Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Nie udało się ocalić klasycznego pionka - żelazko wypada z gry w wyniku głosowania fanów.
PAWTUCKET, Rhode Island - (BUSINESS WIRE) - Nowym pionkiem w grze Monopoly, który przejdzie przez pole startu i zbierze 200 USD, będzie... kot! Po zakończeniu trwającego miesiąc głosowania na Facebooku, które spotkało się z niespotykanym zainteresowaniem fanów gry i organizacji ze 185 krajów całego świata, okazało się, że to właśnie kot został wybrany na najnowszy dodatek do klasycznej gry firmy Hasbro (NASDAQ: HAS). W głosowaniu, przeprowadzonym w ramach kampanii Monopoly zatytułowanej "Save Your Token" ("Ocal swój pionek"), kotu udało się zdobyć 31% głosów fanów i prześcignąć m.in. robota, gitarę, helikopter i pierścionek z diamentem.
W głosowaniu, które miało zadecydować o tym, które pionki zostaną "ocalone" przez fanów, pies Scottie - początkowo wyraźny faworyt - uzyskał 29% głosów. Tymczasem zwolennicy żelazka, taczki i buta żywiołowo angażowali się w ratowanie swoich ulubionych pionków od dożywotniego więzienia, chcąc im zapewnić pozostanie w grze. Po bardzo wyrównanej walce, ostatecznie fani nie udzielili wystarczająco gorącego poparcia żelazku. Ten kultowy pionek zdobył tylko 8% głosów i znalazł się w rankingu za taczką i butem - dlatego wypadnie z gry Monopoly na zawsze. Chociaż żelazko było integralną częścią gry od 1930 roku, współcześnie nie wzbudzało wystarczającego entuzjazmu wśród graczy - dlatego zostanie z gry wycofane.
Linie produkcyjne Hasbro, na których powstają pionki do gry Monopoly, zostaną przestawione na produkcję pionków w kształcie kota, zastępując te w kształcie żelazka. Osoby, które nadal chcą grać żelazkiem i siedmioma innymi klasycznymi pionkami, mają niewiele czasu, by kupić dotychczasową wersję gry. Nowa gra Monopoly, z pionkiem w kształcie kota, pojawi się na sklepowych półkach w połowie lub pod koniec 2013 roku.
"Wiemy, że miłośnicy kotów z całego świata będą zadowoleni z pojawienia się w grze nowego pionka w kształcie kota - powiedział Eric Nyman, starszy wiceprezes i globalny lider marki Hasbro Gaming. - Choć trochę nas zasmuca to, że żelazko odejdzie do lamusa, trzeba przyznać, że kot jest fantastycznym wyborem i nie mamy wątpliwości, że stanie się tak samo kultowy jak pozostałe pionki".
Firma Hasbro prowadziła kampanię "Save Your Token" na Facebooku od 9 stycznia do 5 lutego 2013 roku. Fanów, którzy chcą się pożegnać z żelazkiem i zapoznać się z nowymi informacjami dotyczącymi kampanii, zachęcamy do odwiedzenia strony: Facebook.com/Monopoly
.
Hasbro
Hasbro, Inc. (http://www.hasbro.com/loc_selector.cfm) (NASDAQ: HAS) to producent markowych gier, którego celem jest zaspokajanie fundamentalnej potrzeby zabawy, odczuwanej przez dzieci i całe rodziny, za pomocą bogatej oferty renomowanych marek, takich jak: Transformers, Monopoly, Play-Doh, My Little Pony, Magic: The Gathering, Nerf, Littlest Pet Shop i G.I. Joe. Firma Hasbro, oferując zabawki, gry, programy telewizyjne, filmy, gry cyfrowe oraz kompleksowy program udzielania licencji, dokłada wszelkich starań, aby zapewnić klientom na całym świecie wspaniałe doznania podczas zabawy i rozrywki w różnych innowacyjnych postaciach i formatach oraz w dowolnym czasie i miejscu. Więcej informacji: http://www.hasbro.com.
Zdjęcia/galeria multimedialna: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20130206005967/en/
KONTAKT:
Hunter PR
Laura Trani
tel. 212-679-6600 wew. 254
e-mail: ltrani@hunterpr.com
lub
Hasbro, Inc.
Kristina Coppola
tel. 401-727-5973
e-mail: Kristina.Coppola@hasbro.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.02.2013, 13:04 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |