Newsletter

REDAN SA wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w kwietniu 2014 r.

08.05.2014, 10:16aktualizacja: 08.05.2014, 10:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 10/2014

Zarząd Redan SA informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2014 r. wyniosła 43,5 mln zł i była o 14,3% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym za 4 miesiące 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 145,5 mln zł i wzrosła o 8,7% r./r.

Powierzchnia sieci sklepów GK Redan na koniec kwietnia wyniosła 101,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 3% w odniesieniu do kwietnia 2013.

Sieć dyskontowa

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2014 r. wyniósł 24,2 mln zł, co oznacza poziom o 19,5% wyższy niż w kwietniu roku poprzedzającego.

Sprzedaż po 4 miesiącach br. osiągnęła poziom 76,8 mln zł i była wyższa o ok. 16,7% r./r.

Sieć Textilmarket na koniec kwietnia składała się z 291 sklepów własnych o łącznej powierzchni 62,9 tys. m2 i była na poziomie 4% wyższym niż w kwietniu 2013.

Sieć modowa

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w kwietniu 2014r. wyniosła 19,3 mln zł i była na poziomie 8,5% wyższym niż w kwietniu 2013r.

Sprzedaż po 4 miesiącach br. wyniosła 68,8 mln zł, co oznacza wzrost o 1,1% r./r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia 2014r. miały łączną powierzchnię 38,9 tys. m2, i były na poziomie 1% wyższym niż w kwietniu 2013r.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w kwietniu 2014 r. osiągnęła poziom 2,4 mln zł, co oznacza 9,4% wzrostu do kwietnia 2013r. Ponad 10% wzrost odnotowano narastająco za 4 miesiące przy sprzedaży w wysokości 10,7 mln zł.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi mra

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.05.2014, 10:16
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ