Newsletter

Światowa premiera śpiewających szczoteczek do zębów One Direction, z wyłączeniem Ameryki Północnej

11.12.2012, 18:59aktualizacja: 11.12.2012, 18:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Brush Buddies poszerza linię produktów Singing Toothbrush (śpiewające szczoteczki do zębów) o szczoteczki prezentujące utwory zespołu z czołówek list przebojów.

FONTANA, Kalifornia, 11 grudnia 2012 r. /PRNewswire/ - Brush Buddies (http://www.brushbuddies.com), wiodąca światowa marka licencjonowanych manualnych szczoteczek do zębów, oraz Global Merchandising Services (http://www.globalmerchservices.com), lider międzynarodowego przemysłu muzycznego, ogłosili dzisiaj, że zespół One Direction jest kolejnym artystą, którego utwory będą prezentowane przez odnoszącą oszałamiające sukcesy serię śpiewających szczoteczek do zębów Brush Buddies. Informację tę podali w dniu dzisiejszym Anish Patel, dyrektor generalny Brush Buddies, oraz Barry Drinkwater, założyciel i właściciel Global Merchandising Services, Ltd.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20121211/LA27339)

Firma Brush Buddies stworzyła linię śpiewających szczoteczek latem 2011 r., wprowadzając na rynek dwa produkty, z których każdy prezentował dwa hity Justina Biebera. W 2012 r. produkty Brush Buddies zostały poszerzone o nowe utwory Justina Biebera oraz o nowych artystów - Lady Gagę i LMFAO.

"Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, że One Direction będzie drugim zespołem w naszym muzycznym portfolio. Szczególnie cieszy nas fakt, że produkty zostaną wprowadzone na rynki Wielkiej Brytanii i Irlandii - krajów, z których pochodzą członkowie zespołu - oświadczył Patel. - Nasze produkty są znane z wiernego odzwierciedlania artystów i ich niepowtarzalnego stylu. Ich opakowania dają klientom możliwość odtwarzania dwóch utworów na każdej szczoteczce i utrzymują szczoteczki w bezpiecznej powłoce higienicznej".

Brush Buddies to jeden z trzech licencjobiorców One Direction w kategorii "higiena jamy ustnej". Brush Buddies zdobył licencję na produkcję śpiewających szczoteczek do zębów z wykorzystaniem nazwy, wizerunku i muzyki One Direction, obowiązującą we wszystkich krajach świata, z wyjątkiem krajów Ameryki Północnej.

W skład zespołu One Direction wchodzą: Niall Horan, Liam Payne, Harry Styles, Louis Tomlinson i Zayn Malik, których połączyło przesłuchanie do brytyjskiej edycji programu The X Factor w 2010 roku. Ich debiutancki album pt. "Up All Night" zdobył pierwsze miejsce na listach w 16 krajach, sprzedając się na całym świecie w ponad trzech milionach egzemplarzy. Sprzedaż singla osiągnęła 8 milionów, a płyt DVD - 1 milion. Grupa zgromadziła na Twitterze niemal siedem milionów fanów, a na Facebooku - 10 milionów kliknięć "lubię to".

Informacje o Brush Buddies i Global Merchandising Services: http://www.brushbuddies.com/aboutpr

Źródło: Brush Buddies

KONTAKT:

Jessica Reza

Dyrektor ds. produktów powszechnego użytku

tel. +1-877-274-8358 wew. 120

e-mail: jessica@brushbuddies.com

-

Jeff Mellin

Dyrektor ds. Marketing

tel. +1-877-274-8358 wew. 119

e-mail: pr@brushbuddies.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.12.2012, 18:59
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ