energy (http://www.care-energy.de)

Care Energy to najważniejsza marka grupy mk-group Holding z Hamburga. Firma zatrudnia ponad 2 000 osób - zarówno pracowników biurowych, jak i pracujących w terenie. "Care-Energy" jest wyłącznym dostawcą ekologicznej energii do ponad 50 000 klientów na całym świecie, a w Niemczech wśród odbiorców jej usług energetycznych znajdują się nie tylko przedsiębiorstwa przemysłowe i handlowe, ale również gospodarstwa domowe i małe firmy. Ponadto "Care-Energy" jest jedyną firmą, która oferuje taryfy socjalne gospodarstwom znajdującym się w trudnej sytuacji, świadczy usługi konsultingowe z zakresu energooszczędności, zaopatruje odbiorców w wydajne urządzenia i sprzęt pomagający w uzyskaniu energooszczędności, a także świadczy usługi instalacyjne i realizuje remonty mające na celu zwiększenie energooszczędności.

Źródło: mk-group Holding GmbH

KONTAKT:

Marc Marz

rzecznik prasowy

tel. +49-40 414314858 0

tel. kom. +49-151 42260332

faks +49-40 414314858 9

e-mail: Marc.Maerz@Care-Energy.de

http://www.care-energy.de

mk-group Holding GmbH "Care-Energy"

Dessauer Straße 2-4

20457 Hamburg

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.09.2012, 14:20
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ