Newsletter

Konferencja europejskiej branży gier wideo Game Developers Conference 2013 rozpoczyna się dziś w Kolonii

19.08.2013, 11:30aktualizacja: 19.08.2013, 11:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

To piąte z kolei coroczne wydarzenie, które potrwa do 21 sierpnia, przyciąga liderów branży m.in. firmy Crytek, Double Fine, King, Tencent, Ubisoft, Vlambeer do Centrum Kongresowego Ost Koelnmesse.

BERLIN, 19 sierpnia, 2013 /PRNewswire/ - Konferencja Game Developers Conference(TM) Europe 2013 (GDC Europe) rozpoczyna się dziś w Centrum Kongresowym Ost Koelnmesse w Kolonii (Niemcy). GDC Europe jest jednym z najważniejszych wydarzeń w branży gier na skalę europejską, a jej twórcą jest UBM Tech Game Network, która to z kolei jest organizatorem serii głównych konferencji Game Developers Conference(R). GDC Europe odbędzie się w Kolonii w dniach 19 - 21 sierpnia 2013 roku. Aby uzyskać dalsze informacje o GDC Europe, wejdź na stronę: http://www.gdceurope.com.

Świętując swoją piątą rocznicę, GDC Europe pozostaje istotną i wpływową platformą, która uczy i inspiruje twórców gier na całym kontynencie. Podczas konferencji odbędzie się ponad 90 wykładów oraz dyskusji panelowych na temat rozwoju branży gier w pięciu głównych dziedzinach konferencji (biznes, marketing i zarządzanie, projektowanie, produkcja, programowanie i sztuka wizualna) oraz podczas trzech spotkań dotyczących projektowania i działalności związanej z darmowymi grami, grami na smartfony i tablety oraz grami niezależnymi, z czego każde ma na celu dostarczyć wyczerpujących informacji o biznesie i sztuce tworzenia gier.

GDC Europe otwiera Tydzień Gier w Kolonii organizowany w tym samym miejscu, co czołowe europejskie targi dla entuzjastów interaktywnej rozrywki gamescom i odbędzie się w dniach 22 - 25 sierpnia 2013 roku. Na tegorocznej konferencji GDC Europe będzie gościć prawie 130 krajowych i międzynarodowych prelegentów, ponad 75 wystawców i sponsorów, jak również ponad 200 dziennikarzy.

Liczni prelegenci podczas tegorocznej konferencji będą mówić o znaczeniu logiki biznesowej, myślenia przyszłościowego oraz wiedzy technicznej podczas sprzedaży i produkcji odnoszących sukcesy gier wideo. Główne dziedziny konferencji będą omawiane przez liderów przemysłu, łącznie ze Stevenem Mastersem, głównym projektantem gier w Ubisoft Montreal oraz jednego z twórców Assassin's Creed III, Oliverem Franzke, starszym programistą Double Fine Productions' oraz Konstantinem Molchanovem z Crytek, głównym twórcą Warface.

Podczas spotkań główne dyskusje będą obejmować m.in. podsumowującą prezentację Tommy’ego Palma - guru King’s Games - na temat Candy Crush Saga, która odniosła wielki sukces; Peng Lu z Tencent będzie mówił o tym, w jaki sposób twórcy gier mogą dostosować swoje gry mobilne do potrzeb rynku chińskiego; niezależny wytwórca Tale of Tales zaprezentuje swoje trzy najnowsze projekty; Vlambeer - twórca Ridiculous Fishing - przedstawi prezentację podsumowującą na temat wyzwań i możliwości w zakresie tworzenia gier na iOS.

Seria podsumowań na temat gier klasycznych pojawi się również i w tym roku. Jest to popularna seria prezentowana podczas imprez GDC na całym świecie, która promuje najbardziej przełomowe i kultowe gry w branży. Celem serii jest dekonstrukcja i analiza wniosków wyciągniętych podczas procesu twórczego, która zaprezentuje odbiorcom perspektywę artystyczną tworzenia i jej wpływ. W tym roku GDC Europe będzie gościć Dino Dini, który przedstawi prezentację na temat uwielbianej przez wielu gry w piłkę nożną Kick Off 1 & 2 oraz zaprezentuje proces zmian w pierwotnym projekcie gry, łącznie z mechanizmem podania do przodu, który przyczynił się do sukcesu gry.

"Cieszymy się z faktu, że możemy organizować GDC Europe już po raz piąty. Konferencja rozwija się pod każdym względem, począwszy od liczby uczestników i prelegentów, a kończąc na wysokiej jakości tematach omawianych podczas konferencji. Śledzenie rozwoju konferencji, która stała się główną platformą dla europejskich i międzynarodowych twórców gier, służącą do dzielenia się spostrzeżeniami oraz udoskonalania ich warsztatu, to fascynujące doświadczenie - powiedziała Meggan Scavio, dyrektor generalna imprez Game Developers Conference. - GDC Europe pragnie dostosowywać się do zmieniającej się sektora gier, a dzięki wielu różnorodnym prezentacjom na temat najlepszych praktyk uczestnicy konferencji z pewnością odniosą korzyści z udziału w konferencji".

Oprócz informacji przedstawianych podczas sesji i spotkań, GDC Europe zapewnia możliwości tworzenia sieci współpracy poprzez wymianę informacji, wymianę kreatywną i rozwój biznesu w takich miejscach jak wystawy GDC Europe Expo Floor, loża VIP-ów oraz loża biznesowa GDC Europe na targach gamescom. GDC Europe organizuje również wiele imprez i wydarzeń biznesowych. Na wystawie GDC Europe Expo Floor obecnych jest ponad 50 wystawców z różnych regionów Europy, a także międzynarodowych wystawców z Europy i świata.

Bieżące informacje o GDC Europe, łącznie z planem wszystkich wydarzeń i imprez, które odbędą się podczas konferencji oraz pełną listą wystawców, znajdują się na stronie: http://www.gdceurope.com/.

UBM Tech Game Network

UMB Tech Game Network, jako dostawca najważniejszych informacji z branży producentów gier, publikuje treści zorientowane na rynek i zapewnia użytkownikom szereg wielokrotnie nagradzanych produktów i usług dostępnych w formie drukowanej oraz elektronicznej z zakresu wydarzeń i badań. Należą do nich: konferencja Game Developers Conference(R), serwis Gamasutra.com i jej sieć stron (laureat nagrody Webby), sieć reklamowa Game Advertising Online, App Developers Conference(TM), Game Developers Conference(R) Next, Game Developers Conference(TM) Europe oraz Game Developers Conference(TM) China, seminarium Game Career Seminars oraz serwis GameCareerGuide.com, festiwal Independent Games Festival and Summit (festiwal gier niezależnych) oraz nagrody Game Developers Choice Awards. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.jointhegamenetwork.com.

UBM Tech

UBM Tech, globalny lider w branży mediów i profesjonalnych informacji poświęconych technologiom, pozwala osobom prywatnym i organizacjom ujarzmiać transformacyjną siłę technologii. Za pośrednictwem trzech głównych filarów swojej działalności - rozwiązań dla mediów, usług marketingowych i płatnych treści - UBM Tech tworzy cieszące się największym uznaniem i najpopularniejsze marki i rozwiązania medialne na rynku technologii. Każdego miesiąca w tworzenie społeczności i zasobów informacyjnych spółki aktywnie angażuje się ponad 14,5 mln specjalistów ds. biznesu i technologii (prezesi i managerowie IT, specjaliści z zakresu treści sieciowych i cyfrowych, programiści, decydenci rządowi operatorzy telekomunikacyjni). Do UBM Tech należą następujące marki: globalne wydarzenia umożliwiające bezpośrednie nawiązywanie kontaktów, takie jak: Interop, Web 2.0, Black Hat i Enterprise Connect; wielokrotnie nagradzane serwisy internetowe, takie jak: InformationWeek, Light Reading i Network Computing; wiodące na rynku czasopisma: InformationWeek, Wall Street & Technology i Advanced Trading. UBM Tech to spółka należąca do UBM plc, globalnego usługodawcy z zakresu dystrybucji bieżących i specjalistycznych informacji, o kapitalizacji rynkowej powyżej 2,5 mld USD. Więcej informacji na stronie: http://tech.ubm.com.  

Źródło: UBM Tech Game Network

KONTAKT:

fortyseven communications  

Brian Rubin

tel. +1-212-391-4707

e-mai: brian@fortyseven.com

-

Teresa Tyndorf

tel. +1-323-658-1200

e-mail: teresa@fortyseven.com

-

UBM Tech Game Network

Bibi Jackson

tel. +1-415-947-6417

e-mail: bibi.jackson@ubm.com  

-

Sandra Lew

tel. +1-415-947-6232

e-mail: sandra.lew@ubm.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.08.2013, 11:30
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ