Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 6 maja 2013 r. /PRNewswire/ - Spółka Rodale Inc. ogłosiła dziś kontynuację ogólnoświatowej ekspansji magazynu Women's Health, jednej z najszybciej rozwijających się marek lifestylowych dla kobiet, która polega na wprowadzeniu na europejskie rynki trzech nowych edycji magazynu Women's Health: holenderskiej, polskiej oraz hiszpańskiej. Wraz z dzisiejszym komunikatem zasięg Woman's Health na całym świecie wzrośnie do 23 edycji obecnych w 42 krajach.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120619/MM26795LOGO-f)
"Mamy idealne warunki do zwiększenia zasięgu tego niezwykle popularnego tytułu na naszych partnerów z innych rejonów świata - powiedział Rob Novick, starszy wiceprezes spółki Rodale International. - Magazyn Women's Health od samego początku swojego istnienia osiągał dobre wyniki na kilku rynkach zagranicznych, co pozwoliło nam szybko i zdecydowanie rozwijać działalność międzynarodową".
Motorpress-Rodale, spółka typu joint venture utworzona przez Rodale Inc., Motorpress Iberica, oraz wydawcą hiszpańskich edycji magazynów Men's Health i Runner's World, będą wydawać hiszpańską edycję Women's Health. "Debiut Women's Health w Hiszpanii pomoże spółce Motorpress-Rodale umocnić swoją pozycję w sektorze pozycji lifestyle - powiedział Alberto Saborido, dyrektor generalny spółki. - Wraz z utrzymującą się przez 11 lat silną pozycją magazynów Men's Health i Runner's World, magazyn Women's Health wypełni niewykorzystaną niszę na bardzo trudnym rynku rosnącego wśród kobiet zapotrzebowania na informacje o zdrowiu fizycznym i psychicznym".
Polska edycja magazynu poszerzy współpracę spółki Rodale z Motor-Press Polska, wydawcą polskich edycji tytułów Mean's Health i Runner's World. "Nie jest tajemnicą, że bardzo cieszymy się z debiutu polskiej edycji Women's Health - powiedział Krzysztof Komar, dyrektor generalny partnera wydawcy. - W tym roku wypada 10. rocznica wejścia na nasz rynek polskiej edycji magazynu Men's Health, który przez dwa ostatnie lata był magazynem numer jeden na polskim rynku. Ponadto, od pięciu lat wydajemy Runner's World, który również jest najlepszy w swojej tematyce. Nie mamy wątpliwości, że Women's Health również odniesie wielki sukces".
Luc van Os, dyrektor generalny Hearst Magazines Netherlands, czołowej grupy wydawniczej wśród tytułów o tematyce lifestyle w Holandii, wydawca holenderskiej edycji Men's Health, powiedział: "Dostrzegamy znaczny potencjał dla Women's Health w Holandii. Światowy sukces marki w połączeniu z sukcesem, jaki przyniósł nam magazyn Men's Health, świadczy o istnieniu idealnych podstaw dla rozwoju".
Amerykańska edycja magazynu, pod kierownictwem wiceprezes i redaktor naczelnej Michele Promaulayko oraz wydawcy Laury Frerer-Schmidt, odnotowuje imponujący nakład oraz rosnącą sprzedaż przestrzeni reklamowej. Sprzedaż magazynu poza prenumeratą wzrosła o +9,2% w drugiej połowie 2012 r., a w roku 2013 sprzedaż powierzchni reklamowej w okresie styczeń - maj wzrosła o +24%, przy czym odnotowano dwa rekordy wpływów.
Od roku 2005, kiedy to nastąpiło wprowadzenie Women's Health na rynek amerykański , magazyn poszerzał swój zasięg na nowe kraje w imponującym tempie. Obecnie wydawnictwo obecne jest na kluczowych rynkach światowych, takich jak Autralia, Brazylia, Chiny, Niemcy, Indie, Indonezja, Meksyk, Filipiny, Rosja, RPA, Tajlandia, Turcja, Wielka Brytania i Wietnam.
Rodale Inc.
Rodale to światowa marka z sektora lifestyle, której misją jest inspirowanie i umożliwianie ludziom poprawy jakości życia oraz otaczającego świata. Dzięki bogatej ofercie środków przekazu, Rodale dociera do ponad 70 milionów osób na całym świecie za pośrednictwem licznych kanałów dystrybucji, w tym magazynów, książek, Internetu, urządzeń przenośnych, e-handlu, usług wprost do konsumenta oraz filmów. Rodale jest wydawcą najpopularniejszych magazynów o tematyce zdrowotnej i lifestylowej, takich jak Men's Health, Prevention, Women's Health, Runner's World, Bicycling, Running Times i Organic Gardening. Mając na swoim koncie takie bestsellerowe tytuły, jak Inconvenient Truth Ala Gore’a, The End of Overeating: Taking Control of the Insatiable American Appetite, The Kind Diet, Eat This, Not That! czy The Honest Life, jest także jednym z największych niezależnych wydawców w Stanach Zjednoczonych. Powszechnie uznawany za lidera w zakresie publikacji cyfrowych w sektorze promocji zdrowego stylu życia, oferując strony takie jak Fitbie.com, spółka nieustannie odkrywa nowe sposoby docierania do odbiorców dzięki rozwijającym się technologiom. Posiadając w swoich bazach danych ponad 27 milionów aktywnych klientów, firma od dawna znajduje się także na pozycji lidera w zakresie reklamy bezpośredniej reakcji (direct-response marketing). Więcej informacji o Rodale można znaleźć na stronie: http://www.rodaleinc.com.
Źródło: Rodale Inc.
KONTAKT:
Allison Keane
Rodale Inc.
tel. 917 359 7433
e-mail: allisonkeanepr@gmail.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.05.2013, 16:47 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |