Newsletter

Firmy Coty Inc. i Avon Products, Inc. podpisują umowę dotyczącą rynku w Brazylii

14.05.2014, 13:27aktualizacja: 14.05.2014, 13:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Umowa wzmocni pozycję Coty na wschodzącym rynku oraz rozszerzy ofertę zapachową Avon w Brazylii.

NOWY JORK, 14 maja 2014 r. /PRNewswire/ - Coty Inc. oraz Avon Products, Inc. nawiązały partnerstwo, w ramach którego wybrane zapachy firmy Coty zostaną wprowadzone na rynek i będą dystrybuowane w ramach brazylijskiej sieci Avon, obejmującej 1,5 mln niezależnych przedstawicieli handlowych.

Brazylia, stanowiąca największy rynek zbytu firmy Avon, jest także największym rynkiem zapachów na świecie. Zawarte porozumienie połączy rozległą sieć handlową firmy Avon w Brazylii z bogatą ofertą marek zapachowych firmy Coty, mając na celu zwiększenie udziału obu firm w ogólnoświatowym rynku zapachów, zaufania klientów oraz atrakcyjności marki w Brazylii.

"Nawiązane partnerstwo handlowe umożliwi firmie Coty rozszerzenie zasięgu geograficznego i wzmocnienie pozycji na wschodzących rynkach, natomiast Brazylia stanowić będzie kluczowy czynnik naszej strategii rozwoju - powiedział Renato Semerari, prezes Coty Beauty. - Bogate doświadczenia Avon na brazylijskim rynku czynią tę firmę doskonałym partnerem, z którym pragniemy współpracować".

"Jesteśmy zadowoleni z nawiązania współpracy marketingowej z firmą Coty w ramach realizowanej przez nas strategii rozwoju na terenie Brazylii - powiedział David Legher, prezes Avon Brazil. - Oferowane przez firmę Coty codzienne oraz ekskluzywne zapachy sygnowane przez gwiazdy wzbogacą naszą ofertę wysokiej jakości perfum, pomagając tym samym naszym przedstawicielom handlowym zwiększyć dotychczasowe zyski i dotrzeć do szerszego grona konsumentów".

Wypowiedzi prognozujące: Niektóre wypowiedzi zawarte w niniejszym komunikacie mogą stanowić wypowiedzi prognozujące w rozumieniu ustawy o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 roku. Ryzyko, czynniki niepewności oraz inne czynniki mogą powodować, że faktyczne wyniki będą znacznie odbiegać od tych przedstawianych w niniejszych wypowiedziach prognozujących. Wszelkie wypowiedzi prognozujące opierają się wyłącznie na danych dostępnych w chwili ich publikacji. Firmy Avon Products, Inc. oraz Coty Inc. nie zobowiązują się do aktualizowania niniejszej wypowiedzi prognozującej.

Coty Inc.

Coty to jeden z liderów globalnej branży kosmetycznej, którego przychody netto za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2013 r. sięgnęły 4,6 mld USD. Założona w Paryżu w 1904 r. Coty jest firmą kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach zapewniających piękny wygląd. Jej oferta obejmuje znane zapachy, kosmetyki do makijażu oraz produkty do pielęgnacji skóry i ciała. Można je nabyć w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się globalne marki, takie jak: adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel oraz Sally Hansen.

Avon Products, Inc.

Avon, firma działająca na rzecz kobiet, jest wiodącą globalną firmą kosmetyczną z rocznymi dochodami sięgającymi 10 mld USD. Produkty firmy Avon sprzedawane są za pośrednictwem ponad 6 mln aktywnych, niezależnych konsultantek w ponad 100 krajach. Linia produktów Avon obejmuje kosmetyki do makijażu, produkty do pielęgnacji skóry, zapachy, produkty z branży mody oraz produkty domowe. W swojej ofercie firma ma także uznane marki takie, jak Avon Color, ANEW, Skin-So-Soft, Advance Techniques oraz Mark. Więcej informacji o firmie Avon i jej produktach na stronie: www.avoncompany.com.

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

Catherine Walsh

COTY

SVP

Corporate Communications

tel. 212.389.7346

e-mail: catherine_walsh@cotyinc.com

-

Jennifer Vargas

Avon

Director

Corporate Communications

tel. 212.282.5404

e-mail: Jennifer.Vargas@avon.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.05.2014, 13:27
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ