Newsletter

Southco poszerza globalny zasięg systemu SAP ECC 6.0 przy wsparciu Rimini Street

15.05.2013, 15:23aktualizacja: 15.05.2013, 15:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Udane wprowadzenie systemu w Wielkiej Brytanii i Azji możliwe częściowo dzięki oszczędnościom wynikającym z przejścia na usługi Rimini Street

SAPPHIRE NOW 2013

ORLANDO, Floryda - (BUSINESS WIRE) - Konferencja SAP SAPPHIRE NOW 2013 - Spółka Rimini Street, Inc., czołowy niezależny dostawca usług konserwacji i wsparcia technicznego dla oprogramowania korporacyjnego, w tym wyprodukowanego przez SAP AG (http://www.riministreet.com/services/support-services/sap) (NYSE:SAP) oraz podległe korporacji Oracle (NASDAQ:ORCL) podmioty Siebel (http://www.riministreet.com/services/support-services/siebel), PeopleSoft (http://www.riministreet.com/services/support-services/peoplesoft), JD Edwards (http://www.riministreet.com/services/support-services/jd-edwards), E-Business Suite (http://www.riministreet.com/services/support-services/oracle-e-business-suite), Oracle Database (http://www.riministreet.com/services/support-services/oracle-database) i Hyperion (http://www.riministreet.com/services/support-services/hyperion), ogłosiła dziś, że spółka Southco, czołowy międzynarodowy dostawca systemów zamknięć, zakończyła pierwszy etap strategicznego poszerzenia zasięgu systemu SAP, korzystając ze wsparcia Rimini Street w zakresie obsługi systemu SAP ECC 6.0. Setki firm na całym świecie, podobnie jak Southco, współpracują ze spółką Rimini Street, dzięki czemu zmniejszają ogólne wydatki na wsparcie techniczne nawet o 90%, rozwijając jednocześnie zasięg i skalę swojego oprogramowania dla przedsiębiorstw i realizując swe cele biznesowe. W rezultacie wielu klientów Rimini Street, w tym także Southco, może wykorzystać oszczędności na usługach niezależnego wsparcia do sfinansowania istotnych ulepszeń w obszarze działalności firmy i rozwiązań informatycznych, które bezpośrednio wpływają na ich pozycję na rynku światowym.

Koszty wsparcia technicznego oprogramowania ponoszone przez firmę Southco stanowiły drugie co do wysokości wydatki na technologie informacyjne

Southco oferuje usługi tysiącom klientów z całego świata i z różnych branż, w tym m.in. przemysłu lotniczego i kosmicznego, branży motoryzacyjnej, sektora elektroniki użytkowej oraz branży medycznej. Firma wdrożyła obecną wersję SAP ECC 6.0 w Ameryce Północnej w 2008 roku, aby wspierać zarządzanie operacjami o kluczowym znaczeniu z dziedziny wytwarzania, zarządzania łańcuchem dostaw, sprzedaży i dystrybucji, finansów, oraz z zamiarem wdrożenia jednej, globalnej wersji SAP we wszystkich oddziałach Southco na świecie. Wkrótce po tym, jak kryzys odbił się na światowej gospodarce, Brice Salle, dyrektor ds. informacji w Southco, odłożył na później działania związane z globalizacją, dokładnie przyglądając się wydatkom w budżecie przeznaczonym na IT. Stwierdził wówczas, że w budżecie tym koszty wsparcia technicznego oprogramowania zajmują drugie miejsce pod względem wysokości. Rozpatrzywszy w 2009 roku ofertę Rimini Street jako niezależnego dostawcy wsparcia, spółka Southco postanowiła z niej skorzystać do obsługi systemu SAP ECC 6.0, rezygnując ze współpracy z SAP w tym zakresie.

Oszczędności pomogły sfinansować globalne wdrożenie systemu SAP w Wielkiej Brytanii oraz w regionie Azji i Pacyfiku

Przejście na usługi Rimini Street, umożliwiło firmie Southco natychmiastowe obniżenie o 50% rocznych opłat związanych z obsługą systemu SAP. Ponadto firma zwiększyła oszczędności, redukując koszty wsparcia i obsługi w ramach ofert tradycyjnych dostawców oprogramowania. Było to możliwe dzięki efektywniejszemu, spersonalizowanemu programowi wsparcia firmy Rimini Street, który zapewnia najwyższej jakości całodobową obsługę, specjalnie przydzielonego specjalistę ds. podstawowego wsparcia (PSE), dostosowanie systemu do potrzeb klienta bez dodatkowych opłat, minimum 10-letnie wsparcie obecnych wersji systemu bez konieczności ich aktualizacji. Dalsze korzyści to uniknięcie kosztów dodatkowej obsługi, jak również zbędnych kosztów stałych związanych ze wsparciem technicznym ze strony dostawców oprogramowania. Znaczne oszczędności z przejścia na niezależne wsparcie Rimini Street pozwoliły spółce Southco w 2010 r. sfinansować i wznowić bardzo dla niej istotny projekt globalizacji. Firma Southco sfinalizowała wdrożenie systemu w Wielkiej Brytanii w 2011 r., a następnie, w lipcu 2012 r., w czterech lokalizacjach na terenie Chin, Tajwanu i Hongkongu.

"Nasza obecność na rynkach całego świata i reagowanie na potrzeby klientów to istotne elementy modelu biznesowego Southco, które sprawiają, że projekt globalizacji stanowi priorytet naszej działalności. Rimini Street to dla nas ważny partner, który pomaga nam w osiągnięciu celu globalizacji naszej inicjatywy dotyczącej SAP bez negatywnych skutków dla naszej działalności i klientów - powiedział Salle. - Mogliśmy wykorzystać nasze wewnętrzne zasoby do wdrożenia systemu w Wielkiej Brytanii i Azji, mając pewność, że nasz specjalista ds. podstawowego wsparcia wraz z zespołem Rimini Street gwarantują dostęp do stabilnej platformy SAP z odpowiednią obsługą".

W przyszłym roku Southco planuje przejście do kolejnego etapu wdrożenia systemu w największej na świecie siedzibie firmy w Chinach. Oprócz tego firma planuje wprowadzenie systemu w pozostałych oddziałach w Azji, w tym w Korei, Japonii i Indiach, a także w Australii.

Rimini Street utrzymuje tempo wzrostu jako wiodący w branży niezależny dostawca usług wsparcia

Rimini Street to niezależny dostawca wsparcia, którego wybrało już ponad 600 organizacji światowych, w tym firmy sklasyfikowane w rankingu Fortune 500, ze środkowego segmentu rynku i z sektora publicznego, ukierunkowane na finansowanie i wprowadzanie ulepszeń, które pomogą im osiągać lepsze wyniki. Do klientów firmy należy 71 firm sklasyfikowanych w rankingu Fortune 500 i 15 firm z rankingu Global 100. Obecnie firma zapewnia wsparcie klientom z ponad 70 krajów, a potencjalnie może objąć ofertą klientów z prawie 200 krajów.

"Southco stanowi doskonały przykład na to, jak organizacje przechodzące na usługi Rimini Street mogą wykorzystać oszczędności wynikające z obniżenia kosztów wsparcia na sfinansowanie wprowadzenia nowych funkcji, rozszerzenie systemu na nowe lokalizacje, jednostki biznesowe i podmioty zależne, oraz finansowanie inicjatyw związanych ze wzrostem, które mają bezpośredni wpływ na ich zyski - stwierdził Seth Ravin (http://www.riministreet.com/company/senior-management-team), dyrektor generalny Rimini Street. - Klienci Rimini Street to innowacyjne organizacje, stale ukierunkowane na poprawę swoich wyników oraz rosnące korzyści z inwestycji w stosowane przez nie oprogramowanie Oracle i SAP. Setki klientów Rimini Street z zadowoleniem korzysta z naszej oferty wsparcia najwyższej jakości, która umożliwia im uzyskanie 90-procentowych oszczędności ogólnych kosztów wsparcia".

Informacje o Rimini Street, Inc.

Firma Rimini Street to wiodący, niezależny dostawca usług wsparcia oprogramowania dla firm. Dzięki swojemu wielokrotnie nagradzanemu, innowacyjnemu programowi, który pozwala posiadaczom oprogramowania Oracle i SAP zaoszczędzić w ciągu 10 lat nawet 90% kosztów wsparcia technicznego, w tym 50% na rocznych opłatach, firma zrewolucjonizowała rynek usług wsparcia technicznego dla przedsiębiorstw. Klienci mogą pozostać przy obecnie używanej wersji oprogramowania, bez potrzeby dokonywania jakichkolwiek aktualizacji czy zmiany aplikacji przynajmniej przez najbliższe 10 lat. Setki organizacji światowych, firm notowanych na liście Fortune 500, zarówno ze środkowego segmentu rynku, jak i sektora publicznego funkcjonujących w niemal każdej branży, wybrało Rimini Street jako zaufane i niezależne źródło wsparcia. Więcej informacji uzyskać można na stronie: http://www.riministreet.com oraz pod numerem 888-870-9692 (dla klientów ze Stanów Zjednoczonych) lub +1 702-839-9671 (dla klientów międzynarodowych).

Marka i logo Rimini Street stanowią znaki towarowe Rimini Street, Inc. Pozostałe nazwy firm i produktów mogą stanowić znaki towarowe zastrzeżone przez właściwe podmioty. Prawa autorskie (C) 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.

KONTAKT:

Rimini Street, Inc.

Alma Park

tel. +1 323-229-7282

e-mail: apark@riministreet.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.05.2013, 15:23
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii