Newsletter

Coty Inc. mianuje Catherine Walsh na stanowisko starszej wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej

11.06.2013, 15:14aktualizacja: 11.06.2013, 15:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Na nowym stanowisku Catherine Walsh, od lat należąca do kadry kierowniczej Coty, zajmie się promowaniem wizerunku Coty na świecie.

NOWY JORK, 11 czerwca 2013 r. /PRNewswire/ - Coty Inc. (http://www.coty.com/), spółka wyrastająca na światowego lidera w branży kosmetycznej, wybrała jedną z najbardziej utalentowanych osób zatrudnionych w firmie, Catherine Walsh, na nowo utworzone stanowisko starszej wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej. Poprzez powołanie nowego stanowiska i wprowadzenie ulepszeń organizacyjnych, Coty intensyfikuje swoje działania ukierunkowane na budowanie marki na świecie.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130611/NY28823)

"Od 2001 r. czyli od chwili rozpoczęcia współpracy z nami, Catherine Walsh pełniła kluczową rolę w tworzeniu i rozwijaniu amerykańskiej oferty Coty Prestige - powiedział Michele Scannavini, prezes Zarządu Coty Inc. - Jej fascynacja wszelkimi formami piękna, naturalna ciekawość i niespotykane umiejętności marketingowe, przyczyniły się do rosnącego sukcesu Coty Prestige w ostatniej dekadzie, a są to tylko niektóre cechy dzięki którym jestem pewny, że jest to właściwa osoba do pełnienia tej nowej funkcji".

Na nowym stanowisku Walsh będzie zajmować się promocją wizerunku korporacyjnego Coty, wdrażaniem skutecznej komunikacji finansowej, nadzorowaniem Coty Cares, wykorzystywaniem potencjału technologii cyfrowej i prowadzeniem komunikacji wewnętrznej. Pomoc w realizacji tych celów będzie zapewniać wszechstronny zespół złożony z przedstawicieli oddziałów public relations korporacyjnego, zrównoważonego rozwoju korporacyjnego oraz globalnej komunikacji cyfrowej i komunikacji z pracownikami.

"Należę do rodziny Coty od ponad 10 lat, a teraz chętnie pomogę Coty, stać się jedną z najsilniejszym marek w branży kosmetycznej - stwierdziła Walsh. - Moim celem jest zapewnienie, aby nasza marka była rozpoznawalna i cieszyła się uznaniem konkurencji, sprzedawców detalicznych, klientów, dostawców, a także pracowników. Jestem przekonana, że z pomocą wspaniałego zespołu, który będzie mi towarzyszył, uda się zrealizować wspomniane cele, a także osiągnąć o wiele więcej".

Do głównych osiągnięć Walsh w jej pracy na rzecz Coty należy ożywienie modelu promocji perfum, poprzez wizerunek gwiazd - nawiązanie długoterminowej współpracy z Jennifer Lopez - wynalezienie nowych koncepcji i obszarów zasięgu marki Marc Jacobs i Balenciaga, jak również nadanie megamarkom takim jak Calvin Klein nowego wymiaru. Catherine Walsh zasiada w branżowym zespole doradczym Instytutu Technologii Mody oraz w Zarządzie Fundacji Chinati.

Pełne informacje na temat wszystkich marek Coty można znaleźć na stronie: http://www.coty.com.

Coty Inc.

Coty Inc. to spółka wyrastająca na światowego lidera w branży kosmetycznej, której przychody netto za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2012 r. sięgają 4,6 mld USD. Założona w Paryżu w 1904 roku, Coty jest firmą kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach zapewniających piękny wygląd. Jej oferta obejmuje znane zapachy, kosmetyki kolorowe oraz produkty do pielęgnacji skóry i ciała. Można je nabyć w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się globalne marki, takie jak: adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel i Sally Hansen.

Więcej informacji na temat Coty Inc. można znaleźć pod adresem: http://www.coty.com.

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

Cysette Burset

tel. + 1-212-479-4549

e-mail: cysette_burset@cotyinc.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.06.2013, 15:14
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ