Newsletter

Zdrowie i styl życia

Parkingi w polskich hotelach z StayPoland.com

05.06.2013, 17:15aktualizacja: 05.06.2013, 17:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od maja br. podróżujący służbowo po Polsce klienci StayPoland.com (http://www.staypoland.com/hotele.aspx), mogą razem z pokojami hotelowymi rezerwować również parking. System wyświetla informację o kosztach miejsc postojowych przy hotelu, a klienci sami wybierają parking i sposób płatności.

Przy okazji uruchomienia nowej usługi StayPoland.com przeanalizowało ceny parkingów w 1 090 hotelach dostępnych na stronie centrum rezerwacji.

Najdrożej zaparkujemy w hotelach pięciogwiazdkowych w Warszawie - za cenę 80 zł za dobę otrzymujemy miejsce w podziemnym parkingu. Niektóre hotele oczekują od klientów opłaty za niestrzeżone miejsca parkingowe, cena za dobę waha się wtedy w okolicach 15 - 30 zł. Najtaniej jest w mniejszych miejscowościach, gdzie hotelarze chętniej udostępniają miejsca postojowe za darmo. Jeżeli pojawia się opłata, jest to zazwyczaj symboliczna kwota 10 zł. Aż 63% hoteli obecnych w serwisie StayPoland.com oferuje bezpłatny parking dla gości.

"Stałym klientom proponujemy płatność za wszystkie noclegi i parkingi na fakturze zbiorczej raz w miesiącu, jeśli jest to możliwe staramy się negocjować darmowy parking" - dodaje prezes centrum rezerwacyjnego Tomas Zukal.

Za system obniżający koszty podróży służbowych (http://www.staypoland.com/podroze_sluzbowe) StayPoland.com zdobyło III miejsce w ogólnopolskim konkursie na najbardziej innowacyjną technologie B2B. Udział w konkursie brały firmy z projektami wspieranymi poprzez Polską Agencję Rozwoju i Przedsiębiorczości (PARP) i zakończonymi w latach 2010-2012.

KONTAKT:

Agnieszka Reguła

tel. (22) 351 2240

tel. kom. +48 505 464 840

e-mail: a.regula@staypoland.com

Źródło informacji: StayPoland.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.06.2013, 17:15
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii