Pobierz materiał i Publikuj za darmo
KANTON, Chiny, 2 września 2013 roku. /PRNewswire/ - Dobry biznes opiera się nie tylko na znakomitych produktach i usługach. Ważna rolę odgrywa tu także nawiązywanie nowych znajomości oraz nagradzanie zaangażowania. Mając to na względzie, cieszące się coraz większą popularnością programy zaproszeń na targi Canton Fair dają kupującym i wystawcom możliwość przyczynienia się do sukcesu tego wydarzenia.
Służące tworzeniu sieci kontaktów programy zaproszeń - Regularni Nabywcy Zapraszają Znajomych (ang. Regular Buyer Inviting Friends ; RBIF) i Wystawcy Zapraszają Nabywców (ang. Exhibitors Invite Purchasers ; EIP) jeszcze nigdy dotąd nie odniosły takiego sukcesu. Wprowadzony podczas 107. edycji Targów Canton Fair program RBIF, skierowany do zagranicznych kupujących, już teraz może poszczycić się przychylnymi opiniami.
Aby wziąć udział w programie RBIF, odwiedzający stronę muszą jedynie zalogować się przy pomocy narzędzia do obsługi internetowej nabywców BEST (Buyer E-Service Tool) i przesłać zaproszenia swoim kolegom i przyjaciołom. Pierwsi kupujący, którzy okażą zaproszenie, otrzymają za darmo własne identyfikatory umożliwiające wstęp na targi. Zarówno zapraszający, jak i nowi uczestnicy będą mieli szansę wygrać kupony na darmowy posiłek i kawę, a także staną przed możliwością wstępu na obiad dla VIPów.
Program EIP, wprowadzony podczas 113. edycji Targów, daje wystawcom możliwość zaproszenia dawnych i nowych kupujących za pośrednictwem platformy internetowej. Firmy, które dotrą do największej liczy kupujących, zyskają miano najbardziej rozpoznawalnych, a także zostaną nagrodzone za swoje zaangażowanie. Z kolei profesjonalna korespondencja, wzmożona frekwencja oraz nowo zawarte umowy są korzyścią dla wszystkich.
W przypadku otwarcia nowej działalności, okazuje się, że program EIP już się sprawdza. Wystawcy rozesłali 7 684 zaproszeń na 113. edycję targów Canton Fair. W związku z tym, 2 060 nabywców zjawiło się na targach, z czego 250 stanowiło zupełnie nowych uczestników.
Wielu wystawców uczestniczących w programie EIP wyraziło zadowolenie z nowego projektu.
"Łatwo dostępna platforma online sprawia, że system EIP jest prosty w obsłudze" - mówi Wang Daze, dyrektor generalny spółki Solidtop Co. Ltd., jeden ze zwycięzców w programie.- Kiedy wystawcy mają możliwość oficjalnego zapraszania klientów, wydaje się oczywiste, że zjawi się więcej nabywców" - dodał.
Na potrzeby 114. targów Canton Fair, które odbędą się 15 października, program EIP został przygotowany tak, aby skupić się na promocji i udoskonalonym planie motywacyjnym. Wszyscy, którzy biorą udział w programie zaproszeń, tj. wielokrotni nabywcy, nowi nabywcy i wystawcy, mogą teraz wyczekiwać przynoszącego ogromną satysfakcję wydarzenia. Jak mówią - zbieraj punkty i wygrywaj nagrody.
Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.cantonfair.org.cn/en/index.asp.
Źródło: The Canton Fair
KONTAKT:
Wu Xiaoying,
tel. +86-20-8913 8628
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.09.2013, 05:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |