Pobierz materiał i Publikuj za darmo
GUANGZHOU, Chiny, 12 czerwca 2013 r. /PRNewswire/ - Z jednej strony sektor tworzony przez ponad 3,6 mln amerykańskich firm, które zapewniają miejsca pracy przeszło 42 mln osób i generują rocznie przychody ze sprzedaży rzędu 2,5 bln USD.
Z drugiej strony organizowana dwa razy w roku impreza targowa, która gromadzi 210 tys. specjalistów z 200 krajów i regionów. Spotykają się oni i zawierają transakcje z 25 tys. fabryk i dostawców z Chin, oferujących ogromny asortyment towarów.
Mowa tu o Amerykańskiej Federacji Sprzedawców Detalicznych (ang. National Retail Federation; NRF), czyli największej tego typu organizacji na świecie, oraz targach Canton Fair - najbardziej prestiżowej imprezie targowej w Chinach.
"To dla mnie zaszczyt i przyjemność tutaj gościć. Targi Canton Fair odgrywają kluczową rolę w tworzeniu gospodarczo-handlowych więzi między Chinami a Stanami Zjednoczonymi".
Matthew Shay, prezes i dyrektor naczelny NRF, po raz kolejny uczestniczył niedawno w tej imprezie. Jego spotkanie z Wangiem Runshengiem, zastępcą dyrektora targów, dobrze wróży szybko rozwijającym się wzajemnym relacjom handlowym pomiędzy Chinami a USA.
Wang potwierdził, że NRF to organizacja, która cieszy się dużą renomą na całym świecie, pełniąc ważną rolę we wspieraniu wymiany handlowej na linii Chiny - USA. Zaproponował zacieśnienie współpracy pomiędzy targami Canton Fair a NRF, aby jeszcze więcej amerykańskich sprzedawców skorzystało z możliwości, jakie oferuje ta organizowana dwa razy w roku impreza.
Shay powiedział z kolei, że targi Canton Fair to dla niego źródło inspiracji i przewiduje, że wzajemna wymiana handlowa między Chinami a USA będzie nadal się rozwijać. Istnieje w tej kwestii ogromny potencjał wzrostowy: w ubiegłym roku chińsko-amerykańskie obroty sięgnęły 484,7 mld USD, startując z poziomu 2,45 mld USD w roku 1979. Tym samym oba kraje są dla siebie największymi partnerami handlowymi.
"NRF oraz Chińskie Centrum ds. Handlu Zagranicznego (ang. China Foreign Trade Centre) prowadzą zgodną współpracę - dodał Shay. - Dzięki temu NRF podczas targów Canton Fair może prezentować amerykańskie rozwiązania w zakresie sprzedaży detalicznej, a jednocześnie promować te targi podczas BIG Show - organizowanej przez NRF dorocznej konwencji w Nowym Jorku, która przyciąga niemal 30 tys. uczestników z całego świata".
Na każdej edycji Canton Fair pojawia się wielu (zazwyczaj ok. 10 tys.) przedstawicieli amerykańskiego sektora detalicznego. Imprezą tą interesują się także najwięksi sprzedawcy z całego świata: w 2012 r. uczestniczyło w niej 66 spośród 250 największych podmiotów tego typu, w tym sześć z pierwszej dziesiątki.
Organizatorzy Canton Fair przygotowują się teraz do powitania gości, którzy przybędą na 114 edycję tej imprezy - jej początek zaplanowano na 15 października 2013 roku.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.cantonfair.org.cn/en/index.asp.
Źródło: The Canton Fair
KONTAKT:
Wu Xiaoying
tel. +86-20-8913 8628
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.06.2013, 10:41 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |