Newsletter

Oral-B® ogłasza wprowadzenie nowego narzędzia cyfrowego ułatwiającego pielęgnację uzębienia

20.09.2013, 18:49aktualizacja: 20.09.2013, 18:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Aplikacja Oral-B na smartfony pomaga zachować odpowiednią dyscyplinę i staranność w codziennej pielęgnacji jamy ustnej.

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Firma Oral-B ogłosiła dzisiaj wprowadzenie aplikacji Oral-B, przełomowego narzędzia cyfrowego wspomagającego czyszczenie zębów, dzięki któremu korzystające z niego osoby zyskają większą kontrolę nad dokładnością higieny jamy ustnej.

W połączeniu ze szczoteczką elektryczną Oral-B aplikacja umożliwia:

- Automatyczne włączanie timera liczącego czas szczotkowania - który zgodnie z zaleceniami lekarzy dentystów trwa dwie minuty - dzięki rozpoznawaniu dźwięku silnika szczoteczki;

- Funkcja timera ze wskazówkami ułatwiającymi szczotkowanie zębów pod odpowiednim kątem w celu równego i dokładnego czyszczenia wszystkich zębów;

- Funkcja statystyk dotyczących szczotkowania zębów w podziale na tygodnie i miesiące, aby umożliwić użytkownikowi śledzenie swoich postępów;

- Instrukcje na temat szczotkowania i porady dotyczące zdrowia jamy ustnej.

"Naszym celem przy tworzeniu tej aplikacji było sprawienie, aby to, czego wcześniej nie dało się zobaczyć, przedstawić wizualnie, aby pomóc użytkownikom naszych szczoteczek zmierzyć osiąganą przez nich jakość szczotkowania zębów i dokonać jej oceny wzrokowej - stwierdził Stephen Squire, dyrektor ds. marketingu globalnego Procter & Gamble Oral Care. - Wiemy, że osobom używającym szczoteczki elektryczne zależy na zachowaniu zdrowia jamy ustnej, jednak nie zawsze są oni w stanie określić, czy między wizytami u dentysty ich dbałość o uzębienie jest wystarczająca. Dzięki danym dostarczanym przez aplikację mogą poczuć się pewniej, jeżeli chodzi o stosowane przez nich zabiegi pielęgnacyjne jamy ustnej. Często nazywamy tę aplikację 'trenerem osobistym dla zębów'".

Aplikacja dostarcza informacje zwrotne w formie graficznej, które pomagają użytkownikom w dbaniu o higienę jamy ustnej zgodnie z zaleceniami dentystów. Oprócz tego aplikacja wyświetla treści obejmujące wydarzenia, wiadomości, informacje o pogodzie i wskazówki dotyczące higieny jamy ustnej, aby zatrzymać uwagę użytkowników w ciągu dwuminutowej sesji szczotkowania zębów. Ponadto aplikacja przypomina użytkownikowi o konieczności wymiany głowicy szczoteczki. Osoby korzystające z tradycyjnych szczoteczek mogą uruchomić aplikację ręcznie i rejestrować długość każdego szczotkowania.

Aplikacja Oral-B to pierwsza z planowanych narzędzi cyfrowych bazujących na danych, gdyż marka Oral-B nadal pracuje nad metodami wspomagania i kontrolowania czynności związanych z higieną jamy ustnej.

Więcej informacji oraz możliwość pobrania aplikacji Oral-B na iOS znajduje się na stronie Apple store. Aplikacja działa już w USA i Australii, a w najbliższych miesiącach będzie dostępna do pobrania w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Japonii na system iOS/Android.

Oral-B

Oral-B to światowy lider rynku produktów do szczotkowania zębów, którego wartość sięga ponad 5 mld USD. Marka Oral-B, należąca do spółki Procter & Gamble, obejmuje tradycyjne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, a także produkty do płukania jamy ustnej i do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, takich jak nici dentystyczne. Tradycyjne szczoteczki do zębów Oral-B są używane przez lekarzy dentystów częściej niż jakiejkolwiek innej marki w USA i na wielu innych rynkach.

Procter & Gamble

Produkty marki P&G stosuje około 4,8 mld klientów na całym świecie. Firma posiada jedną z najsolidniejszych ofert złożoną z zaufanych i charakteryzujących się wysoką jakością wiodących marek, do których należą Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach na świecie. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://pg.com.

KONTAKT:

Procter & Gamble

Kris Parlett

tel. 513-622-2311

e-mail: parlett.kr@pg.com

-

MSL New York

Meg Martin

tel. 646-500-7940

e-mail: meg.martin@mslgroup.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.09.2013, 18:49
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ