Newsletter

Coty Inc. ogłasza nowego prezesa globalnego Coty Prestige

19.09.2012, 17:00aktualizacja: 19.09.2012, 17:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jean Mortier pokieruje działalnością firmy kosmetycznej Coty Prestige.

NOWY JORK, 19 września 2012 r. /PRNewswire/ - Coty Inc. (http://www.coty.com/), spółka wyrastająca na nowego lidera w branży kosmetycznej, ogłosiła ze skutkiem natychmiastowym wyznaczenie Jeana Mortiera na prezesa Coty Prestige. Będzie on zarządzał wszystkimi produktami Coty znajdującymi się w ogólnoświatowym portfelu dystrybucji selektywnej.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120919/NY75827)

Dotychczas, od 2005 r., Mortier sprawował w Coty stanowisko starszego wiceprezesa ds. handlu. Wcześnie to stanowisko piastował Michele Scannavini, który w lipcu po 10 latach pełnienia funkcji prezesa Coty Prestige, został mianowany dyrektorem wykonawczym Coty. Mortier, obejmując nowe stanowisko, pokieruje dalszym rozwojem i poszerzaniem portfela Coty Prestige, a także będzie szukał nowych inwestycji i partnerów biznesowych. Zasiądzie również w Komitecie Wykonawczym, który ma siedzibę w Paryżu.

"Silne powiązania Jeana z przedsiębiorstwami handlowymi, jego dążenie do rozwoju i wiedza na temat dynamiki skonsolidowanych i wschodzących rynków stanowi atut, który doprowadzi Coty do kolejnej fazy naszego sukcesu - powiedział Scannavini. - Nawiązał on wspaniałe i konstruktywne kontakty w całej organizacji, a ponadto jest wzorem do naśladowania naszej kultury korporacyjnej, której mottem jest: 'Szybciej, dalej, swobodniej'".

Zanim Mortier zaczął pracować dla Coty, w 1984 r. dołączył do firmy Unilever, gdzie obejmował stanowiska w działach finansowym, audytu wewnętrznego, HR, sprzedaży i marketingu. W 1996 r. wstąpił do szeregów firmy Calvin Klein Cosmetics, jako starszy wiceprezes i dyrektor finansowy. Kiedy w lipcu 2005 r. spółka Coty nabyła Unilever Cosmetics International, Mortier pełnił tam funkcję starszego wiceprezesa.

"Jestem zaszczycony faktem, że kierownictwo Coty wybrało mnie na następcę Michele'a, po tym jak on z powodzeniem przewodził Coty Prestige - powiedział Mortier. - Nie mogę się doczekać, kiedy rozpocznę pracę i przyczynię się do dalszych sukcesów w tym nowym rozdziale w historii Coty".

Pracując w Unilever Cosmetics, Mortier był odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi powiązanymi rynkami poza Ameryką Północną, rynkami dystrybucji, ogólnoświatową sprzedażą detaliczną na lotniskach na całym świecie. Pod patronatem firmy Unilever Cosmetics International zbudował zróżnicowany portfel marek designerskich, włącznie z Calvin Klein Cosmetics, Vera Wang, oraz europejskimi designerskimi markami perfumeryjnymi takimi, jak: Cerruti, Chloe i Lagerfeld.

Mortier posiada tytuł naukowy w zakresie studiów menedżerskich, który uzyskał w Paryżu w prestiżowej szkole biznesu ESSEC. Urodził się w Paryżu, ale uważa się za obywatela świata. Pracował w wielu krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej oraz w Japonii.

Informacje o Coty Inc.

Obecnie Coty Inc. to spółka wyrastająca na światowego lidera w branży kosmetycznej, której przychody netto za rok kalendarzowy 2011 sięgają 4,5 mld USD. Założona w Paryżu w 1904 r., Coty jest firmą kosmetyczną skoncentrowaną na typie produktów, z ofertą dobrze znanych zapachów, kosmetyków kolorowych oraz produktów do pielęgnacji skóry i ciała, które sprzedaje w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się globalne marki, takie jak: adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel i Sally Hansen.

Więcej informacji na temat Coty Inc. można znaleźć na stronie: http://www.coty.com.

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

Cysette Burset

tel. +1-212-479-4549

e-mail: cysette_burset@cotyinc.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.09.2012, 17:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ