Newsletter

Kampania marki PayPal ułatwia klientom odzyskanie kontroli nad posiadanymi pieniędzmi

05.05.2014, 17:55aktualizacja: 05.05.2014, 17:55

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pierwsza ogólnoświatowa kampania w historii PayPal.

SAN JOSE, Kalifornia - (BUSINESS WIRE) - W ramach pierwszej ogólnoświatowej kampanii marki PayPal, jeden z największych i wiodących na świecie dostawców usług płatniczych, prezentuje wyjątkową perspektywę na sposób postrzegania i wydawania pieniędzy.

Zasadniczą ideą kampanii jest to, że ludzie mają obecnie więcej możliwości niż kiedykolwiek do tworzenia nowych sposobów połączeń, realizacji płatności i transakcji na własnych warunkach. PayPal jest pionierem tego typu działań, sprawiając, że realizacja płatności z każdego miejsca i w każdym czasie staje się łatwiejsza, bezpieczniejsza i bardziej intuicyjna.

Ogólnoświatowa kampania marki pod hasłem "Powering The People Economy" ("Wspieranie gospodarki opartej na człowieku") została opracowana przez Havas Worldwide (http://www.havasworldwide.com/) . Będzie realizowana za pośrednictwem telewizji, materiałów wydanych drukiem, mediów cyfrowych, reklam ulicznych, poprzez ‘marketing doświadczeń’, a także reklamy sklepowe i media społecznościowe. Reklamy telewizyjne pojawią się najpierw w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Australii i Stanach Zjednoczonych.

"PayPal ma zarówno możliwość, jak i obowiązek ułatwiania klientom objęcia pełnej kontroli nad swoimi środkami pieniężnymi i ich wydatkowaniem w pożądanych celach, w sposób łatwy i przyjemny - powiedział David Marcus (https://www.paypal-media.com/executives/david-marcus?print=true), prezes PayPal. - Kampania pod hasłem "Powering The People Economy" jest uznaniem stawianych nam oczekiwań i wymagań w zakresie bezpiecznej, łatwej i wygodnej realizacji płatności, przybliżających naszych klientów do realizacji celów, jakie sobie wyznaczyli".

"Firma PayPal wierzy, że świat jest dla ludzi, a nie ludzie dla świata - powiedziała wiceprezes marki globalnej PayPal, Christina Smedley. (https://www.paypal-media.com/executives/christina-smedley?print=true ) - Nasze produkty czynią życie łatwiejszym w namacalny i praktyczny, a zarazem magiczny sposób. Tworzymy świat, w którym każdego dnia żyje się łatwiej i prościej. Realizowana kampania na pierwszym miejscu stawia człowieka, a nie instytucje".

"Naszym celem było szersze spojrzenie współczesnym, ludzkim okiem na markę, która czyni wspaniałe rzeczy dla każdego człowieka. Zamiast opisywać bezpośrednie korzyści, skupiliśmy się na tym, co PayPal dostarcza wszystkim ludziom oraz na sposobie, w jaki marka kwestionuje status quo i je zmienia. Hasło "Powering The People Economy" stanowi naturalne odzwierciedlenie takiego podejścia" - powiedział Matt Weiss, globalny manager ds. marketingu Havas Worldwide.

Dążąc do aktywnej i globalnej promocji idei PayPal, reklamy telewizyjne będą emitowane w najlepszych sieciach i różnych kanałach na każdym rynku, a towarzyszyć im będzie dystrybucja materiałów drukowanych i cyfrowych w okresie od lata do jesieni 2014 roku.

Wykraczając poza granice marketingu, nowa kampania obejmuje też nową tożsamość marki oraz zaktualizowane, zaprojektowane przez fuseproject (http://www.fuseproject.com/) logo PayPal o nowocześniejszym, ukierunkowanym na mobilność wyglądzie. Nowe znaki graficzne będą pojawiać się na produktach, w informacjach marketingowych, dodatkowych materiałach i różnych kanałach internetowych PayPal, w tym na stronach PayPal.com (https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/home) , PayPal-Forward.com (https://www.paypal-community.com/t5/PayPal-Forward/bg-p/PPFWD) oraz w kanałach społecznościowych firmy.

Jedną z nowych reklam telewizyjnych można obejrzeć na stronie http://bit.ly/PPEvideo, a więcej informacji dostępne jest pod adresem http://bit.ly/PPFbrand

PayPal

PayPal stawia człowieka w centrum wszystkich realizowanych przez siebie działań. Założona w 1998 roku firma nieustannie przewodzi rewolucji w dziedzinie płatności cyfrowych, umożliwiając klientom bezpośrednią kontrolę nad swoimi środkami pieniężnymi. Dzięki naszej innowacyjności, ułatwiamy życie posiadaczom ponad 148 mln aktywnych kont w 26 walutach na 193 rynkach, każdego dnia obsługując przeszło 9 mln płatności. Należąca do eBay Inc. (NASDAQ: EBAY) spółka PayPal stanowi szybszy i bezpieczniejszy kanał realizacji i uzyskiwania płatności, umożliwiając użytkownikom dokonywanie przelewów pieniężnych w prostszy sposób, bez konieczności ujawniania informacji finansowych i przy zachowaniu elastyczności płatności, za pomocą bilansów na rachunkach, rachunków bankowych i kart kredytowych.

Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej http://www.paypal-media.com, w serwisach Twitter (https://twitter.com/PayPal), Facebook (https://www.facebook.com/PayPalUSA?brand_redir=1), YouTube (http://www.youtube.com/user/PayPal) i LinkedIn (http://www.linkedin.com/company/paypal) oraz na blogu PayPal-Forward (https://www.paypal-community.com/t5/PayPal-Forward/bg-p/PPFWD .

KONTAKT:

PayPal

Pablo Rodriguez

tel. 917-286-8396

e-mail: PabloRodriguez@paypal.com

-

Grayling

Martha Shaughnessy

tel. +1 415-593-1400 wew. 2220

e-mail: Martha.Shaughnessy@grayling.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.05.2014, 17:55
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ