Newsletter

Zdrowie i styl życia

Firma yurbuds(R) rozszerza swoją działalność o rynek europejski

27.08.2013, 13:15aktualizacja: 27.08.2013, 13:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Najlepiej sprzedające się słuchawki sportowe zadebiutują we wrześniu br. na Międzynarodowej Wystawie Radiowej (IFA), która odbędzie się w Niemczech.

ST. LOUIS, 27 sierpnia 2013 roku. /PRNewswire/ - yurbuds(R) (http://yurbuds.com/), producent najlepiej sprzedających się w Stanach Zjednoczonych słuchawek sportowych rewolucjonizuje uprawianie sportu na całym świecie, dzięki rozszerzeniu działalności na rynek europejski. We wrześniu br. marka oficjalnie zaprezentuje swoją linię słuchawek sportowych na targach IFA w Berlinie.

W ciągu pięciu lat od założenia firmy, yurbuds umocniła swoją pozycję jako wiodącego amerykańskiego producenta słuchawek i podbiła rynki światowe. Opracowane przez sportowców słuchawki yurbuds cechuje ergonomicznie zaprojektowana konstrukcja zapobiegająca poczuciu dyskomfortu i wypadaniu.

"Codziennie otrzymujemy zamówienia na nasze produkty z rynku europejskiego - powiedział Damon Johnson, dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej w yurbuds. - Z przyjemnością wykorzystujemy oficjalną prezentację na targach IFA aby nasz sprzęt trafił do rąk sportowców, którzy go potrzebują".

Słuchawki yurbuds znane są ze swoich głównych walorów, takich jak m.in. technologia TwistLock(TM), komfortowe dopasowanie FlexSoft(TM), odporna na pot i wilgoć konstrukcja oraz niewytłumianie dźwięków otoczenia. Każda para oferowana jest z różnymi rozmiarami końcówek, umożliwiających idealne dopasowanie, gwarantujące bezproblemowe użytkowanie nawet przy najbardziej intensywnych treningach.

Kierując się chęcią oferowania nowych produktów w oparciu o badania naukowe i otwarcie na potrzeby klientów, firma yurbuds ogłosiła niedawno wprowadzenie do swojej oferty linii produktów sygnowanych nazwiskami zawodowych sportowców (ang. Signature Series) opracowanych we współpracy z mistrzem świata zawodów Ironman - Pete’m Jacobs'em. Po sukcesie linii Inspire for Women oraz Limited Edition, które pojawiły się na wiosnę, Signature Series wzbudziła duże zainteresowanie medialne i wpisuje się w misję firmy, którą jest dostarczanie najlepszych w swojej klasie słuchawek sportowych spełniających wymagania technologiczne współczesnych sportowców.

yurbuds

Firma yurbuds została założona w 2008 roku przez Setha Burgetta, prezesa i dyrektora naczelnego oraz aktywnego triathlonisty, oraz Richarda Danielsa, dyrektora generalnego, mającego w swoim dorobku sportowym udział w 24 maratonach. Burgett i Daniels zrezygnowali z pełnionych funkcji na rzecz wspólnego dążenia do poprawy wyników w zakresie celów osobistych. W realizacji misji firmy, polegającej na zrewolucjonizowaniu uprawiania sportu, poprzez spersonalizowaną ofertę i wyjątkowe produkty audio łączące w sobie ergonomię i ekspresyjny design, dołączył do nich także Craig Ceranna, dyrektor finansowy i zarządzający.

Jako firma, yurbuds została niedawno nagrodzona na międzynarodowym konkursie designerskim i konstrukcyjnym 2013 International CEA Innovations Design and Engineering Awards za swoją limitowaną edycję produktów serii Focus. Spółka otrzymała także nagrodę za swoje działania marketingowe, włączając m.in. przyznanie przez portal Awwwards.com wyróżnienia za najlepszą stronę internetową ("Site of the Day") w roku 2011 oraz nagrodę GOOD DESIGN AWARD w roku 2010. W 2009 roku magazyn Forbes przyznał także firmie yurbuds dziewiąte miejsce wśród najbardziej obiecujących spółek w Ameryce.

Źródło: yurbuds

KONTAKT:

Diane Smith

e-mail: dsmith@martzagency.com

tel. +1-480-998-3154

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.08.2013, 13:15
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ