Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MELVILLE, Nowy Jork - (BUSINESS WIRE) - Spółka Marchon Eyewear, Inc. ogłosiła dzisiaj, że przejmuje Scandinavian Eyewear - szwedzką firmę działającą na rynku akcesoriów optycznych.
Założona w 1948 r. spółka Scandinavian Eyewear od prawie 65 lat zajmuje się projektowaniem oprawek okularowych i jest czołową marką w regionie krajów nordyckich. SKAGA, zastrzeżona marka Scandinavian Eyewear, cieszy się wyjątkową renomą w branży akcesoriów optycznych.
Przejęcie to pozwoli firmie Marchon na dotarcie do znacznej części rynku skandynawskiego kontrolowanego przez spółkę oraz na poszerzenie na całym świecie dystrybucji marek zastrzeżonych i licencjonowanych.
"Nabycie Scandinavian Eyewear to kolejny, znaczący krok na drodze światowej ekspansji, którą podąża firma Marchon, a także jej plan strategii rozwoju. Spółka ta ma bogatą tradycję i niezwykłą historię. Połączenie wysokiej jakości, kunsztu i klasycznego wyglądu doskonale współgra z kluczowymi wartościami firmy Marchon. Cieszy nas perspektywa dalszego podnoszenia wartości marki Scandinavian oraz jej ekspansji na światowym rynku w ramach partnerstwa opartego na współpracy" - powiedział Claudio Gottardi, prezes i dyrektor generalny Marchon.
Oprócz marki SKAGA, spółka posiada silny portfel marek, z których każda ma niepowtarzalny styl i charakter. Bogate portfolio firmy zawiera marki, takie jak Oscar Jacobson, Pilgrim, Lexington, FACE Stockholm oraz firma współpracuje ze znanymi szwedzkimi projektantami, jak Oscar Magnuson i Efva Attling. "Jest to ważny dzień dla Scandinavian Eyewear. Przewodnictwo i kierownictwo spółki Marchon jest dla nas ekscytującą perspektywą. Jesteśmy przekonani, że doświadczenie i wsparcie tej spółki wzmocni zarówno nasze marki, jak i naszą spółkę, pozwalając na dalszy rozwój naszego tandemu" - powiedział Joakim Broback, dyrekto generalny Scandinavian Eyewear.
Informacje o Scandinavian Eyewear
Założona w 1948 r. spółka Scandinavian Eyewear jest jednym z liderów na rynkach krajów nordyckich. Jej międzynarodowa sprzedaż jest również dobrze ugruntowana na rynkach niektórych krajów: Stanów Zjednoczonych, Kanady, Wielkiej Brytanii, Polski, Holandii, Rosji i krajów nadbałtyckich. Do obecnego portfolio spółki Scandinavian Eyewear należy jej rodzima marka Skaga, a także inne silne marki licencjonowane: Efva Attling, Oscar Magnuson, Lexington, Pilgrim, Oscar Jacobson i FACE Stockholm.
Informacje o Marchon Eyewear, Inc.
Marchon Eyewear, Inc. to jeden z największych producentów i dystrybutorów markowych akcesoriów optycznych i okularów przeciwsłonecznych na świecie. Firma sprzedaje swoje produkty pod nazwami prestiżowych marek, takich jak: Calvin Klein Collection, ck Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Chloe, Diane von Furstenberg, Dragon Alliance, Emilio Pucci, Fendi, Flexon(R), Jil Sander, Karl Lagerfeld, Lacoste, Michael Kors, Nautica, Nike, Nine West, Salvatore Ferragamo, Sean John i Valentino. Siedziba spółki znajduje się w Nowym Jorku, a jej biura regionalne w Amsterdamie, Hongkongu, Tokio i Wenecji. Marchon prowadzi dystrybucję swoich produktów za pośrednictwem licznych regionalnych punktów sprzedaży, obsługując ponad 80 tys. klientów w ponad 100 krajach.
KONTAKT:
Marchon Eyewear, Inc.
Robert Schienberg
tel. 631-629-3200
e-mai: rschienberg@marchon.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.10.2012, 14:55 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |