Newsletter

Dodatkowe korzyści - programy zaproszeń na targi Canton Fair dobrym rozwiązaniem dla wszystkich

02.09.2013, 05:00aktualizacja: 02.09.2013, 05:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KANTON, Chiny, 2 września 2013 roku. /PRNewswire/ - Dobry biznes opiera się nie tylko na znakomitych produktach i usługach. Ważna rolę odgrywa tu także nawiązywanie nowych znajomości oraz nagradzanie zaangażowania. Mając to na względzie, cieszące się coraz większą popularnością programy zaproszeń na targi Canton Fair dają kupującym i wystawcom możliwość przyczynienia się do sukcesu tego wydarzenia.

Służące tworzeniu sieci kontaktów programy zaproszeń - Regularni Nabywcy Zapraszają Znajomych (ang. Regular Buyer Inviting Friends ; RBIF) i Wystawcy Zapraszają Nabywców (ang. Exhibitors Invite Purchasers ; EIP) jeszcze nigdy dotąd nie odniosły takiego sukcesu. Wprowadzony podczas 107. edycji Targów Canton Fair program RBIF, skierowany do zagranicznych kupujących, już teraz może poszczycić się przychylnymi opiniami.

Aby wziąć udział w programie RBIF, odwiedzający stronę muszą jedynie zalogować się przy pomocy narzędzia do obsługi internetowej nabywców BEST (Buyer E-Service Tool) i przesłać zaproszenia swoim kolegom i przyjaciołom. Pierwsi kupujący, którzy okażą zaproszenie, otrzymają za darmo własne identyfikatory umożliwiające wstęp na targi. Zarówno zapraszający, jak i nowi uczestnicy będą mieli szansę wygrać kupony na darmowy posiłek i kawę, a także staną przed możliwością wstępu na obiad dla VIPów.

Program EIP, wprowadzony podczas 113. edycji Targów, daje wystawcom możliwość zaproszenia dawnych i nowych kupujących za pośrednictwem platformy internetowej. Firmy, które dotrą do największej liczy kupujących, zyskają miano najbardziej rozpoznawalnych, a także zostaną nagrodzone za swoje zaangażowanie. Z kolei profesjonalna korespondencja, wzmożona frekwencja oraz nowo zawarte umowy są korzyścią dla wszystkich.

W przypadku otwarcia nowej działalności, okazuje się, że program EIP już się sprawdza. Wystawcy rozesłali 7 684 zaproszeń na 113. edycję targów Canton Fair. W związku z tym, 2 060 nabywców zjawiło się na targach, z czego 250 stanowiło zupełnie nowych uczestników.

Wielu wystawców uczestniczących w programie EIP wyraziło zadowolenie z nowego projektu.

"Łatwo dostępna platforma online sprawia, że system EIP jest prosty w obsłudze" - mówi Wang Daze, dyrektor generalny spółki Solidtop Co. Ltd., jeden ze zwycięzców w programie.- Kiedy wystawcy mają możliwość oficjalnego zapraszania klientów, wydaje się oczywiste, że zjawi się więcej nabywców" - dodał.

Na potrzeby 114. targów Canton Fair, które odbędą się 15 października, program EIP został przygotowany tak, aby skupić się na promocji i udoskonalonym planie motywacyjnym. Wszyscy, którzy biorą udział w programie zaproszeń, tj. wielokrotni nabywcy, nowi nabywcy i wystawcy, mogą teraz wyczekiwać przynoszącego ogromną satysfakcję wydarzenia. Jak mówią - zbieraj punkty i wygrywaj nagrody.

Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.cantonfair.org.cn/en/index.asp.

Źródło: The Canton Fair

KONTAKT:

Wu Xiaoying,

tel. +86-20-8913 8628

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.09.2013, 05:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ