Newsletter

Publicis i Omnicom zgadzają się zrezygnować z proponowanej fuzji na równych zasadach

09.05.2014, 12:58aktualizacja: 09.05.2014, 12:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PARYŻ i NOWY JORK, 9 maja 2014 r. /PRNewswire/ - Za porozumieniem stron, Publicis Groupe S.A. (Euronext Paryż: PUB) i Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC) ogłosiły dziś rezygnację z propozycji dotyczącej fuzji na równych zasadach z uwagi na trudności w sfinalizowaniu transakcji w wymaganych ramach czasowych. Strony zwolniły się wzajemnie ze wszelkich zobowiązań odnośnie do proponowanej transakcji oraz obciążeń z tytułu zerwania umowy.

Decyzję tę jednogłośnie zatwierdziły Zarząd i Rada Nadzorcza Publicics Groupe oraz Rada Dyrektorów Omnicom.

Maurice Lévy, prezes i dyrektor wykonawczy Publicis Groupe, oraz John Wren, prezes i dyrektor wykonawczy Omnicom Group, wydali następujące oświadczenie: "Wyzwania, które jeszcze przed nami zostały, nie tylko przyczyniały się do spowolniania rozwoju, lecz także skutkowały poczuciem niepewności, która niekorzystnie wpływała na interesy obu grup i ich pracowników oraz udziałowców. Dlatego też wspólnie podjęliśmy decyzję o pójściu własnymi drogami. Oczywiście nadal będziemy konkurentami, ale zachowamy wobec siebie ogromny szacunek".

Publicis Groupe

Publicis Groupe (Euronext Paris FR0000130577, CAC 40) to jedna z wiodących grup ze światowej branży komunikacyjnej, oferująca pełen zakres usług i produktów cyfrowych (DigitasLBi, Razorfish, Rosetta, VivaKi), reklamowych (BBH, Leo Burnett, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi), a także dotyczących public affairs, komunikacji i wydarzeń korporacyjnych (MSLGROUP), strategii medialnych, planowania i zakupów (Starcom MediaVest Group i ZenithOptimedia), komunikacji w sektorze usług zdrowotnych, we współpracy z Publicis Healthcare Communications Group (PHCG), oraz w wytwarzaniu kapitału marki we współpracy z Prodigious. Publicis Group jest obecna w 108 krajach i zatrudnia ponad 62 000 pracowników.

http://www.publicisgroupe.com | Twitter: @PublicisGroupe | Facebook: http://www.facebook.com/publicisgroupe | LinkedIn: Publicis Groupe | http://www.youtube.com/user/PublicisGroupe | Viva la Difference! (Niech żyje różnica!)

Omnicom

Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC) to czołowa, globalna spółka z branży marketingu i komunikacji korporacyjnej. Markowe sieci i specjalistyczne firmy stowarzyszone z Omnicom oferują usługi z zakresu reklamy i strategicznego planowania w obszarze mediów, jak również obsługę kupna, marketingu cyfrowego i interaktywnego, marketingu bezpośredniego i promocyjnego, public relations oraz inne specjalistyczne usługi dla ponad 5 tysięcy klientów z przeszło 100 krajów.

http://www.omnicomgroup.com | Twitter: @Omnicom

Źródło: Omnicom Group Inc.

KONTAKT:

Publicis Groupe

Peggy Nahmany

komunikacja korporacyjna

tel. +33-0-1-44-43-72-83

-

Martine Hue

obsługa inwestorów

tel. +33-0-1-44-43-65-00

-

Stéphanie Constand-Atellian

obsługa inwestorów

tel. + 33-0-1-44-43-74-44

-

Omnicom Group

Joanne Trout

komunikacja korporacyjna

tel. +1-212-415-3669

-

Shub Mukherjee

obsługa inwestorów

tel. +1-212-415-3011

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.05.2014, 12:58
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ