Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CLEVELAND, 8 stycznia 2013 r. /PRNewswire/ - Firma Aleris ogłosiła w dniu dzisiejszym, że podejmie działania restrukturyzacyjne na szczeblu kierowniczym w Global Recycling. Oddział ten opuści jego wiceprezes i dyrektor zarządzający, K. Alan Dick. Jego miejsce zajmą Terrence J. Hogan, starszy wiceprezes i dyrektor generalny oddziału ds. recyklingu i stopów specjalnych na terytorium obu Ameryk, oraz Russell Barr, wiceprezes i dyrektor generalny Recycling Europe. Ich bezpośrednim zwierzchnikiem będzie Steve Demetriou, prezes i dyrektor naczelny Aleris.
"Mając na uwadze dynamikę sektora recyclingu, uznaliśmy, że taka struktura kierownictwa w oddziałach regionalnych będzie najodpowiedniejsza w sektorze tego typu - powiedział Demetriou. - Będąc największą firmą zajmującą się recyclingiem aluminium oraz głównym dostawcą stopów specjalnych na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy, Aleris Recycling nadal stanowi istotny pod względem strategicznym filar naszej działalności. Jesteśmy pewni, że zmiany te pozwolą nam jeszcze skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów".
Alan Dick pracował w firmie przez 14 lat. Był jedną z najważniejszych osób odpowiedzialnych za fuzję spółek Commonwealth Industries i IMCO Recycling, która w 2004 r. dała początek Aleris. Przed objęciem kierownictwa w Global Recycling, Dick pełnił funkcję wiceprezesa i prezesa Rolled Products North America. Jeszcze wcześniej był starszym wiceprezesem Global Metals Procurement oraz wiceprezesem Metals Sourcing. Przed powstaniem Aleris Dick zajmował różne stanowiska kierownicze w Commonwealth Industries.
"Alan odegrał znaczącą rolę w sukcesie Aleris, pomagając nam zbudować solidne fundamenty do przyszłego rozwoju. Żałuję, że musi opuścić moją kadrę kierowniczą, i życzę mu wszelkiej pomyślności" - powiedział Demetriou.
Hogan, mogący pochwalić się ponad 30-letnim doświadczeniem w branży, zajmował swoje aktualne stanowisko w Aleris od 2006 roku, po tym, jak spółka przejęła Alumitech, w którym Hogan pełnił funkcję prezesa. Barr natomiast był wiceprezesem i dyrektorem generalnym oddziału firmy zajmującego się produktami wytłaczanymi. Wcześniej pracował jako dyrektor spółki Non-Metals Purchasing Europe. Wraz z objęciem przez Barra nowej funkcji, Mike’a Keowna mianowano wiceprezesem i dyrektorem generalnym oddziału zajmującego się produktami wytłaczanymi. Keown, współpracujący z Aleris od 15 lat, zajmował poprzednio fotel wiceprezesa ds. łańcucha dostaw w Global Rolled and Extruded Products Aleris (dział odpowiedzialny za produkty walcowane i wytłaczane), a wcześniej piastował coraz wyższe stanowiska kierownicze w działach finansów, zaopatrzenia w metale oraz łańcucha dostaw.
"Terry, Russel i Mike mają szeroką wiedzę na temat branży oraz imponujące osiągnięcia w Aleris - powiedział Demetriou. - Jestem przekonany, że pod ich kierownictwem zarówno oddział recyclingu, jak i produktów wytłaczanych naprawdę rozwiną skrzydła".
Aleris
Aleris koncentruje się na realizacji działań wykorzystujących potencjał aluminium dla zaspokajania potrzeb klientów na całym świecie. To firma będąca światowym liderem w produkcji materiałów walcowanych i wytłaczanych, w recyklingu aluminium oraz produkcji stopów specjalnych. Produktów Aleris używają producenci w prawie każdym przemyśle. Firma, z siedzibą w Cleveland w stanie Ohio, zarządza ponad 41 zakładami produkcyjnymi w Ameryce Północnej, Europie i Azji, w których zatrudnia około 7 300 pracowników. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.aleris.com.
Wypowiedzi prognozujące
Niektóre wypowiedzi zawarte w niniejszej informacji prasowej to "wypowiedzi prognozujące" w rozumieniu przepisów federalnego prawa papierów wartościowych. Oświadczenia dotyczące naszych poglądów i oczekiwań, a także oświadczenia zawierające słowa "może", "mogłoby", "byłoby", "powinno", "będzie", "uważa", "oczekuje", "przewiduje", "planuje", "szacuje", "zamierza", "dąży do" i tym podobne wyrażenia dotyczące przyszłych wydarzeń, to wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. oświadczenia dotyczące przyszłych kosztów i cen towarów, wielkości produkcji, trendów branżowych, popytu na nasze produkty i usługi, przewidywanych oszczędności oraz zysków z nowych produktów lub obiektów i spodziewanych wyników z działalności. Wypowiedzi prognozujące uwzględniają znane i nieznane czynniki ryzyka i niepewności, które mogłyby sprawić, że rzeczywiste wyniki będą odbiegać od uwzględnionych lub sugerowanych w wypowiedziach prognozujących. Czynniki istotne wywierające wpływ na fakt, że właściwe wyniki odbiegają od ujętych lub sugerowanych w wypowiedziach prognozujących, to także, ale nie wyłącznie: (1) nasza umiejętność pomyślnego wdrożenia strategii biznesowej; (2) cykliczny charakter działalności w branży aluminiowej, nasze segmenty użytkowników końcowych oraz branże naszych klientów; (3) nasza zdolność do realizacji istotnych wymagań dotyczących inwestycji kapitałowych; (4) zmienność ogólnych warunków gospodarczych w skali globalnej i regionalnej; (5) nasza umiejętność wykorzystania usług świadczonych przez niektórych członków naszego personelu kierowniczego; (6) nasza umiejętność skutecznego wejścia na rynek metali, gazu ziemnego i innych produktów pochodnych lub zawierania z klientami porozumień umożliwiających efektywne zarządzanie naszym ryzykiem związanym z wahaniami cen towarów i zmianami cen metali; (7) nasze wewnętrzne kontrole nad sprawozdawczością finansową oraz zasady i procedury ujawniania informacji, które mimo wszystko nie są w stanie zapobiec popełnieniu wszystkich możliwych błędów; (8) wzrost kosztów surowców i energii; (9) zmniejszenie liczby zamówień składanych przez naszych największych klientów; (10) nasza zdolność do zatrzymania klientów, z których znacząca większość nie zawarła z nami długoterminowych umów; (11) nasza zdolność do generowania przepływów środków pieniężnych wystarczających na pokrycie naszego zapotrzebowania w zakresie wydatków kapitałowych oraz spełnienie naszych zobowiązań związanych z obsługą zadłużenia; (12) działalność związana z konkurencyjnością cen, konkurencja pomiędzy aluminium a tworzywami alternatywnymi oraz ogólny wpływ konkurencji w obsługiwanych przez nas segmentach branży; (13) ryzyko inwestowania i prowadzenia działalności w skali globalnej, w tym czynniki polityczne, społeczne, ekonomiczne, walutowe i regulacyjne; (14) bieżące zobowiązania środowiskowe i koszty dotrzymania zgodności ze zobowiązaniami wynikającymi z ustaw dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy; (15) stosunki z pracownikami (np. przerwanie pracy, strajki lub przestoje) i koszty pracy; (16) nasze poziomy zadłużenia i zobowiązań z tytułu obsługi zadłużenia; (17) prawdopodobieństwo zaciągnięcia przez nas w przyszłości kolejnych zobowiązań dłużnych; (18) ograniczenia w prowadzonej przez nas działalności operacyjnej wynikające z ograniczeń umownych w związku z zadłużeniem; oraz (19) inne czynniki omówione w naszych dokumentach złożonych w Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, łącznie z zawartymi w nich sekcjami zatytułowanymi "Czynniki ryzyka". Inwestorów, potencjalnych inwestorów i pozostałych czytelników zachęca się do dokładnego przeanalizowania tych czynników w procesie weryfikowania wypowiedzi prognozujących i przestrzega się przed przywiązywaniem do nich zbyt dużej wagi. Nie zobowiązujemy się do publicznego uaktualniania czy też weryfikowania wypowiedzi prognozujących w świetle pojawienia się nowych informacji, przyszłych wydarzeń lub innych okoliczności, chyba że wymagają tego przepisy ustawowe.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120201/CL45778LOGO)
Źródło: Aleris
KONTAKT:
Media:
Shannon Bennett
tel. +1-216-910-3664
e-mail: shannon.bennett@aleris.com
-
Jason Saragian
tel. +1-216-910-3670
e-mail: jason.saragian@aleris.com
-
Inwestorzy:
Eric Rychel
tel. +1-216-910-3229
e-mail: eric.rychel@aleris.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.01.2013, 13:12 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |