Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK,10 września 2013 r. /PRNewswire/ - Coty Inc. (http://www.coty.com/) (NYSE: COTY) ogłosi wyniki finansowe za czwarty kwartał i za cały rok finansowy 2013 przed otwarciem amerykańskich rynków kapitałowych. Wyniki zostaną podane do publicznej wiadomości we wtorek 17 września 2013 r. w godzinach porannych.
W tym dniu o godz. 15:30 (9:30 czasu wschodniego) spółka rozpocznie internetową transmisję na żywo z konferencji, na której omówione zostaną wyniki finansowe, plany na przyszłość oraz najnowsze dokonania spółki. W konferencji udział wezmą dyrektor generalny, Michele Scannavini, oraz dyrektor finansowy, Sergio Pedreiro.
Transmisję można będzie obejrzeć na stronie: http://investors.coty.com, na której zostanie także umieszczony archiwalny zapis transmitowanej konferencji.
Coty Inc.
Coty Inc. to spółka wyrastająca na światowego lidera w branży kosmetycznej, której przychody netto za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2012 r. sięgają 4,6 mld USD. Założona w Paryżu w 1904 roku, Coty jest firmą kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach zapewniających piękny wygląd. Jej oferta obejmuje znane zapachy, kosmetyki kolorowe oraz produkty do pielęgnacji skóry i ciała. Można je nabyć w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się globalne marki, takie jak: adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel i Sally Hansen.
Więcej informacji o Coty Inc. można znaleźć na stronie: http://www.coty.com.
Źródło: Coty Inc.
KONTAKT:
Inwestorzy:
Kevin Monaco
tel. 212-389-6815
-
Komunikacja firmowa:
Catherine Walsh
tel. 212-389-7190
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.09.2013, 15:22 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |