Newsletter

Moda i biznes razem: prezentacja oferty CHIC-YOUNG BLOOD w dniach 26 - 28 października 2012 r.

16.10.2012, 13:30aktualizacja: 16.10.2012, 13:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PEKIN, 16 października 2012 r. /PRNewswire/ - Młodzi chińscy konsumenci stopniowo stają się ważną siłą wpływającą na dyskurs mody. Są obdarzeni wyjątkowym wyczuciem i gustem w tej dziedzinie. Młode marki modowe, walczące o udział w coraz bardziej konkurencyjnym rynku, skupiają się na tym jak utrzymać stałą siłę nabywczą młodych konsumentów. Potrzeba kształtowania odrębnej kultury marki oraz budowania poczucia przynależności i lojalności pomiędzy konsumentami i markami zwiększa zapotrzebowanie na towary młodych marek modowych.

W tych okolicznościach, w 2011 r. powstały targi "CHIC-YOUNG BLOOD". To "nowa krew" na Międzynarodowych Targach Odzieży i Akcesoriów w Chinach (China Int'l Clothing & Accessories Fair). CHIC-YOUNG BLOOD jest międzynarodową platformą stworzoną przez organizatora CHIC dla młodych marek krajowych i zagranicznych, które chcą zyskać nową siłę i znaleźć się w samym sercu chińskiego rynku.

CHIC-YOUNG BLOOD łączy w sobie "modę, możliwości biznesowe, zabawę i przyjemność" podkreślając pomysły i cechy każdej marki przy pomocy kreatywnych metod; gromadzi kanały sprzedaży, instytucje inwestycyjne, kupujących, dostawców, media oraz twórców nowych trendów. Wydarzenie wprowadza wszystkich uczestników w radosną i ekscytującą atmosferę, która pomaga zainspirować młode marki modowe i rozwinąć powiązane możliwości rozwoju oraz inspiracje biznesowe.

Prezentacja oferty CHIC-YOUNG BLOOD odbędzie się od 26 do 28 października 2012 r. przy 751 D·PARK i najprawdopodobniej będzie ogromnym wydarzeniem rozwijającej się chińskiej branży odzieżowej.

Źródło: China World Trade Center Co., Ltd

Kontakt dla mediów:

Cindy Zhang

China World Trade Center

tel. +86-10-6505-1041

e-mail: zhangdongmei@cwtc.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.10.2012, 13:30
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ