Newsletter

Unitedprint przejmuje Fotobuch-Pionier Infowerk

02.01.2014, 18:02aktualizacja: 02.01.2014, 18:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Internetowa drukarnia poszerza ofertę o produkty fotograficzne, systemy reklamowe/LFP i usługi sieciowe.

DREZNO i NORYMBERGA, Niemcy - (BUSINESS WIRE) - 1 stycznia 2014 roku serwis Unitedprint.com SE (http://unitedprint.com/) dokona przejęcia spółki Fotobuch-Pionier Infowerk GmbH z siedzibą w Norymberdze wraz z jej filiami: United Shop Services, Softimpress i cyfrową drukarnią Klutzeweit.

Elektroniczna komunikacja oparta na technologii web-to-print

Największa spółka właścicielska na terytorium nowych krajów związkowych Niemiec znajduje się w miejscowości Radebeul nieopodal Drezna. Niedawno ogłosiła ona zamiar uzupełnienia swojej oferty o produkty fotograficzne (wydruki zdjęć, albumów, kalendarzy i pocztówek ze zdjęciami, zdjęć w formie plakatów, zdjęć drukowanych na płótnie i w formie tapet na ścianę, kubków z nadrukowanymi zdjęciami oraz fotograficznych upominków), systemy reklamowe/LFP (wydruk wielkoformatowy, bezpośredni wydruk na tkaninie, lakierowany wydruk wypukły do banerów, liternictwo, wyświetlacze, flagi, płótna malarskie oraz materiały do pokrywania budynków wraz z pakowaniem i instalacją) oraz usługi sieciowe (strony internetowe, aplikacje, obsługa urządzeń mobilnych, marketing e-mailowy, marketing rekomendacji, usługi w chmurze, media społecznościowe, a także marketing w wyszukiwarkach, optymalizacja i pozycjonowanie stron). Ponadto w połowie stycznia Unitedprint wejdzie na rynek z portalem Easyprint (oparty na technologii web-to-print, serwis skierowany do małych firm, osób prywatnych i rodzin) z zupełnie nową ofertą indywidualnego wydruku na tekstyliach takich, jak: t-shirty, koszulki polo, bluzy, fartuchy czy torby.

"Z radością oczekujemy na nowe, wspaniałe możliwości, jakie otworzą się dla nas pod skrzydłami Unitedprint. Nasze doświadczenie i wiedza, zwłaszcza w zakresie wydruków fotograficznych, cyfrowych i wielkoformatowych, będą cennym wkładem do dalszego, owocnego rozwoju Unitedprint" - oznajmił obecny dyrektor zarządzający Infowerk, Winfried Gaber.

Program partnerski typu white label dla drukarni internetowych

Jako rozwiązanie typu white label (sprzedaż pod marką dystrybutora) udostępniony zostanie zupełnie nowy program partnerski dla drukarni internetowych, zapewniając partnerom handlowym bezpłatny dostęp do europejskiego rynku fotograficznego. Jan Stradtmann, dyrektor finansowy Unitedprint: "W czasach otwartego, działającego zgodnie z zasadą przejrzystości i ogólnie dostępnego Internetu do lamusa odchodzi monopolistyczna struktura korporacji z branży fotograficznej i drukarskiej, utrzymujących się z finansowania kapitałowego. W naszym partnerskim programie dla drukarni internetowych każdy działający na małą skalę sprzedawca produktów fotograficznych, drukarnia i wydawnictwo oraz każda osoba zajmująca się handlem elektronicznym mają szansę w profesjonalny sposób zaistnieć w tej branży na rynkach całej Europy. Jednocześnie zapewniamy solidną i długoterminową obsługę klienta w atrakcyjnych cenach na rynku fotograficznym i drukarskim BtC, łączącym przedsiębiorstwa i klientów końcowych".

KONTAKT:

unitedprint.com SE

Maria Lehmann

tel. +49-351-27225388

fax +49-351-65633500

e-mail: maria.lehmann@unitedprint.com

http://www.unitedprint.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.01.2014, 18:02
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ