Newsletter

Mike Tyson w Polsce 2013! Fan wygrywa w internetowym konkursie spotkanie z mistrzem świata

13.05.2013, 16:58aktualizacja: 13.05.2013, 16:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Black Energy - pozytywne emocje każdego dnia" to hasło zostało wyróżnione nagrodą jaką jest spotkanie fana z Mike'em Tysonem, legendarnym mistrzem świata wagi ciężkiej w boksie i ambasadorem marki BLACK Energy w Polsce.

Specjalną promocję konsumencką dla marki BLACK Energy zorganizowała w formie interaktywnej aplikacji na Faceboku GRUPA 365NET (http://nr1winternecie.pl/black-energy), która również odpowiada za celebrity endorsement czyli kontrakt Tysona z flagowym energetykiem firmy Foodcare.

"Pracując nad promocją marki BLACK Energy szukamy nieszablonowych rozwiązań. Spotkanie fana marki z międzynarodową gwiazdą jaką jest Mike Tyson - to wyjątkowa nagroda jak na internetowy konkurs. Równie ekskluzywny charakter mają karty VIP CLUB'u - specjalnie stworzonej na stronie www marki sfery VIP, w której fani mogą uzyskać karty uprawniające do ekskluzywnych zniżek, testowania nowości produktowych i udziału w prestiżowych eventach. Celem tak realizowanych działań jest wsparcie pozycji Black Energy jako lidera ilościowego w sektorze napojów energetycznych w Polsce" - mówi Tomasz Orzechowski, CEO GRUPY 365NET.

Zaprojektowana przez GRUPĘ 365NET aplikacja MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ zaprosiła fanów marki wprost do wirtualnego kasyna w Las Vegas - miasta kojarzonego z Tysonem, gdzie uczestnicy konkursu mieli szansę sprawdzić swoje siły w kultowej grze "jednoręki bandyta" oraz zgłosić swoją propozycję konkursowego hasła zawierającego nazwę marki. W okresie inaugurującym przylot Tysona do Polski fani marki zagrali w grę na fan page'u ponad 5 500 razy i zgłosili aż 627 haseł reklamujących Black Energy, na które w konkursie zagłosowało aż 8 907 ich znajomych. Poza wyróżnionym w przez jury sloganem największe uznanie fanów zyskały takie propozycje jak: "Black Energy to czysta energia, Konfucjusz twierdzi", "Black Energy postawi Cię na nogi" czy "Black Energy - twoja ciemna strona mocy". Oprócz rzeczonej nagrody w postaci spotkania fana z Tysonem firma Foodcare ufundowała dla uczestników gry nowoczesny tablet oraz prezenty w postaci zestawów gadżetów i kart członkowskich VIP CLUB'u BLACK Energy.

MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ to internetowy prolog nadchodzącej kampanii BLACK Energy z udziałem Mike'a Tysona. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej odpowiada GRUPA 365NET.

Więcej na: http://www.grupa365net.pl/black-energy

Pliki graficzne dostępne pod adresem: http://zlecone.pap.pl/palio/html.run?_Instance=cms_siz.pap.pl&_PageID=5&depID=185115&_CheckSum=32126732

Kontakt dla mediów:

Tomasz Orzechowski

tel. kom. +48 537 001 537

e-mail: tomasz@365pr.pl

Źródło informacji: GRUPA 365 NET

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.05.2013, 16:58
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii