Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zwycięzcy tegorocznej edycji Konkursu Dyrektorów Marketingu roku 2012

17.06.2013, 18:25aktualizacja: 17.06.2013, 18:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Konkurs Dyrektor Marketingu 2012 roku został oficjalnie rozstrzygnięty.

Główną nagrodę wręczył prezes Mediarun - Paweł Netczuk, a zwycięzcą w tegorocznym konkursie został Jacek Furman z firmy Aflofarm Farmacja Polska Sp. z. o.o.

W kategorii NGO, w której przyznawane są nagrody dla organizacji pozarządowych, zwyciężył Jakub Marczyński ze Stowarzyszenie Wiosna.

Trzecie edycja Konkursu odbyła się dzisiejszego wieczoru w Gdańsku. Rangę przedsięwzięcia podkreśla dodatkowo skład Kapituły Konkursu złożonej z ekspertów branżowych, laureatów poprzednich edycji, partnerów, sponsorów Konkursu, jak również z przedstawicieli mediów.

Zwycięzców Konkursu w pozostałych kategoriach kapituła wyróżniła następujące osoby:

- Osobowość Marketingu Roku 2012 za Rebranding roku otrzymała Marta Życińska z firmy P.Z.U. S.A.;

- Osobowość Marketingu Roku 2012 za Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych otrzymał Grzegorz Filipek z firmy Oknoplast sp. z o.o.;

- Osobowość Marketingu Roku 2012 za Innowacyjne działania w mediach otrzymał Łukasz Kościuczuk z Fundacja Synapsis za kampanie służącej budowaniu społecznej świadomości istoty problemu autyzmu oraz efektywności terapii i edukacji dzieci dotkniętych tą chorobą;

- Osobowość Marketingu Roku 2012 za Wyjątkową efektywność przy niskim budżecie  otrzymała Gabriela Antczak z firmy Kupiec Sp. z o.o.;

- Osobowość Marketingu Roku 2012 za Thinking outside the box otrzymał Wojciech Bortkiewicz  z marki Stock Polska Sp. z o.o. za rekonstrukcję legendy polskiej motoryzacji - samochodu marki SYRENA;

- Osobowość Marketingu Roku 2012 za Młody Wilk - Odkrycie roku - Ariel Maciaszek z firmy Tani opał sp. z o.o. za świeże innowacyjne pomysły i ich realizacje;

- Osobowość Marketingu Roku 2012 za Wyjątkową efektywność społeczną otrzymał Jacek Maciejewski - Stowarzyszenie Rak'n'Roll. Wygraj Życie!;

- Osobowość Marketingu Roku 2012 za Innowacyjne wykorzystanie nowych technologii otrzymała Natalia Załęcka - Getin Nobel Bank S.A. za stworzenie aplikacji mobilnej Getin Bank.

"Misją Konkursu Dyrektora Marketingu Roku jest nagradzanie niebanalnych osobowości z dziedziny marketingu. Poszukujemy i wskazujemy ludzi z pasją, którzy dzięki swojemu talentowi, otwartości i konsekwencji w kierowaniu działaniami marketingowymi, osiągają sukcesy rynkowe mające przełożenie na wyniki finansowe firmy oraz ich pozytywny wizerunek - mówi Paweł Netczuk, prezes spółki Mediarun oraz organizator Konkursu. - Zadaniem biznesu jest przekształcenie zmian w innowacje, a więc w nowy biznes, a kwestie marketingu i innowacyjności są ważniejsze od stanu finansów firmy - ta filozofia Petera Druckera w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie jeszcze bardziej zyskuje na znaczeniu".

Partnerzy Konkursu: Polpharma, Havas, Bank Polski PKO, Eurozet, AMS, Multikino Media, Dragon Rouge, DDB, Initiative, KPMG, Performance Media, Infor, PMPG, ONET, Clever Frame, 180 HB, IMS, L-S-W

Źródło informacji: Mediarun

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.06.2013, 18:25
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ