Newsletter

Fani Monopoly z całego świata uznali, że pionek w postaci kota będzie idealnym dodatkiem do gry

07.02.2013, 13:04aktualizacja: 07.02.2013, 13:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nie udało się ocalić klasycznego pionka - żelazko wypada z gry w wyniku głosowania fanów.

PAWTUCKET, Rhode Island - (BUSINESS WIRE) - Nowym pionkiem w grze Monopoly, który przejdzie przez pole startu i zbierze 200 USD, będzie... kot! Po zakończeniu trwającego miesiąc głosowania na Facebooku, które spotkało się z niespotykanym zainteresowaniem fanów gry i organizacji ze 185 krajów całego świata, okazało się, że to właśnie kot został wybrany na najnowszy dodatek do klasycznej gry firmy Hasbro (NASDAQ: HAS). W głosowaniu, przeprowadzonym w ramach kampanii Monopoly zatytułowanej "Save Your Token" ("Ocal swój pionek"), kotu udało się zdobyć 31% głosów fanów i prześcignąć m.in. robota, gitarę, helikopter i pierścionek z diamentem.

W głosowaniu, które miało zadecydować o tym, które pionki zostaną "ocalone" przez fanów, pies Scottie - początkowo wyraźny faworyt - uzyskał 29% głosów. Tymczasem zwolennicy żelazka, taczki i buta żywiołowo angażowali się w ratowanie swoich ulubionych pionków od dożywotniego więzienia, chcąc im zapewnić pozostanie w grze. Po bardzo wyrównanej walce, ostatecznie fani nie udzielili wystarczająco gorącego poparcia żelazku. Ten kultowy pionek zdobył tylko 8% głosów i znalazł się w rankingu za taczką i butem - dlatego wypadnie z gry Monopoly na zawsze. Chociaż żelazko było integralną częścią gry od 1930 roku, współcześnie nie wzbudzało wystarczającego entuzjazmu wśród graczy - dlatego zostanie z gry wycofane.

Linie produkcyjne Hasbro, na których powstają pionki do gry Monopoly, zostaną przestawione na produkcję pionków w kształcie kota, zastępując te w kształcie żelazka. Osoby, które nadal chcą grać żelazkiem i siedmioma innymi klasycznymi pionkami, mają niewiele czasu, by kupić dotychczasową wersję gry. Nowa gra Monopoly, z pionkiem w kształcie kota, pojawi się na sklepowych półkach w połowie lub pod koniec 2013 roku.

"Wiemy, że miłośnicy kotów z całego świata będą zadowoleni z pojawienia się w grze nowego pionka w kształcie kota - powiedział Eric Nyman, starszy wiceprezes i globalny lider marki Hasbro Gaming. - Choć trochę nas zasmuca to, że żelazko odejdzie do lamusa, trzeba przyznać, że kot jest fantastycznym wyborem i nie mamy wątpliwości, że stanie się tak samo kultowy jak pozostałe pionki".

Firma Hasbro prowadziła kampanię "Save Your Token" na Facebooku od 9 stycznia do 5 lutego 2013 roku. Fanów, którzy chcą się pożegnać z żelazkiem i zapoznać się z nowymi informacjami dotyczącymi kampanii, zachęcamy do odwiedzenia strony: Facebook.com/Monopoly

.

Hasbro

Hasbro, Inc. (http://www.hasbro.com/loc_selector.cfm) (NASDAQ: HAS) to producent markowych gier, którego celem jest zaspokajanie fundamentalnej potrzeby zabawy, odczuwanej przez dzieci i całe rodziny, za pomocą bogatej oferty renomowanych marek, takich jak: Transformers, Monopoly, Play-Doh, My Little Pony, Magic: The Gathering, Nerf, Littlest Pet Shop i G.I. Joe. Firma Hasbro, oferując zabawki, gry, programy telewizyjne, filmy, gry cyfrowe oraz kompleksowy program udzielania licencji, dokłada wszelkich starań, aby zapewnić klientom na całym świecie wspaniałe doznania podczas zabawy i rozrywki w różnych innowacyjnych postaciach i formatach oraz w dowolnym czasie i miejscu. Więcej informacji: http://www.hasbro.com.

Zdjęcia/galeria multimedialna: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20130206005967/en/

KONTAKT:

Hunter PR

Laura Trani

tel. 212-679-6600 wew. 254

e-mail: ltrani@hunterpr.com

lub

Hasbro, Inc.

Kristina Coppola

tel. 401-727-5973

e-mail: Kristina.Coppola@hasbro.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.02.2013, 13:04
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ