Newsletter

21. edycja China International Clothing & Accessories Fair (CHIC2013)

21.03.2013, 12:33aktualizacja: 21.03.2013, 12:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PEKIN, 21 marca 2013 r. /PRNewswire/ - Otoczenie chińskiego przemysłu odzieżowego obfituje w warte zapamiętania historie o odniesionym sukcesie, a każdy kolejny dzień przynosi kolejne niezwykłe opowieści. W takim duchu odbędzie się 21. edycja międzynarodowych chińskich targów odzieży i dodatków ubraniowych - China International Clothing & Accessories Fair (CHIC2013).

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130320/CN78588)

W marcu tego roku Pekin stanie się gospodarzem CHIC2013. Jest to kolejna odsłona targów organizowanych w nowym chińskim centrum wystawowym (New China International Exhibition Center - NCIEC) przez chińskie stowarzyszenie branży odzieżowej (China National Garment Association), spółkę China World Trade Center Co. Ltd. oraz niższą radę przemysłu odzieżowego przy Chińskiej Radzie ds. Promocji Handlu Międzynarodowego (CCPIT).

W okresie przemian w chińskiej branży odzieżowej, CHIC2013, którego motto brzmi: "Strong Inside" (Silni od wewnątrz), wzywa wystawców do tworzenia solidnych podwalin pod interesy, oferowania wysokiej jakości produktów, korzystania z możliwości oferowanych przez nowe modele biznesowe oraz działania w skali lokalnej na rzecz dalszej poprawy wewnętrznego potencjału przedsiębiorstw i pielęgnowania atutów swoich marek.

Odbywające się na powierzchni 100 000 metrów kwadratowych targi CHIC2013 prezentować będą modę męską, kobiecą, odzież do codziennego użytku, skóry/futra/kurtki puchowe i odzież dziecięcą - wszystko to od producentów z całego świata zapraszających gości do swoich pawilonów. Będzie także można zobaczyć dodatki ubraniowe, a strefa Pure Design Zone zaprezentuje najnowsze chińskie trendy designerskie. Zgodnie z przewodnią ideą targów "Strong Inside", CHIC2013 skupi się na ulepszeniu szeregu aspektów tej imprezy: pełnienia roli bramy dla marek zagranicznych, pomagającej im wkroczyć na rynek chiński, tzw. "Evergreen Plan", czy też bycia platformą dla najnowszych innowacji technicznych w modzie i pośrednikiem w nawiązywaniu kontaktów biznesowych w ramach wydarzeń, które renomą odpowiadają międzynarodowym targom branży odzieżowej.

Podczas CHIC2013 blisko 1 000 marek z 18 krajów i regionów świata rywalizować będzie o tytuł najznakomitszej prezentacji mody. Otwarcie "pierwszego wyjścia Chin na wybieg" uzupełnione zostanie o wydarzenia takie jak "9th session of Jack", plebiscyt o nagrodę chińskiego stowarzyszenia branży odzieżowej "The China National Garment Association Award", chińskie forum mody "China Fashion Forum", forum biznesowe chińskiej branży mody "China Fashion Business Forum" oraz pokazy mody "CHIC2013 Fashion Shows". Jesteśmy więc świadkami narodzin prawdziwej legendy w świecie mody!

Źródło: China World Trade Center Co., Ltd.

Kontakt dla mediów:

Cindy Zhang

tel. +86-10-65051041

e-mail: zhangdongmei@cwtc.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.03.2013, 12:33
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ