Newsletter

Dyrektor Embraer Alexandre Baule otrzymuje gratulacje od Rimini Street z okazji zdobycia tytułu dyrektora roku ds. informatyki portalu InformationWeek

16.07.2013, 14:57aktualizacja: 16.07.2013, 14:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Baule, dyrektor ds. informatyki firmy Embrae, został wyróżniony za innowacyjne wykorzystanie zewnętrznych usług wsparcia technicznego w obniżaniu kosztów i podnoszeniu innowacyjności czołowej wytwórni lotniczej.

LAS VEGAS - (BUSINESS WIRE) - Rimini Street, Inc., wiodący dostawca zewnętrznych usług wsparcia technicznego i konserwacji oprogramowania korporacyjnego, w tym programów Business Suite (http://www.riministreet.com/company/senior-management-team) i Business Objects (http://www.riministreet.com/services/support-services/businessobjects) firmy SAP AG (NYSE: SAP) oraz Siebel (http://www.riministreet.com/services/support-services/siebel), PeopleSoft (http://www.riministreet.com/services/support-services/peoplesoft), JD Edwards (http://www.riministreet.com/services/support-services/jd-edwards), E-Business Suite (http://www.riministreet.com/services/support-services/oracle-e-business-suite), Oracle Database (http://www.riministreet.com/services/support-services/oracle-database) i Hyperion (http://www.riministreet.com/services/support-services/hyperion) firmy Oracle Corporation (NASDAQ: ORCL), gratuluje Alexandre'owi Baulemu, dyrektorowi ds. informatyki w firmie Embraer SA (NYSE: ERJ) otrzymania od portalu InformationWeek tytułu brazylijskiego dyrektora roku ds. informatyki w kategorii optymalizacji kosztów. To prestiżowe wyróżnienie zostało przyznane za wykorzystanie zewnętrznego wsparcia technicznego w realizacji misji polegającej na obniżeniu rocznych kosztów konserwacji aktualnego systemu SAP o 50% i poprawieniu jakości obsługi w zakresie wdrażania oprogramowania SAP. Firma Rimini Street świadczy najwyższej klasy usługi wsparcia w dostosowywaniu konfiguracji oprogramowania stosowanego w firmie Embraer, a także wprowadzania aktualizacji podatkowo-prawnych dla wszystkich krajów, w których Embraer prowadzi działalność. Podjęta w 2011 r. decyzja o rezygnacji z serwisu SAP na rzecz zewnętrznych usług wsparcia świadczonych przez Rimini Street okazała się dla firmy Embraer inwestycją o maksymalnej stopie zwrotu, pozwalając na poszerzenie zakresu, skali i wykorzystania stosowanej przez nią wersji oprogramowania korporacyjnego SAP, z którego będzie mogła bezproblemowo korzystać jeszcze przez kolejnych 10 lub więcej lat bez konieczności wprowadzania aktualizacji, konsekwentnie realizując swoje cele biznesowe.

Dzięki Rimini Street firma Embraer znacznie obniżyła koszty usług wsparcia informatycznego, jednocześnie zyskując wyższą ich jakość.

Firma Embraer jest trzecim co do wielkości wytwórcą samolotów na świecie, ustępując tylko takim producentom, jak Boeing i EADS. W jej oddziałach w Brazylii, Stanach Zjednoczonych, Portugalii, we Francji, w Chinach i Singapurze pracuje ponad 18 000 osób. Jak dotąd firma wyprodukowała ponad 5 000 samolotów, z których korzysta ponad 80 państw z pięciu kontynentów. W ramach analizy efektywności finansowej specjaliści brazylijskiego producenta ustalili, że ponad 70% budżetu informatycznego firmy pochłaniają koszty operacyjne w zakresie usług informatycznych oraz konserwacji systemów planowania zasobów przedsiębiorstwa (ang. Enterprise Resource Planning). W związku z tym podjęto decyzję o pozyskaniu zewnętrznego wsparcia technicznego, dzięki czemu wspomniane koszty spadły o przynajmniej 30%.

W 2011 r. firma Embraer podjęła decyzję o zrezygnowaniu z usług wsparcia technicznego SAP (w zakresie obsługi systemu SAP) na rzecz Rimini Street, chcąc tym samym obniżyć koszty i jednocześnie otrzymać lepszy standard usług. Posunięcie to przyniosło natychmiastowy skutek w postaci obniżenia o 50% opłat za całoroczną konserwację systemu SAP. Dzięki zrezygnowaniu z tradycyjnych, drogich usług wsparcia technicznego i konserwacji świadczonych przez producenta oprogramowania na rzecz wydajniejszego, dostosowanego do indywidualnych potrzeb modelu obsługi Rimini Street, brazylijski producent znacznie ograniczył ogólne koszty informatyczne. W ramach kompleksowego pakietu o najwyższym standardzie Rimini Street świadczy takie usługi jak wsparcie 24X7X365, pomoc pracującego na miejscu (w Brazylii) głównego inżyniera wsparcia, bezpłatne wsparcie w konfiguracji oprogramowania, a także serwis obejmujący stosowane aktualnie wersje oprogramowania na przynajmniej 10 lat bez konieczności ich aktualizacji. Przechodząc na model oferowany przez Rimini Street, brazylijska firma uniknęła również kosztów związanych z zakupem zbędnych dodatków wymaganych przez producenta w ramach jego modelu konserwacji oprogramowania.

"Skorzystanie z zewnętrznego wsparcia Rimini Street przyniosło nam natychmiastowe oszczędności i jednocześnie lepszą jakość usług. Rzadko kiedy możliwe jest tak doskonałe połączenie - mówił Baule. - Planując obniżenie kosztów obsługi systemu ERP, liczyliśmy na 30-procentowy. Tymczasem udało nam się osiągnąć ponad 50-procentowy spadek pod tym względem. Co więcej, projekt migracji z SAP do Rimini Street zajął nam mniej, niż oczekiwaliśmy i nie przysporzył naszym użytkownikom większych trudności".

Dzięki tym osiągnięciom Baule został wybrany przez portal InformationWeek dyrektorem roku w kategorii wyników finansowych. Co jednak ważniejsze, znaczna kwota oszczędności poczynionych wskutek polityki Baulego mogła być przesunięta na realizację innowacyjnych projektów, dzięki którym jeden z największych producentów samolotów może zyskać przewagę na rynku i poszerzyć swoją międzynarodową działalność. Obecnie Embraer konsekwentnie realizuje swoją politykę rozwoju, realizując kolejne wdrożenia systemów SAP w Portugalii, Stanach Zjednoczonych i planując wdrożenia w innych krajach.

Wysoki popyt na usługi Rimini Street w Brazylii

Poza firmą Embraer w portfelu klientów Rimini Street znajduje się też wielu dużych klientów z Brazylii. Ostatnio Rimini Street rozbudowała w tym kraju swoje struktury, powołując Andersona Aquino na kierownika krajowego. Ponadto firma ta zatrudnia w Brazylii szereg pracowników z zakresu wsparcia, rozwoju, a także doradztwa podatkowego i prawno-administracyjnego, planując duże inwestycje w poszerzenie działalności usługowej w Brazylii i zwiększenie poziomu sprzedaży.

"Pragniemy pogratulować firmie Embraer, Alexandre'owi Baulemu oraz jego zespołowi informatycznemu imponujących osiągnięć oraz zasłużonego tytułu wizjonerów i innowatorów branży informatycznej" - mówił Seth Ravin (http://www.riministreet.com/company/senior-management-team), dyrektor generalny Rimini Street. - Rimini Street cieszy się z możliwości wspomagania firmy Embraer w realizowaniu jej globalnej polityki informatycznej polegającej na znacznej redukcji kosztów konserwacji stosowanego przez nią systemu SAP bez konieczności aktualizacji. Mamy przyjemność świadczenia na jej rzecz usług o wyższej jakości i elastyczności, a także z zadowoleniem przyjmujemy fakt, że poczynione oszczędności inwestuje ona w innowacje".

17 lipca Baule weźmie udział w seminarium internetowym

17 lipca Baule będzie gościem Rimini Street i Dave'a Rowe'a, dyrektora ds. marketingu, w transmitowanym na żywo interaktywnym seminarium internetowym, w trakcie którego będzie on mówił o tym, jak zwiększać innowacyjność w obszarze aplikacji SAP, korzystając z zewnętrznego wsparcia. Zapisy na seminarium internetowe prowadzone są na stronie: http://www.riministreet.com/embraerwebinar-pr.

Rimini Street, Inc.

Firma Rimini Street to wiodący zewnętrzny dostawca usług wsparcia oprogramowania dla firm. Dzięki swojemu wielokrotnie nagradzanemu, innowacyjnemu programowi, który pozwala posiadaczom oprogramowania Oracle i SAP zaoszczędzić w ciągu 10 lat nawet 90% kosztów wsparcia technicznego, w tym 50% na rocznych opłatach, firma zrewolucjonizowała rynek usług wsparcia technicznego dla przedsiębiorstw. Klienci mogą pozostać przy obecnie używanej wersji oprogramowania, bez potrzeby dokonywania jakichkolwiek aktualizacji czy zmiany aplikacji przynajmniej przez najbliższe 10 lat. Setki organizacji światowych, firm notowanych na liście Fortune 500, zarówno ze środkowego segmentu rynku, jak i sektora publicznego oraz funkcjonujących w niemal każdej branży, wybrało Rimini Street jako zaufane i niezależne źródło wsparcia. Więcej informacji uzyskać można na stronie: http://www.riministreet.com oraz pod numerem 888-870-9692 (dla klientów ze Stanów Zjednoczonych) lub +1 702-839-9671 (dla klientów międzynarodowych).

Marka i logo Rimini Street stanowią znaki towarowe Rimini Street, Inc. Pozostałe nazwy firm i produktów mogą stanowić znaki towarowe zastrzeżone przez właściwe podmioty. Prawa autorskie © 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zdjęcia/multimedia/galeria dostępne są na stronie: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20130715005193/en/.

KONTAKT:

Rimini Street, Inc.

Alma Park

tel. +1 323-229-7282

e-mail: apark@riministreet.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.07.2013, 14:57
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ