Newsletter

Zdrowie i styl życia

Sponsoring reprezentacji amerykańskiej na Letniej Uniwersjadzie w Kazaniu sposobem Peak na zdobycie popularności wśród młodzieży na całym świecie

02.08.2013, 16:09aktualizacja: 02.08.2013, 16:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sponsorowana przez Peak reprezentacja Stanów Zjednoczonych przywiezie do kraju 11 złotych medali.

HONGKONG, 2 sierpnia 2013 r. /PRNewswire/ - Firma Peak Sport Products Co., Limited ("Peak" wraz ze spółkami zależnymi działa jako "Grupa", symbol giełdowy: 1968.HK) ponownie wzmocniła swoją pozycję na imprezach sportowych rangi światowej. Sponsorowana przez nią reprezentacja Stanów Zjednoczonych zdobyła na 27. Letniej Uniwersjadzie w rosyjskim Kazaniu 40 medali, w tym 11 złotych, 14 srebrnych i 15 brązowych, przodując w dyscyplinach, takich jak: lekkoatletyka, koszykówka i pływanie.

Wszyscy członkowie amerykańskiej reprezentacji sponsorowanej przez Peak, którzy wzięli udział w Letniej Uniwersjadzie w Kazaniu, to studenci uczelni wyższych. Ponadto była to też pierwsza impreza, na której amerykańscy sportowcy korzystali ze sprzętu zagranicznego producenta.

Wszyscy sportowcy i przedstawiciele amerykańskiej reprezentacji chwalili produkty sportowe dostarczone przez Peak. "Produkty firmy Peak spisywały się bardzo dobrze; są wykonane profesjonalnie i bardzo komfortowe, świetnie się prezentują i pasują do młodzieży" - komentuje jeden z amerykańskich sportowców.

Peak - wieloletni oficjalny partner wielu najlepszych lig sportowych z całego świata, włączając w to NBA, FIBA i WTA - ma umowy sponsorskie z ok. 20 graczami NBA, w tym z gwiazdorem Tonym Parkerem oraz z kilkoma tenisistkami ujętymi w rankingu WTA, będąc jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek sportowych.

"Z prawdziwą przyjemnością patrzy się na wysiłek, jaki amerykańscy zawodnicy wkładają we współzawodnictwo na Letniej Uniwersjadzie w Kazaniu. Jesteśmy szczególnie dumni, że sportowcom noszącym odzież firmy Peak udało się wejść na podium aż 40 razy. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu, jakie pokazał amerykańska reprezentacja, a także odniesionym przez nią sukcesom, młodzi ludzie na całym świecie bez wątpienia zaczną rozpoznawać Peak jako międzynarodową markę sportową" - powiedział Xu Zhihua, dyrektor generalny Peak.

PEAK

Chińska spółka Peak jest potentatem w branży markowej odzieży sportowej. Od 29 września 2009 r. notowana jest na giełdzie w Hongkongu. Zajmuje się głównie projektowaniem, rozwojem, produkcją, dystrybucją i reklamowaniem produktów sportowych pod marką "PEAK". Produkty Grupy eksportowane są do ponad 70 krajów na całym świecie. PEAK może poszczycić się wieloletnią współpracą z NBA, FIBA i WTA, którą w dalszym ciągu prowadzi.

Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.peaksport.net:84/index.aspx.

Źródło: Peak Sport Products Co., Limited

KONTAKT:

Pan Zhang Maoliang (Michael Zhang)

kierownik ds. PR

tel. +86-10-5792-5070

e-mail: zml001@chinapeak.com.cn

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.08.2013, 16:09
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ