Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PEKIN, 16 października 2012 r. /PRNewswire/ - Młodzi chińscy konsumenci stopniowo stają się ważną siłą wpływającą na dyskurs mody. Są obdarzeni wyjątkowym wyczuciem i gustem w tej dziedzinie. Młode marki modowe, walczące o udział w coraz bardziej konkurencyjnym rynku, skupiają się na tym jak utrzymać stałą siłę nabywczą młodych konsumentów. Potrzeba kształtowania odrębnej kultury marki oraz budowania poczucia przynależności i lojalności pomiędzy konsumentami i markami zwiększa zapotrzebowanie na towary młodych marek modowych.
W tych okolicznościach, w 2011 r. powstały targi "CHIC-YOUNG BLOOD". To "nowa krew" na Międzynarodowych Targach Odzieży i Akcesoriów w Chinach (China Int'l Clothing & Accessories Fair). CHIC-YOUNG BLOOD jest międzynarodową platformą stworzoną przez organizatora CHIC dla młodych marek krajowych i zagranicznych, które chcą zyskać nową siłę i znaleźć się w samym sercu chińskiego rynku.
CHIC-YOUNG BLOOD łączy w sobie "modę, możliwości biznesowe, zabawę i przyjemność" podkreślając pomysły i cechy każdej marki przy pomocy kreatywnych metod; gromadzi kanały sprzedaży, instytucje inwestycyjne, kupujących, dostawców, media oraz twórców nowych trendów. Wydarzenie wprowadza wszystkich uczestników w radosną i ekscytującą atmosferę, która pomaga zainspirować młode marki modowe i rozwinąć powiązane możliwości rozwoju oraz inspiracje biznesowe.
Prezentacja oferty CHIC-YOUNG BLOOD odbędzie się od 26 do 28 października 2012 r. przy 751 D·PARK i najprawdopodobniej będzie ogromnym wydarzeniem rozwijającej się chińskiej branży odzieżowej.
Źródło: China World Trade Center Co., Ltd
Kontakt dla mediów:
Cindy Zhang
China World Trade Center
tel. +86-10-6505-1041
e-mail: zhangdongmei@cwtc.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.10.2012, 13:30 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |