Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Maj 2014 - Michael Hekmat zwyciężył w drugiej edycji konkursu Re-Imagine Design Challenge organizowanego przez C&A, by wspierać młodych projektantów. W Paryżu, w sklepie flagowym C&A dziewięciu projektantów z ośmiu krajów Europy zaprezentowało swoje finalne prace przed międzynarodową publicznością oraz mediami. Zwycięzca konkursu Michael Hekmat otrzyma od C&A wsparcie PR oraz pakiet medialny o wartości 50.000 euro, który pomoże mu umocnić swoją pozycję na rynku oraz rozwijać talent.
W tym roku zadaniem projektantów było "patrząc w przeszłość, redefiniować przyszłość", bazując na 173 latach historii C&A i jej zaangażowaniu w ekologię. Dziewięciu projektantów szukało inspiracji w ikonicznych projektach C&A z poprzedniego stulecia, które musieli zinterpretować na nowo przy wykorzystaniu odnawialnych materiałów oraz innowacyjnych technik. Konkurs C&A Re-Imagine Design Challenge, został powołany, by wspierać młodych utalentowanych projektantów z całej Europy i dać im możliwość twórczego wypowiedzenia się na tematy związane z filarami funkcjonowania firmy C&A, tj. zrównoważony rozwój, jakość oraz kreatywność. Edycja konkursu 2014 rozpoczęła się 7 marca spotkaniem w Duesseldorfie (europejskiej centrali firmy), podczas którego zaproszeni projektanci zostali wprowadzenie w założenia tegorocznego konkursu. 12 kwietnia wszystkie realizacje zostały zaprezentowane publiczności i rozpoczęło się głosowanie. W zgodzie z demokratycznymi zasadami marki C&A, zwycięzca został wyłoniony w drodze otwartego głosowania na facebook.canda.com.
Michael Hekmat, laureat tegorocznej edycji to jeden z najbardziej doświadczonych, projektantów mody młodego pokolenia w Polsce. Ma zaledwie 28 lat i od dwóch lat tworzy pod własną marką BLESSUS. Swój warsztat zdobywał w największych stolicach mody na świecie - Paryżu, Londynie i Mediolanie, gdzie ukończył z wyróżnieniem prestiżowe Istituto Marangoni. Tę samą szkołę, której absolwentami są m.in. Domenico Dolce i Franco Moschino. Michael Hekmat ma na swoim koncie kilka kolekcji, które kreował pod okiem największych designerów na świecie. W jego portfolio znajdują się projekty, które tworzył dla Giambattisty Valliego, czy Vivienne Westwood. Jest także podwójnym laureatem włoskiej edycji Vogue Talents.
"Widząc interpretacje oraz pomysły, jestem pod wielkim wrażeniem tak zróżnicowanych realizacji i bardzo dumna ze wszystkich projektantów - mówi Eva Ziegler, Brand & Marketing Director, C&A Europe. - Dla naszej marki, która nieustannie poszukuje nowych sposobów oferowania odzieży w sposób zrównoważony, praca z młodymi talentami to wielkie źródło inspiracji. Inicjatywy, takie jak Re-Imagine Design Challange podkreślają znaczenie pro-ekologicznych praktyk biznesowych i twórczych prowadzonych przez C&A".
Eva Ziegler dodaje: "W C&A uważamy, że każdy ma prawo do tego, by wyglądać i czuć się dobrze każdego dnia. Z tego powodu jesteśmy ciekawi, w jaki sposób projekty tego typu wpływają na nas. Jako firma rodzinna dbamy o dobro przyszłych pokoleń. Nieustannie dążymy do tworzenia bardziej zrównoważonych rozwiązań zorientowanych na przyszłość, które mają pozytywny wpływ na nasze życie. Bycie największym odbiorcą bawełny ekologicznej na świecie, jest tego najlepszym przykładem".
Informacje na temat C&A Europe
Z 1 575 sklepami w 21 krajach Europy oraz z ponad 37500 pracownikami, marka C&A Europe jest jednym z liderów rynku odzieżowego w Europie. C&A Europe jest przedsiębiorstwem wchodzącym w skład Cofra Holding AG.
KONTAKT:
Izabela Adamska
tel. +48 (22) 43 51 770
e-mail: izabela.adamska@canda.com
Źródło informacji: Materiały prasowe C&A
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.05.2014, 14:08 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |