Newsletter

Patrice de Talhouet mianowany na dyrektora ds. finansów firmy Coty Inc.

03.12.2013, 14:00aktualizacja: 03.12.2013, 14:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Starszy kierownik ds. finansów w Mars Inc. dołączy do światowego giganta kosmetycznego na początku 2014 roku.

NOWY JORK, 3 grudnia 2013 r. /PRNewswire/ - Czołowy, międzynarodowy koncern kosmetyczny Coty Inc. (http://www.coty.com/) (NYSE: COTY) ogłosił dziś mianowanie Patrice de Talhoueta na dyrektora ds. finansów. Decyzja wejdzie w życie na początku przyszłego roku. Talhouet zastąpi Sergio Pedreiro, który pozostanie w Coty do marca 2014 r., aby zapewnić bezproblemowe przekazanie władzy na tym stanowisku oraz doprowadzić do końca publikację raportu podatkowego spółki za drugi kwartał 2014 roku.

(Logo:  http://photos.prnewswire.com/prnh/20130917/NY80540LOGO)

Pełniąc rolę kierownika ds. finansów firmy na rynku amerykańskim oraz będąc członkiem komitetu wykonawczego ds. finansowych w firmie Mars Inc., nowy dyrektor ma na swoim koncie m.in. pomyślną realizację wieloletniego programu przekształceń w zakresie strategii finansowej spółki, nadzorowanie procesu zarządzania i zgodności z przepisami w regionie oraz działalność w charakterze dziekana ds. finansowych na tzw. Uniwersytecie firmy Mars. Przez ostatnie pięć lat pełnił funkcję dyrektora ds. finansów na rynek europejski w Mars Global Chocolate. Wcześniej de Talhouet spędził kilkanaście lat na stanowiskach wyższego szczebla kierowniczego w zakresie finansów w Alcatel-Lucent, zyskując szerokie doświadczenie i umiejętności współprowadzenia globalnych koncernów w Europie i obydwu Amerykach. Swoją karierę zaczynał w banku Societe Generale, gdzie spędził cztery lata.

De Talhouet posiada tytuł licencjata z ekonomii i zarządzania międzynarodowego, a także magistra z finansów, księgowości i prawa spółek.

"Jestem niezwykle szczęśliwy, mogąc powitać Patrice w roli nowego dyrektora ds. finansów firmy Coty. Posiada on duże doświadczenie i kompleksowe umiejętności oraz imponującą listę osiągnięć w zakresie poważnych transakcji finansowych w wiodących korporacjach o międzynarodowym zasięgu - powiedział Michele Scannavini, dyrektor naczelny w Coty Inc. - Na pewno wzmocni on naszą kadrę kierowniczą".

Dotychczasowy dyrektor, Pedreiro, objął swoje stanowisko w Coty w roku 2009 w trakcie światowego kryzysu finansowego. Jest on odpowiedzialny za wdrożenie strategii, która stanowiła mocny fundament w kierunku poprawy przychodów i zwiększenia marży spółki. Pedreiro przyczynił się także do poprawy w zakresie zarządzania i zgodności z przepisami, włączając realizację przepisów ustawy SOX. Wszystko to miało kluczowe znaczenie przy pojawieniu się Coty na giełdzie w czerwcu 2013 roku.

"W imieniu całego zespołu kierowniczego Coty, chciałbym podkreślić jak bardzo utalentowaną osobą jest Sergio oraz podziękować mu za jego wkład w rozwój spółki w ostatnich pięciu latach. Bardzo cenimy sobie jego zmysł biznesowy oraz niepowtarzalne umiejętności interpersonalne. Będzie nam go brakowało. Jednocześnie życzymy mu samych sukcesów w przyszłości" - dodał Scannavini.

Coty Inc.

Coty Inc. to jeden z liderów globalnej branży kosmetycznej, którego przychody netto za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2013 r. sięgnęły 4,6 mld USD. Coty jest firmą założoną w Paryżu w 1904 r., specjalizującą się wyłącznie w produktach kosmetycznych. Jej oferta obejmuje znane zapachy, kosmetyki kolorowe oraz produkty do pielęgnacji skóry i ciała, które można nabyć w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się takie globalne marki, jak: adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel oraz Sally Hansen.

 

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

Coty Inc.

Catherine Walsh

starsza wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej

tel. +1 212 389 7346

e-mail: catherine_walsh@cotyinc.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.12.2013, 14:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ