Newsletter

Zdrowie i styl życia

Jakość usług w hotelach: Warszawa i Polska w rankingu europejskim w pierwszej 5

25.02.2013, 15:30aktualizacja: 25.02.2013, 15:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Norymberga, 25 lutego 2013 r. - Kto podróżuje, ten ma dużo do opowiedzenia, wiedział swego czasu już poeta Matthias Claudius. Nie zawsze jednak doświadczenia z podróży są warte opowieści, gdyż podróże turystyczne lub pobyty w hotelach czasami nie odpowiadają wyobrażeniom gości. Uprzejma i kompetentna obsługa pozwoli odwrócić uwagę gościa od niektórych drobnych mankamentów. Analiza ocen wystawionych przez gości, wykonana przez stronę hotel.info pokazuje, na jakim poziomie utrzymuje się obsługa hotelowa w Polsce oraz jak Polska wypada w rankingu europejskim.

Budapeszt i Helsinki wyróżniają się najbardziej uprzejmą obsługą

Budapeszt i Helsinki uzyskały najlepsze oceny w rankingu stolic europejskich. Stolice Węgier i Finlandii osiągnęły pod względem uprzejmej i kompetentnej obsługi nieznaczną przewagę nad plasującą się zaraz za nimi na trzecim miejscu Lublaną ze Słowenii. Warszawa z wynikiem 8,26 punktów utrzymuje się w najlepszej 5.

Madryt (7,82) oraz Rzym (7,80) przegapiły nieznacznie wejście do rankingu 20 najlepszych stolic. Moskwa z wynikiem 7,62 punktów oraz Londyn z wynikiem 7,36 punktów wykazują jeszcze sporo braków do nadrobienia. Ocena milionowej metropolii nad Tamizą pozwala wątpić - bynajmniej w sektorze hotelarskim - w przysłowiową brytyjską uprzejmość.

Najlepsza jakość usług w fińskich hotelach!

W porównaniu z krajami europejskimi Finlandia i Niemcy osiągnęły z wynikiem 8,36 punktów czołówkę rankingu. W tych krajach goście hotelowi byli najbardziej zadowoleni z uprzejmości i kompetencji personelu hotelowego. Również alpejska Austria pokazuje się w kwestii jakości usług z dobrej strony.

Polska ze średnim wynikiem 8,27 punktów zalicza się w ocenie krajów europejskich do najlepszej piątki. Holandia zamyka ranking Top 20 europejskich krajów z wynikiem 7,82 punktów.

Pełną informację prasową znajdziesz tutaj: http://www.hotel.info/Press/Article?lng=PL&item=1949

Kontakt dla prasy:

Sebastian Meyer

hotel.info

Hugo-Junkers-Straße 15-17

90411 Norymberga

Niemcy

tel. +49-(0)911-59832-0

faks +49-(0)911-59832-11

e-mail: presse@hotel.info

www.hotel.info

Źródło informacji: APA-OTS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.02.2013, 15:30
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Najnowsze