Newsletter

Clinique ogłasza dobrowolny konsumencki program wycofania Anti-Blemish Solutions All-Over Clearing Treatment, partia BA3 w Europie oraz na Bliskim Wschodzie

29.11.2013, 15:23aktualizacja: 29.11.2013, 15:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Clinique Laboratories Limited ("Clinique") ogłosił dzisiaj dobrowolny konsumencki program wycofania jednej partii Anti-Blemish Solutions All-Over Clearing Treatment w Europie oraz na Bliskim Wschodzie, po tym jak Clinique uznał, że ta partia została wypełniona niepoprawną formułą i w związku z tym lista składników oraz inne informacje znajdujące się na opakowaniu nie odpowiadają produktowi, który znajduje się wewnątrz tubki. Partia BA3 Anti-Blemish Solutions All-Over Clearing Treatment była sprzedawana przez sklepy detaliczne oraz perfumerie od połowy października 2013 roku. Kod partii (BA3) znajduje się na spodzie papierowego opakowania lub na zmarszczeniu tubki (zobacz poniżej). Program nie obejmuje żadnych innych produktów Clinique ani innych partii Anti-Blemish Solutions All-Over Clearing Treatment. Clinique wycofuje jedynie partię BA3 Anti-Blemish Solutions All-Over Clearing Treatment od każdego, kto zakupił lub otrzymał ten produkt. Partia BA3 była sprzedawana w następujących krajach: Andora, Austria, Bahrajn, Belgia, Cypr, Republika Czeska, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Węgry, Kuwejt, Łotwa, Liban, Litwa, Luksemburg, Mauritius, Holandia, Polska, Arabia Saudyjska, Szwecja, Szwajcaria.

Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131129/654916

Clinique przeprowadził ocenę i stwierdził, że użycie produktu nie powinno normalnie rodzić ryzyka. Jednak może powodować dla konsumenta niskie ryzyko wywołania reakcji alergicznej lub podrażnienia, jako że lista składników oraz inne informacje znajdujące się na opakowaniu nie odpowiadają produktowi, który znajduje się wewnątrz tubki.

Wycofanie dotyczy jedynie partii BA3 produktu Anti-Blemish Solutions All-Over Clearing Treatment. Konsumenci, którzy zakupili produkt z tej partii powinni niezwłocznie zaprzestać używania tego produktu oraz wyrzucić go lub zwrócić. Konsumenci mogą otrzymać pełny zwrot pieniędzy lub wymienić produkt poprzez jego zwrot lub przedstawienie paragonu w miejscu zakupu lub kontaktując się z Clinique, korzystając z następujących informacji kontaktowych:

KONTAKT:

Polska

tel. 011-48-22-464-9900

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.11.2013, 15:23
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ