Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 30 października 2013 r. /PRNewswire/ - Coty Inc. (http://www.coty.com/) (NYSE: COTY) i Prada Group (http://www.pradagroup.com/en/home) (HKSE: Prada, 1913) ogłosiły dziś nawiązanie wyłącznej współpracy w zakresie opracowania, rozwoju i dystrybucji linii perfum sygnowanych marką Miu Miu. Po serii sukcesów, jakie Miu Miu odniosło w branży ekskluzywnej mody, będzie to dla tej marki pierwszy krok w świecie prestiżowych zapachów.
Utworzona w 1993 r. marka Miu Miu, jako kolejne spojrzenie Miuccii Prady na modę, cechuje się silną osobowością, jak również prowokacyjnym i zmysłowym, a także nonkonformistycznym i awangardowym stylem. Na przestrzeni lat Miu Miu zdobyło pozycję jednego z czołowych graczy w branży mody, adresując swoje produkty do kobiet o wyrobionych gustach, śledzących najnowsze trendy i koncepcje oraz chętnie eksplorujących świat mody i gotowych na eksperymenty ze swoim stylem.
Coty dało się poznać jako firma wiernie odwzorowująca kluczowe wartości, jakim hołdują ekskluzywne i wyrafinowane marki designerskie, tworząc świetnie prosperujące linie zapachowe, szanując wyjątkowe cechy danej marki i przykładając najwyższą wagę do jakości.
"Porozumienie z Coty, słynną na cały świat firmą, która służy niejako za punkt odniesienia na rynku ekskluzywnych zapachów, to znaczący krok naprzód w rozwoju Miu Miu - powiedział Patrizio Bertelli, dyrektor generalny Prada Group. - W związku z tym jestem pewien, że dzięki specjalistycznej wiedzy Coty i zdecydowanemu charakterowi Miu Miu, współpraca ta zaowocuje globalnym sukcesem i satysfakcją dla obu spółek".
"Miu Miu to jeden z najbardziej prestiżowych i szanowanych domów mody luksusowej na świecie oraz jedna z najszybciej rozwijających się marek w całej branży - dodała Michele Scannavini, dyrektor generalny Coty Inc. - Coty staje przed wyjątkową szansą zbudowania dla Miu Miu globalnej marki zapachowej, jak również poszerzenia swojego udziału w rynku prestiżowych zapachów".
Debiut linii zapachowej Miu Miu przewidywany jest na rok 2015.
Coty Inc.
Coty Inc. to jeden z liderów globalnej branży kosmetycznej, którego przychody netto za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2013 r. sięgnęły 4,6 mld USD. Założona w Paryżu w 1904 roku Coty jest firmą kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach zapewniających piękny wygląd. Jej oferta obejmuje znane zapachy, kolorowe kosmetyki oraz produkty do pielęgnacji skóry i ciała. Można je nabyć w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się globalne marki, takie jak: Balenciaga, Bottega Veneta, Calvin Klein, Chloe i Marc Jacobs.
Więcej informacji na temat Coty Inc. znaleźć można pod adresem: http://www.coty.com.
Miu Miu
Marka Miu Miu, stworzona w roku 1993, uosabia styl i zmysłowość. To klasa, a jednocześnie nonszalancja. Styl Miu Miu charakteryzuje się silnym charakterem, kreatywnością i nutą niezależności. Miu Miu wchodzi w skład Prada Group - jednego ze światowych liderów na rynku towarów luksusowych, na którym współpracuje wraz z markami takimi, jak Prada, Church's oraz Car Shoe przy projektowaniu, produkcji i dystrybucji luksusowych torebek, produktów skórzanych, obuwia, odzieży i dodatków. Produkty Miu Miu dostępne są w 70 krajach na całym świecie za pośrednictwem sieci, która na dzień 31 lipca 2013 r. obejmuje 491 bezpośrednich punktów sprzedaży (DOS), a także szeregu luksusowych domów handlowych oraz niezależnych sprzedawców detalicznych i franczyzobiorców.
Źródło: Coty Inc.
KONTAKT:
MIU MIU
biuro prasowe Miu Miu
tel. +39 02 3498121
e-mail: pressoffice@miumiu.com
-
Coty Inc.
Cysette Burset
wiceprezes ds. kontaktów korporacyjnych
tel. +1-212-479-4549
e-mail: cysette_burset@cotyinc.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.10.2013, 15:54 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |