Newsletter

Nowa rola dla Johanna Xaviera z Saatchi & Saatchi Fallon Group

09.10.2012, 16:13aktualizacja: 09.10.2012, 16:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dyrektor finansowy dołącza do oddziału firmy dla regionu Azji i Pacyfiku i kontynentalnych Chin.

LONDYN, 9 października 2012 r. /PRNewswire/ - Saatchi & Saatchi Fallon Group, własność światowej sieci agencji reklamowej Publicis, ogłosiła dziś, że Johann Xavier, dyrektor finansowy Grupy regionu EMEA, dołączy do oddziału dla regionu Azji i Pacyfiku. Przenosi się on do prężnie rozwijających się obszarów Azji i Pacyfiku i kontynentalnych Chin. Utworzy tam silne partnerstwo z dwoma regionalnymi dyrektorami generalnymi - Chrisem Fosterem (region Azji i Pacyfiku) oraz Justinem Billingsleyem (Chiny kontynentalne).

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20121009/NY88647)

"Ta nowa ekscytująca rola pozwoli Johannowi na wykorzystanie w pełni jego przedsiębiorczych i handlowych instynktów, gdy zostanie przeniesiony do tego regionu wzrostu dla Saatchi. Z pewnością będzie to istotna odmiana, która nie pozwoli mu spocząć na laurach, życzymy mu wszystkiego najlepszego" - powiedział Robert Senior, dyrektor generalny Saatchi & Saatchi Fallon Group dla regionu EMEA.

Zdaniem Billa Cochrane’a, globalnego dyrektora finansowego, "Johann wykazał się zdolnością wysoce efektywnej pracy na wielu terytoriach. Idealnie nadaje się do objęcia tej nowej roli w tym niezwykle dynamicznym środowisku biznesowym. To dla niego naturalny, kolejny krok w tym, co wygląda jak jego własne tournee po całym świecie!”.

Xavier posiada nieocenione doświadczenie oraz wiedzę, nabyte zarówno w Ameryce Północnej podczas pełnienia funkcji prezesa Zarządu w Saatchi & Saatchi Canada (gdzie sprawił, iż straty zmieniły się w zyski), jak i w regionie EMEA podczas pełnienia funkcji dyrektora finansowego, gdzie prowadził operacje w wyjątkowo trudnych warunkach ekonomicznych. Ponadto, wielokulturowe doświadczenie Xaviera i jego umiejętność działania ponad podziałami (sam region EMEA składa się z 17 różnych państw o bardzo zindywidualizowanych sposobach działania) odpowiada jego stylowi pracy.

Dodatkowo, Xavier wykazał się umiejętnościami w łagodzeniu ryzyka oraz kompromisach, pracując jako lider projektu w Publicis Groupe.

Z powodzeniem wprowadzał strategie fuzji dla Saatchi & Saatchi. Ostatnio zainicjował transakcję przejęcia południowoafrykańskiej działalności wraz z partnerami Black Empowerment.

Xavier, absolwent studiów MBA w Judge Business School na Uniwersytecie Cambridge, niedawno był współautorem pracy z zakresu marketingu dla roczników wyżu demograficznego pt. "Niepowtarzalna okazja: marketing dla przyszłych pokoleń osób starszych" (A Golden Opportunity: Marketing to the Future Grey Population).

Xavier wysoce ceni kreatywność. "Chcę pomagać rozwijać wielki kreatywny produkt oraz dostarczać siły napędowej niezbędnej do uzyskania przez spółkę swojego udziału w rynku i podniesienia jej na wyższy poziom".

Z niecierpliwością oczekuje bliskiej współpracy ze swoimi nowymi kolegami i zauważa, że "w świecie zmian oczekiwania klienta względem znaczenia marketingu oraz tego, co oferują agencje, wymagają, byśmy zaadaptowali nowe technologie oraz znaleźli takie modele kompensacji, które okażą się uczciwe i oczywiste dla wszystkich".

Informacje o Saatchi & Saatchi

Członek Publicis Groupe (OTC-QX: PUBGY), trzeciej co do wielkości spółki holdingowej na rynku komunikacji. Do klientów sieci Saatchi & Saatchi zaliczają się m.in. Deutsche Telekom/T-Mobile, General Mills, Kraft Foods/Cadbury, Mead Johnson, Novartis, Procter & Gamble, Sony Ericsson, Toyota oraz VISA Europe

.

Źródło: Saatchi & Saatchi Fallon Group

KONTAKT:

James Byrne

tel. +1-212-397-0081

e-mail: james@gloryofcommerce.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.10.2012, 16:13
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ