Newsletter

Po raz pierwszy Modnique oferuje spersonalizowane doświadczenia zakupowe rosyjskim klientom, uruchamiając dla nich regionalną wersję swojego serwisu

21.11.2013, 12:27aktualizacja: 21.11.2013, 12:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowy, kompleksowy serwis regionalny uruchomiony w odpowiedzi na rosnące potrzeby międzynarodowej bazy klientów

REDONDO BEACH, Kalifornia - (BUSINESS WIRE) - Modnique (http://cts.businesswire.com/ct/CT?id=smartlink&url=http%3A%2F%2Fwww.modnique.com&esheet=50751788&newsitemid=20131117005006&lan=en-US&anchor=Modnique&index=1&md5=655bc5e3bd6eddfb03c98afdcc5d2a1f), internetowa firma modowa o zasięgu globalnym, uruchomiła pierwszą regionalną wersję swojego serwisu, aby zapewnić swojej szybko rosnącej bazie klientów rosyjskojęzycznych jak najlepsze wrażenia z zakupów. W serwisie Modnique.com/ru oferowane będą style regionalne, pełna obsługa w języku rosyjskim oraz lokalne metody płatności, dzięki czemu klienci z Rosji będą mogli nabywać po niższych cenach te same produkty renomowanych marek modowych, które zdążyli już pokochać anglojęzyczni kupujący.

Ponieważ 55% swojej działalności Modnique prowadzi poza granicami USA, firma ta uznała, iż należy zaoferować klientom usługi w ich językach ojczystych. Według firmy konsultingowej McKinsey & Company (http://www.mckinsey.com/) aktywność klientów z Rosji ma wzrosnąć do 2015 roku o 27% w skali rocznej, osiągając do roku 2014 wartość 25 mld USD. W ciągu dwóch najbliższych lat przewiduje się także przeszło dwa razy wyższe zyski w przeliczeniu na kupującego, tj. wzrost do kwoty 1 272 USD, czyli więcej niż we Francji, Brazylii i Korei Południowej. Prognozy te odpowiadają danym Modnique: w III kwartale 2013 r. firma odnotowała 128% wzrost w liczbie odwiedzin swojego serwisu internetowego oraz 145% wzrost przychodów na rynkach Rosji i Ukrainy.

"Odnieśliśmy sukces wśród naszych angielskojęzycznych klientów, a teraz pragniemy oferować nasze usługi za pośrednictwem serwisów regionalnych - powiedział prezes Zarządu Modnique, Einaras Gravrock. - Po przeanalizowaniu nawyków wszystkich naszych klientów oraz międzynarodowych trendów w handlu elektronicznym, postanowiliśmy uruchomić stronę w języku rosyjskim, jako pierwszy tego typu serwis".

Zespół Modnique ds. marketingu cyfrowego uczestniczy w tworzeniu rosyjskich mediów społecznościowych - VK.com (http://vk.com/modniquefashion) i Odnoklassniki (http://www.odnoklassniki.ru/group/52062310301877) - a także realizuje kampanie marketingowe dla rosyjskich grup docelowych. Serwis Modnique.com/ru obsługuje lokalne metody płatności, w tym Qiwi, Webmoney, Yandex.Money, jak również przelewy z lokalnych banków oraz najpopularniejsze karty kredytowe i płatności za pomocą PayPal. Serwis komunikuje się z klientem po rosyjsku, z uwzględnieniem różnych stref czasowych, pomagając mu również w zakresie opłat celnych i skarbowych. Dla zamówień na kwotę powyżej 99 USD dostawy będą przez pewien okres bezpłatne, a ponadto współpracująca z serwisem firma kurierska dostarczy zamówienia do każdego miejsca w Rosji.

Modnique

Modnique to globalna firma modowa z sektora handlu elektronicznego, z siedzibą w południowej Kalifornii. Od chwili założenia w 2011 r. Modnique zajmuje się organizacją imprez butikowych w zakresie odzieży, torebek, dodatków oraz produktów dla dzieci, oferując nawet 85% zniżki. Firma specjalizuje się w pozyskiwaniu i dystrybucji marek z całego świata. Imprezy promocyjne i sklepy przeznaczone są dla szykownych klientów międzynarodowych, zapewniając dostęp do marek odpowiednich dla różnych stylów i dobrych na każdą okazję.

KONTAKT:

W imieniu Modnique

Annie Pham

tel. 310-481-1431 wew. 17

e-mail: annie.pham@fusionpr.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.11.2013, 12:27
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ