Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan SA informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2014 r. wyniosła 43,5 mln zł i była o 14,3% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym za 4 miesiące 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 145,5 mln zł i wzrosła o 8,7% r./r.
Powierzchnia sieci sklepów GK Redan na koniec kwietnia wyniosła 101,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 3% w odniesieniu do kwietnia 2013.
Sieć dyskontowa
W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2014 r. wyniósł 24,2 mln zł, co oznacza poziom o 19,5% wyższy niż w kwietniu roku poprzedzającego.
Sprzedaż po 4 miesiącach br. osiągnęła poziom 76,8 mln zł i była wyższa o ok. 16,7% r./r.
Sieć Textilmarket na koniec kwietnia składała się z 291 sklepów własnych o łącznej powierzchni 62,9 tys. m2 i była na poziomie 4% wyższym niż w kwietniu 2013.
Sieć modowa
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w kwietniu 2014r. wyniosła 19,3 mln zł i była na poziomie 8,5% wyższym niż w kwietniu 2013r.
Sprzedaż po 4 miesiącach br. wyniosła 68,8 mln zł, co oznacza wzrost o 1,1% r./r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia 2014r. miały łączną powierzchnię 38,9 tys. m2, i były na poziomie 1% wyższym niż w kwietniu 2013r.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w kwietniu 2014 r. osiągnęła poziom 2,4 mln zł, co oznacza 9,4% wzrostu do kwietnia 2013r. Ponad 10% wzrost odnotowano narastająco za 4 miesiące przy sprzedaży w wysokości 10,7 mln zł.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi mra
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.05.2014, 10:16 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |