Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Producent izolacji termicznych udostępnia rozwiązanie zapewniające płetwonurkom długotrwały komfort cieplny.
CLINTON, Tennessee, 12 marca 2013 r. /PRNewswire/ - W ramach rozwoju działalności, spółka Climashield(R) ogłosiła dziś wejście na rynek akcesoriów do nurkowania, w ramach współpracy z polskim producentem z tej branży, firmą No Gravity. Po raz pierwszy, dzięki takim atutom, jak wyjątkowa izolacja termiczna, odporność na ekstremalne warunki oraz szybkie wysychanie, produkty marki Climashield(R) pojawią się w asortymencie kombinezonów i innej odzieży termicznej.
Wychodząc naprzeciw potrzebom nawet najbardziej wymagających klientów, złożony z doświadczonych płetwonurków zespół No Gravity przy opracowywaniu produktów korzysta z najnowszych technologii i materiałów. Podczas testów Climashield(R) APEX wyprzedziło inne produkty izolacyjne, szybciej odzyskując ciepło i kształt kombinezonu podczas nurkowania. Nawet w warunkach skrajnych temperatur i ciśnienia, rozwiązania izolacyjne Climashield(R) zapewniają płetwonurkowi swobodę ruchów i wygodę.
"Każdy z pracowników No Gravity jest płetwonurkiem i każdy nasz produkt odzwierciedla nasze zamiłowanie do sportu i pasję eksploracji. Wszystkie elementy produktów przechodzą rygorystyczne testy, mające na celu zapewnić jak najwyższy poziom bezpieczeństwa i wygody przy nurkowaniu - mówi Rafał Chomont, właściciel No Gravity. - Izolacja Climashield(R) APEX nie tylko spełnia, ale wykracza poza nasze oczekiwania, świetnie sprawdzając się w warunkach podwodnych".
"Climashield(R) z dumą podejmuje współpracę ze spółką, która wyznaje podobną do naszej filozofię - dokładnie testuje cały sprzęt w warunkach polowych, aby zagwarantować, że specyfikacja na papierze sprawdzi się w praktyce. Nasze rozwiązania izolacyjne projektowane są z myślą o podróżnikach i poszukiwaczach przygód - takich jak ci z zespołu No Gravity - zapewniając płetwonurkowi długotrwały komfort termiczny nawet w najdalszych głębiach oceanu" - mówi Matt Schrantz, dyrektor ds. operacyjnych Climashield(R).
Izolacja Climashield(R) APEX zastosowana w liniach produktów Mammoth i Narwhal to najbardziej efektywne termicznie rozwiązanie na rynku – lekkie, a jednocześnie zapewniające maksymalne ogrzewanie. Dzięki technologii AquaBan(R) izolacja utrzymuje ciepło nawet w przy wysokim poziomie wilgotności zewnętrznej, nie zakłócając procesu odprowadzania wilgoci z powierzchni ciała.
Oddychające oraz odporne na wiatr i wodę produkty Narwhal i Mammoth oparte są na najwyższej jakości materiałach. Charakteryzują się nie tylko stylowym wyglądem, ale także funkcjonalnością i wygodą. W linii Mammoth izolację Climashield(R) APEX połączono z materiałem Polartec(R) NeoShell, co pozwoliło uzyskać najwyższy poziom komfortu cieplnego i oddychalności. Seria Narwhal również korzysta z Climashield(R) APEX, ale do jej stworzenia użyto nylonu.
No Gravity, polska marka z branży sprzętu i akcesoriów do nurkowania, ma ponad 20-letnie doświadczenie w produkcji odzieży. Jej zespół składa się wyłącznie z osób, dla których nurkowanie to pasja i sposób na życie. Nowa linia produktów z izolacją Climashield(R) APEX zadebiutowała w Niemczech podczas targów Das Boot. Obecnie można ją nabyć na stronie: http://www.nogravity.com.pl.
Climashield(R)
Spółka Climashield(R), której siedziba znajduje się w Clinton (stan Tennessee), to dostawca kompleksowych rozwiązań izolacyjnych na potrzeby sektora rekreacji na świeżym powietrzu, turystki i wojska. Climashield(R) ma ponad 30 lat doświadczenia w oferowaniu klientom z całego świata izolacji z włókien ciągłych. Produkty tej marki odznaczają się najwyższym na rynku poziomem ściśliwości, komfortu cieplnego, miękkości, wytrzymałości, wodoszczelności i hipoalergiczności. Więcej informacji o Climashield(R) można znaleźć na stronie: http://www.climashield.com.
Źródło: Climashield
KONTAKT:
Christi Hardin
dyrektor ds. marketingu
tel. +1-323-496-2042
e-mail: chardin@harvestci.net
lub
Green Side Polska, dystrybutor na Europę
e-mail: info@climashield.eu
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.03.2013, 09:30 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |