Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Stephen Mormoris obejmie stanowisko starszego wiceprezesa działu międzynarodowego marketingu American Fragrances (kosmetyków zapachowych) w Coty Prestige;
- Johanna Businelli obejmie stanowisko starszego wiceprezesa działu marketingu kosmetyków kolorowych w Coty Beauty.
NOWY JORK, 25 czerwca 2013 r. /PRNewswire/ - Coty Inc. (http://www.coty.com/) (NYSE: COTY), firma wyrastająca na światowego lidera w branży kosmetycznej ogłosiła dzisiaj, że z dniem 1 lipca 2013 r. Stephen Mormoris obejmie stanowisko starszego wiceprezesa w dziale międzynarodowego marketingu American Fragrances w Coty Prestige. Ponadto na nowo stworzone stanowisko starszego wiceprezesa działu kosmetyków kolorowych w Color Beauty mianowana została Johanna Businelli.
(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130625/NY36518)
Na swoim nowym stanowisku Mormoris będzie budował mocne fundamenty pod takie marki, jak Calvin Klein, Marc Jacobs i Balenciaga, a także opracowywał nowe, luksusowe marki z dziedziny mody i lifestyle'u, które umocnią światowe przywództwo Coty na rynku kosmetyków zapachowych. Do jego zadań należeć będzie też nadzorowanie strategicznych relacji z aktualnymi partnerami. Przełożonym Mormorisa będzie Jean Mortier, prezes Coty Prestige.
"Steve to doświadczony specjalista ds. marketingu, człowiek, którego rola w sukcesach Coty w ciągu ostatnich 12 lat była kluczowa - powiedział Jean Mortier. - Dzięki jego ogromnej kreatywności, zmysłowi biznesowemu i szerokiej wiedzy na temat światowych trendów rynkowych, Steve stworzył silne, trwałe i istotne dla klientów marki kosmetyków oraz zapachów. Jego nominacja jeszcze zwiększy światowe ambicje naszych marek na drodze rozwoju Coty, jako dynamicznego lidera w produkcji kosmetyków na świecie".
"Coty jest moją ogromną pasją, podobnie jak przemysł kosmetyczny i marki partnerskie, które okazały się kluczowe dla naszego sukcesu - powiedział Mormoris. - Z niecierpliwością i zapałem oczekuję objęcia tej nowej funkcji i dalszych możliwości rozwoju marki Coty dzięki Coty Prestige. Potencjał jest niesamowity".
Mormoris, który dołączył do Coty w 2001 r., stworzył rodzinę zapachów Coty Beauty, obejmującą pełne energii marki modowe i promowane przez znane osobistości na rynkach produktów ekskluzywnych i masowych, a także nadzoruje ich dynamiczny, organiczny rozwój. Przykładowo, Steve nawiązał ścisłą współpracę z licencjonowanymi partnerami Coty, m.in. Halle Berry, David i Victoria Beckham, Beyonce, Celine Dion, Guess, Heidi Klum, Kylie Minogue, Kate Moss i Katy Perry.
Mormoris miał ponadto ogromny wkład w rozwój oferty Coty w zakresie kosmetyków kolorowych, która obecnie obejmuje zarówno tańsze marki, jak i te bardziej luksusowe/ekskluzywne. Nie sposób również nie wspomnieć o jego zasługach w wyprowadzeniu marki Rimmel na czołową pozycję światowego rynku kosmetyków i utrwaleniu jej wizerunku, jako marki będącej na czasie i ukierunkowanej na wartości wyznawane przez klientów. Na jego konto zapisać można też efektywne wykorzystanie potencjału przywódczego Sally Hansen w pozycjonowaniu na rynku amerykańskim produktów do pielęgnacji paznokci, owocem czego było powstanie zróżnicowanej oferty lakierów, ozdób do paznokci, a także lakierów żelowych.
Stanowisko obejmowane przez Businelli do tej pory nie istniało w Coty, będzie ona zatem pierwszym wiceprezesem odpowiedzialnym wyłącznie za kwestie kosmetyków kolorowych, które w ostatnich latach stały się drugim największym i najszybciej rozwijającym się segmentem firmy Coty. Businelli posiada bogate doświadczenie w dziedzinie kosmetyków kolorowych - to właśnie w tej kategorii produktów wyspecjalizowała się w trakcie swojej kariery zawodowej. Jej zadaniem będzie wzbogacenie oferty kosmetyków kolorowych poprzez rozwijanie takich marek, jak Astor, Rimmel, Sally Hansen, Manhattan i NYC. Razem z Ralphem Macchio - dyrektorem ds. badań naukowych - będzie również kierowała Radą ds. Innowacji Technologicznych Coty Color. Jej przełożonym będzie Renato Semerari, prezes Coty Beauty.
"Kompetencje i działania Johanny zdążyły już wywrzeć duży wpływ na rozwój naszej firmy. Jej pasja i doświadczenie kierownicze w tej branży zaowocują dużymi zmianami w świecie kosmetyków kolorowych, które w ostatnich latach stały się drugim największym segmentem działalności Coty" - mówił Renato Semerari.
"Powstanie tego stanowiska pokazuje, jak duże znaczenie dla Coty ma rynek kosmetyków kolorowych - stwierdziła Businelli. - Myślę, że dzięki tej decyzji będę miała możliwość wykorzystania w pełni mojej wiedzy na temat rynku kosmetyków kolorowych oraz jego klientów, co w przyszłości przyniesie korzyści całej firmie".
Businelli swoją karierę w firmie Coty rozpoczęła w 1997 r. po tym, jak ta przejęła Rimmel. Od tamtego czasu zajmowała różne ważne stanowiska kierownicze i marketingowe w Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Ostatnio kierowała działem międzynarodowego marketingu kosmetyków kolorowych, ściśle współpracując w różnych międzynarodowych zespołach w kierunku zharmonizowania inicjatyw marketingowych z priorytetami firmy.
Więcej informacj na temat marek Coty znaleźć można na stronie: http://www.coty.com.
Coty Inc.
Coty Inc. to spółka wyrastająca na światowego lidera w branży kosmetycznej, której przychody netto za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2012 r. sięgają 4,6 mld USD. Założona w Paryżu w 1904 roku, Coty jest firmą kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach zapewniających piękny wygląd. Jej oferta obejmuje znane zapachy, kolorowe kosmetyki oraz produkty do pielęgnacji skóry i ciała. Można je nabyć w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się globalne marki takie, jak: adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel i Sally Hansen.
Więcej informacji o Coty Inc. można znaleźć na stronie: http://www.coty.com.
Źródło: Coty Inc.
KONTAKT:
Cysette Burset
tel. +1 212 479 4549
e-mail: cysette_burset@cotyinc.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.06.2013, 16:40 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |