Newsletter

Keek przekracza próg 45 milionów użytkowników - w ciągu ostatnich czterech miesięcy do sieci dołączyły 24 miliony nowych użytkowników

06.06.2013, 20:00aktualizacja: 06.06.2013, 20:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Szybki wzrost przypisywany jest ogólnoświatowej popularności i niezawodności serwisu.

TORONTO, 6 czerwca 2013 r. /PRNewswire/ - Keek (https://www.keek.com/), sieć społecznościowa dla urządzeń mobilnych, ogłosiła dziś oficjalnie, że baza jej zarejestrowanych użytkowników przekroczyła 45 milionów osób, przy czym 24 miliony to nowi użytkownicy, którzy dołączyli do sieci w ciągu ostatnich czterech miesięcy - to czyni Keek największą społecznością tego typu na świecie.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130117/NY44000LOGO-b)

Keek przypisuje ten intensywny wzrost szybkości, funkcjonalności i niezawodności serwisu. Platforma zaznaczyła już swoją obecność w USA, Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie, a teraz w szybkim tempie zdobywa rynki Europy, Afryki i Ameryki Łacińskiej, jak również Malezji, Singapuru i innych regionów Azji.

"Od samego początku celem przyświecającym naszemu produktowi była zarówno komunikacja i społeczna interakcja, jak i rozrywka - powiedział Isaac Raichyk, założyciel i prezes Zarządu Keek. - Nawet jeśli użytkownik nie chce wykazywać się zbytnią kreatywnością, i tak będzie się dobrze bawić. Pragniemy zbudować skuteczną platformę komunikacji dostępną dosłownie dla każdego".

Publikowane przez użytkowników "keeks", czyli krótkie materiały wideo, mają prosty i spontaniczny charakter.

Przy ich tworzeniu nie trzeba korzystać z filtrów, animacji poklatkowej czy dodatkowej edycji. Efekt końcowy to materiał wideo gotowy do natychmiastowej publikacji, autentyczny i wyrażający to, co autor naprawdę chciał przekazać.

W ciągu ostatnich czterech miesięcy w 45 krajach serwis Keek zdobył czołową pozycję wśród aplikacji społecznościowych, odnotowując 667 milionów wizyt. W tym czasie obsłużył ponad 12 miliardów wyświetleń, użytkownicy zamieścili w nim ponad 18 milionów "keeksów" i obejrzeli 2,2 miliarda filmów wideo.

Platforma stale się rozwija i poszerza udział w rynku. W ubiegłym miesiącu wprowadziła funkcję szybkich prywatnych wiadomości, dzięki której w konferencji może uczestniczyć nawet 36 osób i przesyłać sobie wiadomości w formie tekstu lub nagrań wideo.

Więcej informacji na temat Keek znaleźć można na stronie: http://www.keek.com/about.

Keek

Keek to nowa platforma społecznościowa, w której można publikować 36-sekundowe materiały wideo ("keeks') i błyskawicznie udostępniać je użytkownikom z całego świata, korzystającym z systemu Android, iPhone’a, Blackberry lub komputera stacjonarnego. Keek jest prosty w użyciu, niezwykle szybki i w 100% darmowy. Aplikację Keek można pobrać z serwisów App Store

(https://itunes.apple.com/us/app/keek/id453298978?mt=8), Google Play (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.keek) i BlackBerry World (http://appworld.blackberry.com/webstore/content/23763882/).

http://www.keek.com

Źródło: Keek

KONTAKT:

Miranda McCurlie

tel. +1-416-782-0200 wew. 252

tel. kom. +1-416-566-8919

e-mail: press@keek.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.06.2013, 20:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ