Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TEL AWIW, Izrael - (BUSINESS WIRE) - Mobilna platforma społecznościowa Mobli (http://www.mobli.com), służąca do wymiany zdjęć i plików wideo na wielu serwisach, ogłosiła dziś, że América Móvil (http://www.americamovil.com/amx/en/) (NYSE: AMX) - wiodący dostawca zintegrowanych usług telekomunikacyjnych w Ameryce Północnej i Południowej - zainwestował w Mobli w ramach przeprowadzanej przez Mobli rundy finansowania, w której spółka ta swoją wartość oceniła na 60 mln USD. Wypracowane zostało także porozumienie o współpracy w zakresie wprowadzania innowacyjnych produktów Mobli na potrzeby użytkowników mobilnych América Móvil.
"Dostęp do techniki mobilnej znacznie wzbogaca nasze codzienne życie i otwiera okno na świat zupełnie nowych doświadczeń dla użytkowników na całym świecie. Firma Mobli opracowała niezwykłą technikę, a to strategiczne porozumienie pozwoli América Móvil rozszerzyć ofertę dla jej użytkowników w Ameryce Północnej, Środkowej i Południowej - powiedział Carlos Slim D. - Zespół Mobli wykazał się wyjątkowymi zdolnościami w zakresie tworzenia wartościowych i innowacyjnych produktów dla swoich klientów".
Założona w roku 2011 firma Mobli łączy w sobie wiele platform umożliwiających udostępnianie zdjęć i nagrań wideo, zbliżając ludzi o podobnych zainteresowaniach poprzez dawanie użytkownikom możliwości śledzenia aktywności poszczególnych osób, kategorii (hashtags) lub miejsc, prosto u źródła.
"Jest to niezwykle ważny krok dla Mobli - dla naszych użytkowników, dla naszych inwestorów i naszego zespołu. Stanowi on bowiem niezwykłą okazję dla Mobli oraz zobowiązanie do dalszej pracy nad udoskonalaniem i tworzeniem skutecznych rozwiązań technicznych - powiedział Moshe Hogeg, założyciel i dyrektor generalny Mobli. - Nawiązanie nowej strategicznej współpracy z América Móvil pozwoli nam dotrzeć do całej rzeszy użytkowników w Ameryce Łacińskiej".
"Firma Mobli wykazała się niezwykłym zaangażowaniem w tworzenie dla swoich użytkowników innowacyjnych rozwiązań technicznych. Nowo nawiązana współpraca pozwoli każdej ze stron skupić się na swoich mocnych stronach i zapewnić użytkownikom jeszcze lepsze wrażenia" - powiedział Kenges Rakishev, przewodniczący Mobli.
Ta strategiczna inwestycja pozwoli Mobli uruchomić i rozszerzyć możliwości swojej wyszukiwarki graficznej, dając jej użytkownikom możliwość spojrzenia na świat oczami innych ludzi oraz przeglądania dotychczas udostępnionych zdjęć w kolejności chronologicznej.
"Zawsze fascynowała mnie misja Mobli polegająca na łączeniu ludzi z całego świata poprzez dzielenie się treściami graficznymi. Dzięki ogłoszonej dziś decyzji ogromna rzesza nowych użytkowników zyska możliwość odkrywania i dzielenia się niesamowitymi wrażeniami" - powiedział Leonardo DiCaprio, inwestor i doradca w Mobli.
Mobli
Mobli to ciekawszy sposób robienia zdjęć, nagrywania filmów i dzielenia się nimi z przyjaciółmi na całym świecie z wykorzystaniem wyjątkowych efektów wizualnych. Dzięki Mobli użytkownicy mogą śledzić działania poszczególnych osób i grup oraz kontaktować się z nimi w oparciu o wspólne zainteresowania i położenie geograficzne. Wizją Mobli jest połączenie ludzi z całego świata poprzez danie im możliwości patrzenia oczami innych osób.
Więcej informacji na stronach:
https://www.mobli.com
https://www.facebook.com/moblimedia
https://twitter.com/mobli
KONTAKT:
Blonde 2.0 dla Mobli
Jonah Balfour
tel. +972-3-6771133
e-mail: Jonah@blonde20.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.11.2013, 16:19 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |