Newsletter

Peak umacnia swoją międzynarodową pozycję poprzez reklamę na nowojorskim Times Square

07.01.2014, 12:46aktualizacja: 07.01.2014, 12:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

HONG KONG, 3 stycznia 2014 roku. /PRNewswire/ - 1 stycznia Peak, czołowa chińska marka sportowa, pojawiła się na nowojorskim Times Square, aby umocnić swoją pozycję na rynku światowym. Zgodnie z wizją firmy, której celem jest stworzenie marki międzynarodowej, Peak stworzył nową reklamę z udziałem Tony’ego Parkera i Shane’a Battiera którzy, przyodziani w tradycyjne chińskie stroje składają życzenia noworoczne. Reklamę obejrzą tysiące nowojorczyków i turystów z całego świata, którzy znajdą się na Times Square do 31 stycznia 2014, czyli do dnia, kiedy Chińczycy świętują Nowy Rok.

Firma Peak obchodziła 25-lecie swojego istnienia dzień przed rozpoczęciem emisji reklamy. Jingnan Xu, założyciel Peak, powiedział: "2014 będzie rokiem, w którym Peak zrealizuje swoją międzynarodową wizję".

Po 25 pracowitych latach firma Peak osiągnęła wiele spośród jej najważniejszych celów, obejmujących wybór nazwy, rejestrację znaku handlowego, podwyższenie standardów jakości, budowanie wizerunku marki oraz internacjonalizację kapitału. Po sukcesie w NBA firma Peak umocniła swoją pozycję na rynku i stała się oficjalnym partnerem FIBA, WTA oraz innych znanych międzynarodowych organizatorów turniejów. Firma Peak podpisała umowy sponsoringowe z kilkunastoma koszykarzami NBA, do których należą Tony Parker i Shane Battier, a także z ponad 30 zawodniczkami WTA, między innymi z Galiną Voskoboevą.

Rynki zagraniczne Peak obejmują obecnie ponad 80 krajów, w tym USA, Niemcy i Australię. Kraje te odpowiadają za 14,8% całkowitej sprzedaży w pierwszym półroczu 2013, co plasuje Peak na wiodącej pozycji wśród chińskich firm sportowych jeśli chodzi o sprzedaż zagraniczną.

Peak Sport Products Co., Limited

Peak Sport Products Co., Limited (symbol giełdowy:1968.HK) jest wiodącą firmą produkującą markową odzież sportową z siedzibą w Chinach. Firma jest notowana na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Hongkongu od 29 września 2009 roku. Do głównej działalności grupy zalicza się projektowanie, opracowywanie, produkcję, dystrybucję i sprzedaż produktów sportowych, między innymi obuwia, odzieży i akcesoriów, pod marką "Peak". 30 czerwca 2013 roku firma Peak otworzyła 6 194. punkt sprzedaży detalicznej w Chinach. Peak prowadzi ukierunkowaną międzynarodową strategię, a od października 2007 r. jest oficjalnym partnerem NBA w Chinach. Grupa utrzymuje długoterminową współpracę z wieloma uznanymi podmiotami zajmującymi się organizacją turniejów, takimi jak Federation Internationale de Basketball (FIBA), Women's Tennis Association (WTA) i Puchar Stankovica.

Źródło: Peak Sport Products Co., Limited

KONTAKT:

Michael Zhang

Zastępca kierownika ds. PR

Peak Sport Products Co., Limited

tel. +86-137-1657-1308

e-mail: zhangml@chinapeak.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.01.2014, 12:46
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ