Newsletter

Kierownicy działów marketingowych w Coty Inc. obejmują nowe stanowiska

25.06.2013, 16:40aktualizacja: 25.06.2013, 16:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Stephen Mormoris obejmie stanowisko starszego wiceprezesa działu międzynarodowego marketingu American Fragrances (kosmetyków zapachowych) w Coty Prestige;

- Johanna Businelli obejmie stanowisko starszego wiceprezesa działu marketingu kosmetyków kolorowych w Coty Beauty.

NOWY JORK, 25 czerwca 2013 r. /PRNewswire/ - Coty Inc. (http://www.coty.com/) (NYSE: COTY), firma wyrastająca na światowego lidera w branży kosmetycznej ogłosiła dzisiaj, że z dniem 1 lipca 2013 r. Stephen Mormoris obejmie stanowisko starszego wiceprezesa w dziale międzynarodowego marketingu American Fragrances w Coty Prestige. Ponadto na nowo stworzone stanowisko starszego wiceprezesa działu kosmetyków kolorowych w Color Beauty mianowana została Johanna Businelli.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130625/NY36518)

Na swoim nowym stanowisku Mormoris będzie budował mocne fundamenty pod takie marki, jak Calvin Klein, Marc Jacobs i Balenciaga, a także opracowywał nowe, luksusowe marki z dziedziny mody i lifestyle'u, które umocnią światowe przywództwo Coty na rynku kosmetyków zapachowych. Do jego zadań należeć będzie też nadzorowanie strategicznych relacji z aktualnymi partnerami. Przełożonym Mormorisa będzie Jean Mortier, prezes Coty Prestige.

"Steve to doświadczony specjalista ds. marketingu, człowiek, którego rola w sukcesach Coty w ciągu ostatnich 12 lat była kluczowa - powiedział Jean Mortier. - Dzięki jego ogromnej kreatywności, zmysłowi biznesowemu i szerokiej wiedzy na temat światowych trendów rynkowych, Steve stworzył silne, trwałe i istotne dla klientów marki kosmetyków oraz zapachów. Jego nominacja jeszcze zwiększy światowe ambicje naszych marek na drodze rozwoju Coty, jako dynamicznego lidera w produkcji kosmetyków na świecie".

"Coty jest moją ogromną pasją, podobnie jak przemysł kosmetyczny i marki partnerskie, które okazały się kluczowe dla naszego sukcesu - powiedział Mormoris. - Z niecierpliwością i zapałem oczekuję objęcia tej nowej funkcji i dalszych możliwości rozwoju marki Coty dzięki Coty Prestige. Potencjał jest niesamowity".

Mormoris, który dołączył do Coty w 2001 r., stworzył rodzinę zapachów Coty Beauty, obejmującą pełne energii marki modowe i promowane przez znane osobistości na rynkach produktów ekskluzywnych i masowych, a także nadzoruje ich dynamiczny, organiczny rozwój. Przykładowo, Steve nawiązał ścisłą współpracę z licencjonowanymi partnerami Coty, m.in. Halle Berry, David i Victoria Beckham, Beyonce, Celine Dion, Guess, Heidi Klum, Kylie Minogue, Kate Moss i Katy Perry.

Mormoris miał ponadto ogromny wkład w rozwój oferty Coty w zakresie kosmetyków kolorowych, która obecnie obejmuje zarówno tańsze marki, jak i te bardziej luksusowe/ekskluzywne. Nie sposób również nie wspomnieć o jego zasługach w wyprowadzeniu marki Rimmel na czołową pozycję światowego rynku kosmetyków i utrwaleniu jej wizerunku, jako marki będącej na czasie i ukierunkowanej na wartości wyznawane przez klientów. Na jego konto zapisać można też efektywne wykorzystanie potencjału przywódczego Sally Hansen w pozycjonowaniu na rynku amerykańskim produktów do pielęgnacji paznokci, owocem czego było powstanie zróżnicowanej oferty lakierów, ozdób do paznokci, a także lakierów żelowych.

Stanowisko obejmowane przez Businelli do tej pory nie istniało w Coty, będzie ona zatem pierwszym wiceprezesem odpowiedzialnym wyłącznie za kwestie kosmetyków kolorowych, które w ostatnich latach stały się drugim największym i najszybciej rozwijającym się segmentem firmy Coty. Businelli posiada bogate doświadczenie w dziedzinie kosmetyków kolorowych - to właśnie w tej kategorii produktów wyspecjalizowała się w trakcie swojej kariery zawodowej. Jej zadaniem będzie wzbogacenie oferty kosmetyków kolorowych poprzez rozwijanie takich marek, jak Astor, Rimmel, Sally Hansen, Manhattan i NYC. Razem z Ralphem Macchio - dyrektorem ds. badań naukowych - będzie również kierowała Radą ds. Innowacji Technologicznych Coty Color. Jej przełożonym będzie Renato Semerari, prezes Coty Beauty.

"Kompetencje i działania Johanny zdążyły już wywrzeć duży wpływ na rozwój naszej firmy. Jej pasja i doświadczenie kierownicze w tej branży zaowocują dużymi zmianami w świecie kosmetyków kolorowych, które w ostatnich latach stały się drugim największym segmentem działalności Coty" - mówił Renato Semerari.

"Powstanie tego stanowiska pokazuje, jak duże znaczenie dla Coty ma rynek kosmetyków kolorowych - stwierdziła Businelli. - Myślę, że dzięki tej decyzji będę miała możliwość wykorzystania w pełni mojej wiedzy na temat rynku kosmetyków kolorowych oraz jego klientów, co w przyszłości przyniesie korzyści całej firmie".

Businelli swoją karierę w firmie Coty rozpoczęła w 1997 r. po tym, jak ta przejęła Rimmel. Od tamtego czasu zajmowała różne ważne stanowiska kierownicze i marketingowe w Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Ostatnio kierowała działem międzynarodowego marketingu kosmetyków kolorowych, ściśle współpracując w różnych międzynarodowych zespołach w kierunku zharmonizowania inicjatyw marketingowych z priorytetami firmy.

Więcej informacj na temat marek Coty znaleźć można na stronie: http://www.coty.com.

Coty Inc.

Coty Inc. to spółka wyrastająca na światowego lidera w branży kosmetycznej, której przychody netto za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2012 r. sięgają 4,6 mld USD. Założona w Paryżu w 1904 roku, Coty jest firmą kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach zapewniających piękny wygląd. Jej oferta obejmuje znane zapachy, kolorowe kosmetyki oraz produkty do pielęgnacji skóry i ciała. Można je nabyć w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się globalne marki takie, jak: adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel i Sally Hansen.

Więcej informacji o Coty Inc. można znaleźć na stronie: http://www.coty.com.

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

Cysette Burset

tel. +1 212 479 4549

e-mail: cysette_burset@cotyinc.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.06.2013, 16:40
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ