Newsletter

Zdrowie i styl życia

Lady Gaga łączy siły z Clear Channel Outdoor i organizuje światowe odsłonięcie okładki swojego nowego albumu ARTPOP

08.10.2013, 13:36aktualizacja: 08.10.2013, 13:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Firma Clear Channel Outdoor (NYSE:CCO) (http://www.clearchanneloutdoor.com/) ogłosiła dzisiaj, że światowej sławy piosenkarka Lady Gaga odsłoni po raz pierwszy okładkę swojego nowego albumu ARTPOP kawałek po kawałku na cyfrowych billboardach i ekranach rozmieszczonych w największych miastach na całym świecie. Dzięki tej pierwszej w historii kampanii reklam zewnętrznych opartej na stopniowym odsłanianiu obrazu reklamowego w tym samym momencie na całym świecie, spółka poszerza granice swojego światowego zasięgu i śrubuje swoje możliwości techniczne. Kampania jest potwierdzeniem na światową skalę zasięgu i siły oddziaływania narzędzi cyfrowych Clear Channel Outdoor, które stanowią mariaż najstarszego, a zarazem najtrwalszego nośnika reklamowego z najnowocześniejszymi technologiami, tworząc ogromny potencjał kreatywny dla komunikacji pomiędzy markami i ich klientami.

Już dzisiaj od godz. 19.00 (13:00 czasu wschodniego) podczas wyjątkowego, wieloplatformowego wydarzenia Lady Gaga, która słynie z doskonałej znajomości mediów społecznościowych i może pochwalić się ogromną rzeszą fanów, poprosi ponad 40 milionów swoich "małych potworków" na Twitterze i 59 milionów fanów na Facebooku, aby napisali o jej nadchodzącym krążku z użyciem hashtagu #iHeartARTPOP. Przez kolejne 30 minut "matka potwór" wykorzysta nośniki spółki Clear Channel Outdoor, aby stopniowo co kilka minut pokazywać nowy fragment okładki jej nowego albumu, aż do całkowitego odsłonięcia.

ARTPOP, który zadebiutuje w sklepach już 11 listopada, to czwarty album studyjny Lady Gagi. Okładkę zaprojektował legendarny artysta, Jeff Koons. "Fakt, że Jeff miał udział w tworzeniu płyty ARTPOP jest dla mnie spełnieniem marzeń i wzruszającym doświadczeniem. To najwspanialszy prezent, jaki mógł mi dać i z radością podzielę się nim z wami" - powiedziała Lady Gaga.

Wpisy na Twitterze zawierające hashtag #iHeartARTPOP zostaną zaprezentowane jako tło dla uroczystego odsłonięcia, co pozwoli fanom w pełni włączyć się we wspólny proces artystyczny i zobaczyć swoje wpisy na billboardach i cyfrowych ekranach Clear Channel, a także na stronie internetowej http://www.ladygaga.com. Po raz pierwszy na świecie artysta sceny muzycznej współpracuje z fanami za pośrednictwem mediów społecznościowych, tworząc zapadające w pamięć światowe wydarzenie artystyczne za pośrednictwem nośników reklamy zewnętrznej.

"Clear Channel Outdoor posiada rozwijającą się oraz tętniącą życiem sieć wysokiej jakości ekranów cyfrowych na całym świecie, która daje reklamodawcom nowe i potężne możliwości dotarcia do klientów za pomocą wysokiej jakości platformy medialnej. Wraz z postępującą urbanizacją i rosnącą powszechnością mobilnego Internetu i aplikacji, reklama zewnętrzna stanowi kluczowy składnik kampanii medialnych, pozwalając na komunikowanie się z klientami, angażowanie ich, a nawet prowadzenie z nimi transakcji - powiedział William Eccleshare, dyrektor generalny Clear Channel Outdoor. - Z zaangażowaniem pracujemy, aby zapewnić pełne wykorzystanie potencjału cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej poprzez dostarczanie naszym klientom na całym świecie bogatych, twórczych i skutecznych kampanii reklamowych. Dlatego jesteśmy niezwykle dumni z partnerstwa z Lady Gagą i możliwości zaprezentowania światu płyty ARTPOP w tak innowacyjny sposób".

Aby zapewnić możliwość uczestnictwa fanów z całego świata, Lady Gaga będzie odsłaniać okładkę swojego wyczekiwanego albumu jednocześnie w 18 miastach globu oraz w transmisji internetowej na żywo na stronie http://www.ladygaga.com, bezpośrednio spod billboardu Clear Channel Outdoor o nazwie Spectacolor, który znajduje się przy Times Square, 1567 Broadway w Nowym Jorku. Prezentując wyjątkowe możliwości działania Clear Channel w wielu mediach, do których poza reklamą zewnętrzną należy również radio i media cyfrowe, stacje radiowe Clear Channel Media & Entertainment (http://www.clearchannel.com/Pages/Home.aspx) w całych Stanach Zjednoczonych również opublikują okładkę płyty po jej całkowitym odsłonięciu na stronie internetowej każdej z nich.

Niecierpliwi fani, którzy chcą zobaczyć światowe odsłonięcie okładki ARTPOP, jako pierwsi mają szansę uczestniczyć w tym wydarzeniu w jednym z następujących miast:

- Barcelona, Hiszpania,

- Bruksela, Belgia,

- Chicago, Illinois, USA,

- Helsinki, Finlandia,

- Lima, Peru,

- Londyn, Zjednoczone Królestwo,

- Los Angeles, Kalifornia, USA,

- Madryt, Hiszpania,

- Mexico City, Meksyk,

- Miami, Floryda, USA,

- New Jersey, USA,

- Nowy Jork, Nowy Jork, USA,

- Oakland, Kalifornia, USA,

- Oslo, Norwegia,

- Paryż, Francja,

- Santiago, Chile,

- Sztokholm, Szwecja,

- Walencja, Hiszpania,

- Wenecja, Włochy.

Clear Channel Outdoor Holdings, Inc.

Clear Channel Outdoor Holdings, Inc., (NYSE:CCO) to jedna z największych światowych spółek zajmujących się reklamą zewnętrzną. Spółka obsługuje ponad 750 tys. reklam w 30 krajach na pięciu kontynentach, w tym 48 z 50 największych rynków w Stanach Zjednoczonych. Clear Channel Outdoor Holdings oferuje wiele rodzajów reklam w ramach swojej światowej platformy, które pozwalają jej spełniać wymagania reklamowe swoich klientów. Działalność spółki obejmuje rosnącą sieć cyfrową, która oferuje już ponad 1 000 cyfrowych billboardów na 37 amerykańskich rynkach. W ramach działalności międzynarodowej, Clear Channel Outdoor działa w 28 krajach w Azji, Australii, Europie i Ameryce Łacińskiej, oferując szeroki wybór formatów reklamowych.

Polub nas na Facebooku pod adresem: facebook.com/CCOutdoor (https://www.facebook.com/CCOutdoor)

Śledź nas na Twitterze pod adresem: twitter.com/CCOutdoor (https://twitter.com/ccoutdoor)

Clear Channel Media & Entertainment

Clear Channel Media & Entertainment przyciąga 243 mln słuchaczy miesięcznie w USA, więcej niż jakakolwiek inna platforma radiowa lub telewizyjna w Ameryce. Clear Channel Media & Entertainment działa na 150 rynkach poprzez 840 własnych stacji radiowych, dostępnych w systemach AM/FM, w cyfrowych kanałach radiowych HD, w kanałach satelitarnych, w Internecie pod adresem iHeartRadio.com (http://www.iheart.com/), na stronach poszczególnych stacji radiowych, za pośrednictwem aplikacji mobilnej iHeartRadio, poprzez usprawnione deski rozdzielcze, aplikację na iPada i smartfony oraz systemy nawigacji satelitarnej. iHeartRadio, cyfrowa platforma radiowa Clear Channel, to najlepszy cyfrowy serwis radiowy typu wszystko w jednym, mający 225 mln subskrypcji; swoje pierwsze 20 mln użytkowników osiągnął szybciej niż jakikolwiek inny serwis cyfrowy w historii Internetu.

Działalność firmy obejmuje nadawanie programów radiowych, produkty oraz usługi internetowe i mobilne, koncerty i wydarzenia na żywo, sprzedaż praw do programów, usługi analizy muzycznej i niezależne przedstawicielstwo medialne. Clear Channel Media and Entertainment należy do CC Media Holdings, Inc. (OTCBB: CCMO), wiodącej, światowej spółki w dziedzinie mediów i rozrywki. Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie ClearChannel.com (http://www.clearchannel.com/Pages/Home.aspx) .

Polub nas na Facebooku pod adresem facebook.com/iHeartRadio: (https://www.facebook.com/iheartradio)

Śledź nas na Twitterze pod adresem twitter.com/iHeartRadio: (https://twitter.com/iHeartRadio)

Odsłonięciu okładki albumu ARTPOP Lady Gagi rozpocznie się o godz. 19.00 (13:00 czasu wschodniego) w następujących miejscach na świecie:

EUROPA:

Bruksela, Belgia

- Ponad 100 ekranów w stacjach metra w całej Belgii, w tym w stacjach Bruksela Południe, Bruksela Centrum, Antwerpia Centrum i Gandawa

-

Helsinki, Finlandia

- Ogromny ekran w sercu Helsinek, niedaleko Narinkkatori obok głównego wejścia do centrum handlowego Kamppi

-

Londyn, Zjednoczone Królestwo

- Ponad 100 przystanków w najważniejszych strefach pieszych centrum Londynu

-

Oslo, Norwegia

- Wielki ekran przy frontowym wejściu do największego centrum handlowego w centrum Oslo, obok centralnego dworca kolejowego

-

Paryż, Francja

- Le Grand Ecran on l'esplanade, dzielnica La Défense, Paryż. Na świeżym powietrzu, niedaleko centrum handlowego le Quatre Temps

-

Barcelona, Madryt i Walencja, Hiszpania

- Olbrzymie billboardy przy głównych trasach wlotowych i wylotowych do i z Madrytu, Barcelony i Walencji, Hiszpania. La Vaguada w Madrycie, Nuevo Centro w Madrycie i Walencji

-

Sztokholm, Szwecja

- Ponad 100 ekranów w metrze sztokholmskim, wszystkie główne stacje

-

Wenecja, Włochy

- Ekrany na lotnisku Marco Polo, Wenecja

-

AMERYKA ŁACIŃSKA:

Lima, Peru

- Billboardy cyfrowe w centrum miasta, w tym przy Av. La Marina przed najpopularniejszym centrum handlowym w mieście i trzy pozostałe ekrany przy Av. Javier Prado, która łączy główne dzielnice handlowe miasta

-

Mexico City, Meksyk

- Billboardy cyfrowe w centrum miasta

-

Santiago de Chile, Chile

- Billboardy cyfrowe w centrum miasta

-

KANADA:

- Toronto, Plac Yonge-Dundas

-

USA:

Nowy Jork

- Times Square, 1567 Broadway (Broadway pomiędzy 46. i 47. ulicą)

-

Chicago

- 33 ekrany

-

Los Angeles

- 6 ekranów

-

Miami

- 20 ekranów

-

New Jersey (różne miasta)

- 10 ekranów

-

Oakland

- 10 ekranów

KONTAKT:

Clear Channel Outdoor - kraje spoza USA

Lucy Puddefoot

tel. +44 (0) 207 478 2284

e-mail: lucypuddefoot@clearchannel.com

-

Clear Channel Outdoor - Ameryka Północna

David Grabert

tel. +001 (212)-812-0089

e-mail: davidgrabert@clearchannel.com

-

Clear Channel Media & Entertainment

Angel Aristone

tel. +001 (212)-377-7802

e-mail: angelaristone@clearchannel.com

-

Fishburn Hedges

Jessica Morris

tel. +001 (212) 459-6232

e-mail: jessica.morris@fishburn-hedges.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.10.2013, 13:36
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ