Pobierz materiał i Publikuj za darmo
RADEBEUL, Niemcy - (BUSINESS WIRE) - Marka print24 została zwycięzcą niezależnego branżowego testu drukarni internetowych, uzyskując najwyższą ocenę („bardzo dobry”) we wszystkich kategoriach. W teście wzięto pod uwagę następujące kwestie: obecność w mediach społecznościowych, reakcja na opinie klientów, jakość obsługi oraz stosunek jakości obsługi do ceny.
W tym tygodniu drukarnie print24 należącą do spółki unitedprint.com SE (http://www.unitedprint.com/) polubiło w serwisie Facebook ponad 250 000 osób, miało to również związek z ponownym uruchomieniem portalu http://www.easyprinting.pl, które nastąpiło w maju tego roku.
Wyniki testu dostępne są pod adresem: http://bit.ly/p24testbericht.
print24 jest marką spółki unitedprint.com SE (http://unitedprint.com/) należącej do ścisłej globalnej czołówki w branży drukarni internetowych. Spółka oferuje klientom wydruk wysokiej jakości ulotek, plakatów, pocztówek, broszur, wizytówek, papierów firmowych i wielu innych materiałów, a to wszystko przy minimalnym czasie dostawy i w najniższych cenach. Jej personel składa się z ponad 700 osób, które przez całą dobę pracują na powierzchni przeszło 10 000 m2 korzystając z najnowszych technologii. Oddziały spółki znajdują się w 26 krajach świata tj. Austrii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chinach, Czechach, Danii, Finlandii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Grecji, Holandii, na Węgrzech, w Irlandii, Włoszech, Luksemburgu, Norwegii, Polsce, Portugalii, na Słowacji, w Słowenii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii oraz Stanach Zjednoczonych.
KONTAKT:
unitedprint.com SE
Maria Lehmann
Specjalista ds. mediów społecznościowych
Dział marketingu z użyciem mediów społecznościowych
tel. +49-351-27225388
telefax +49-351-65633500
e-mail: maria.lehmann@unitedprint.com
www.unitedprint.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.08.2013, 15:10 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |