Newsletter

Spółki Climashield(R) i No Gravity nawiązują współpracę, stawiając czoła lodowatym głębinom

12.03.2013, 09:30aktualizacja: 12.03.2013, 09:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Producent izolacji termicznych udostępnia rozwiązanie zapewniające płetwonurkom długotrwały komfort cieplny.

CLINTON, Tennessee, 12 marca 2013 r. /PRNewswire/ - W ramach rozwoju działalności, spółka Climashield(R) ogłosiła dziś wejście na rynek akcesoriów do nurkowania, w ramach współpracy z polskim producentem z tej branży, firmą No Gravity. Po raz pierwszy, dzięki takim atutom, jak wyjątkowa izolacja termiczna, odporność na ekstremalne warunki oraz szybkie wysychanie, produkty marki Climashield(R) pojawią się w asortymencie kombinezonów i innej odzieży termicznej.

Wychodząc naprzeciw potrzebom nawet najbardziej wymagających klientów, złożony z doświadczonych płetwonurków zespół No Gravity przy opracowywaniu produktów korzysta z najnowszych technologii i materiałów. Podczas testów Climashield(R) APEX wyprzedziło inne produkty izolacyjne, szybciej odzyskując ciepło i kształt kombinezonu podczas nurkowania. Nawet w warunkach skrajnych temperatur i ciśnienia, rozwiązania izolacyjne Climashield(R) zapewniają płetwonurkowi swobodę ruchów i wygodę.

"Każdy z pracowników No Gravity jest płetwonurkiem i każdy nasz produkt odzwierciedla nasze zamiłowanie do sportu i pasję eksploracji. Wszystkie elementy produktów przechodzą rygorystyczne testy, mające na celu zapewnić jak najwyższy poziom bezpieczeństwa i wygody przy nurkowaniu - mówi Rafał Chomont, właściciel No Gravity. - Izolacja Climashield(R) APEX nie tylko spełnia, ale wykracza poza nasze oczekiwania, świetnie sprawdzając się w warunkach podwodnych".

"Climashield(R) z dumą podejmuje współpracę ze spółką, która wyznaje podobną do naszej filozofię - dokładnie testuje cały sprzęt w warunkach polowych, aby zagwarantować, że specyfikacja na papierze sprawdzi się w praktyce. Nasze rozwiązania izolacyjne projektowane są z myślą o podróżnikach i poszukiwaczach przygód - takich jak ci z zespołu No Gravity - zapewniając płetwonurkowi długotrwały komfort termiczny nawet w najdalszych głębiach oceanu" - mówi Matt Schrantz, dyrektor ds. operacyjnych Climashield(R).

Izolacja Climashield(R) APEX zastosowana w liniach produktów Mammoth i Narwhal to najbardziej efektywne termicznie rozwiązanie na rynku – lekkie, a jednocześnie zapewniające maksymalne ogrzewanie. Dzięki technologii AquaBan(R) izolacja utrzymuje ciepło nawet w przy wysokim poziomie wilgotności zewnętrznej, nie zakłócając procesu odprowadzania wilgoci z powierzchni ciała.

Oddychające oraz odporne na wiatr i wodę produkty Narwhal i Mammoth oparte są na najwyższej jakości materiałach. Charakteryzują się nie tylko stylowym wyglądem, ale także funkcjonalnością i wygodą. W linii Mammoth izolację Climashield(R) APEX połączono z materiałem Polartec(R) NeoShell, co pozwoliło uzyskać najwyższy poziom komfortu cieplnego i oddychalności. Seria Narwhal również korzysta z Climashield(R) APEX, ale do jej stworzenia użyto nylonu.

No Gravity, polska marka z branży sprzętu i akcesoriów do nurkowania, ma ponad 20-letnie doświadczenie w produkcji odzieży. Jej zespół składa się wyłącznie z osób, dla których nurkowanie to pasja i sposób na życie. Nowa linia produktów z izolacją Climashield(R) APEX zadebiutowała w Niemczech podczas targów Das Boot. Obecnie można ją nabyć na stronie: http://www.nogravity.com.pl.

Climashield(R)

Spółka Climashield(R), której siedziba znajduje się w Clinton (stan Tennessee), to dostawca kompleksowych rozwiązań izolacyjnych na potrzeby sektora rekreacji na świeżym powietrzu, turystki i wojska. Climashield(R) ma ponad 30 lat doświadczenia w oferowaniu klientom z całego świata izolacji z włókien ciągłych. Produkty tej marki odznaczają się najwyższym na rynku poziomem ściśliwości, komfortu cieplnego, miękkości, wytrzymałości, wodoszczelności i hipoalergiczności. Więcej informacji o Climashield(R) można znaleźć na stronie: http://www.climashield.com.

Źródło: Climashield

KONTAKT:

Christi Hardin

dyrektor ds. marketingu

tel. +1-323-496-2042

e-mail: chardin@harvestci.net

lub

Green Side Polska, dystrybutor na Europę

e-mail: info@climashield.eu

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.03.2013, 09:30
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ