Newsletter

Telepo dostarcza nowe rozwiązanie dla firmy Tele2 na potrzeby usług komunikacji w chmurze dla przedsiębiorstw

08.04.2013, 11:36aktualizacja: 08.04.2013, 11:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SZTOKHOLM, 8 kwietnia 2013 r./PRNewswire/ - Firma Telepo ogłosiła, że będzie odpowiedzialna za techniczną realizację nowej usługi w zakresie komunikacji w chmurze firmy Tele2, adresowanej do wszystkich segmentów przedsiębiorstw w Szwecji.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130408/607365)

Dzięki zapewnionemu przez Telepo rozwiązaniu, Tele2 wzbogaci i unowocześni swoją ofertę, udostępniając możliwość ulepszonego, stałego korzystania z urządzeń pozwalających na dostęp do pulpitu komputera stacjonarnego PC lub Mac z aplikacji mobilnych i nowoczesnych smartfonów.

"Z ogromną przyjemnością możemy ogłosić, że będziemy pierwszym w Szwecji dużym operatorem, który zaoferuje swoim klientom możliwość korzystania z cieszącego się uznaniem rozwiązania komunikacji w chmurze opracowanego przez Telepo. Rozwiązanie to stanowi doskonałe uzupełnienie naszej oferty produktów i usług - poza tym, że cechuje się łatwością obsługi, poszerza zakres wysokiej klasy usług biznesowych, z których nasi klienci mogą korzystać w ramach zintegrowanego pakietu. Dzięki zastosowaniu chmury nasi klienci nie będą musieli ponadto kupować drogiego sprzętu, na przykład nowego PBX" - powiedział Anders Langsved, dyrektor handlowy Tele2 w Szwecji.

"Dzięki współpracy z Tele2 umacnia się nasza pozycja na rynku skandynawskim. Poszerza się grono naszych partnerów, którym pomagamy zyskiwać zaufanie klientów biznesowych i maksymalizować przychody z wykupowanych przez nich abonamentów. Oznacza to, że liczba firm korzystających z rozwiązań Telepo będzie rosła w błyskawicznym tempie" - stwierdził Patrik Sorqvist, dyrektor generalny Telepo.

Stosowane przez Telepo metody tworzenia oprogramowania cechują się największą skutecznością w dziedzinach kluczowych dla realizacji rozwiązań związanych z chmurami obliczeniowymi - w tym możliwości dzielenia zasobów w chmurze przez wielu użytkowników (ang. multi-tenancy), ulepszona obsługa oraz mobilność. Dzięki Telepo klienci biznesowi mają wygodę komunikowania się i korzystania z bogatej palety funkcjonalności w każdym miejscu i za pomocą urządzenia, które akurat mają pod ręką. Opracowane przez Telepo wbudowane, wielopoziomowe portale samoobsługi - przeznaczone dla administratorów usługodawców, administratorów przedsiębiorstw i użytkowników - pozwalają zachować całkowitą kontrolę nad rozwiązaniem, umożliwiając jego dalszy, wszechstronny rozwój.

Telepo

Telepo zajmuje się sprzedażą innowacyjnego oprogramowania, dając każdemu współpracującemu z nią usługodawcy możliwość oferowania pod własną marką zaawansowanych rozwiązań z zakresu komunikacji w przedsiębiorstwie. Dzięki temu rozwiązaniu usługodawcy mogą maksymalizować przychody, budować zaufanie klienta i zwiększać marżę, jednocześnie stwarzając firmom możliwość wprowadzenia przełomowych zmian w komunikacji. Telepo AB jest spółką prywatną z siedzibą w Sztokholmie, w Szwecji.

Źródło: Telepo AB

KONTAKT:

Olle Hillstrom

tel. +46(0)8-50652749

e-mail: press@telepo.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.04.2013, 11:36
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ